edysson Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Multi au Leonardo sau Majesty care scot uleiul prin filtru,desi motorul nu afuma si merge foarte bine.Este o problema cunoscuta la rotaxuri. Am montat dispozitivul din imagini,initial trebuind completat uleiul in fiecare zi cam 150-200 ml,picurand continuu din filtru. 1.Se scoate reductia din capacul de la chiulasa. 2.Se taie (cu flexul) un sant de 3mm si se pune reductia inapoi cu taietura in jos. 3.O teava cu fi 16 se indoaie dupa forma cadrului ,pe langa sa pana in spatele seii unde se se taie. 4.Se folosesc aceleasi cuple de plastic care se recupereaza din epuratorul vechi. 5.Pe coborare spre filtru am pus furtun transparent ca sa vad daca mai scapa ulei,furtunul fiind la un diametru de 7mm. 6.La intrare in filtru ,pe furtunul transparent am pus unul cu fi 4mm pentru reducera vitezei de curgere(mecanica fluidelor...sectiuni..viteze de gurgere...bla..bla) Dupa un drum de 15 km cu gazul in blana ...nici un strop de ulei. Incercati!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) Deci ai pus un furtun la intrarea in filtrul de aer care ar duce uleiul (vapori cred) pana in spate (vad ca e in urcare) apoi coboara pe teava si din vapori se transforma iar in stare lichida spre capacul de la chiulasa ? e bine ce am inteles eu ? nu stiu ce rol are piesa de plastic rosu la care ai facut o taietura si de ce. Eu am scarabeo si e putin diferit pe la filtru pe acolo.. Editat August 22, 2012 de kidmeister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 23, 2012 Autor Share Postat August 23, 2012 Deci ai pus un furtun la intrarea in filtrul de aer care ar duce uleiul (vapori cred) pana in spate (vad ca e in urcare) apoi coboara pe teava si din vapori se transforma iar in stare lichida spre capacul de la chiulasa ? e bine ce am inteles eu ? nu stiu ce rol are piesa de plastic rosu la care ai facut o taietura si de ce. Eu am scarabeo si e putin diferit pe la filtru pe acolo.. NUUUU! Ai inteles gresit problema. Sistemul original cu care a iesit motorul pe poarta uzinei lua gazele de carter din capacul chiulasei si le ducea spre filtrul de aer. Ceea ce am facut eu e o chestie intre sectiune si viteza de curgere.Am plecat cu diametru marit de la chiulasa ,toata chestia fiind in panta,gazele au viteza mica de curgere,deci permite uleiului sa curga inapoi in motor prin taietura ce am facut-o in stutul ala,gazele continuind drumul lor spre recirculare. Verificata si plimbata 50 km,nu mai curge deloc in filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 deci gazele curg inapoi in motor din cauza pantei aleia (de fapt e rampa) sau isi continua drumul de recirculare? de ce ai pus teava si apoi furtun? nu puteai sa pui tot furtun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 23, 2012 Autor Share Postat August 23, 2012 deci gazele curg inapoi in motor din cauza pantei aleia (de fapt e rampa) sau isi continua drumul de recirculare? de ce ai pus teava si apoi furtun? nu puteai sa pui tot furtun? Gazele continua drumul lor spre filtru,implicit spre recirculare, uleiul se raceste in contact cu teava si curge inapoi in motor prin degajarea din piesa din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 aha pare mai cu sens asa cred ca o sa incerc si eu treaba asta. inafara de "problema" asta am mai observat ca motoarele astea nu prea au racire cand e cald afara indiferent de viteza (am verficat toate piesele: termostat aeroterma aerisire tot ok. cand e racoare acul sta cam sub jumate iar cand e cald peste jumate mereu...Ceva idei ? Am citit pe la straini si cica asa indica acul ala, eu as vrea sa bag un termometru in vas sa stiu in grade exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 23, 2012 Autor Share Postat August 23, 2012 aha pare mai cu sens asa cred ca o sa incerc si eu treaba asta. inafara de "problema" asta am mai observat ca motoarele astea nu prea au racire cand e cald afara indiferent de viteza (am verficat toate piesele: termostat aeroterma aerisire tot ok. cand e racoare acul sta cam sub jumate iar cand e cald peste jumate mereu...Ceva idei ? Am citit pe la straini si cica asa indica acul ala, eu as vrea sa bag un termometru in vas sa stiu in grade exact Cate am avut,toate stateau acele asa cum spui tu,iar termocupla o auzeai aproape mereu.Nu stiu la jumatea intervalului ce inseamna in grade,ideea e ca toate se comporta la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 ok multzam o sa-i fac si eu epurator dinasta sa ramana scuter curat si eu fara griji.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 (editat) ok multzam o sa-i fac si eu epurator dinasta sa ramana scuter curat si eu fara griji.. Ca sfat ,daca gasesti teava mai groasa ca a mea macar de fi 18-20 ,poti pune,dar e greu de inghesuit acolo. Editat August 28, 2012 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Stiu ca arunca ulei in filtrul de aer prin epurator atunci cand sunt blanuite(full gas) Eu am benelli velvet 250 cu motorizare yamaha.L-am cumparat in 2010 si am mers tot sezonul 2011 aprox 9000-10000km,fara sa arunce o picatura de ulei in cutia filtrului de aer E limitat la 120km/h si am ajuns de 2-3 ori la viteza asta E buna si modificarea ta dar atata timp cat am scuterul limitat,nu se accelereaza prea tare cat sa arunce ulei in filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 29, 2012 Autor Share Postat August 29, 2012 Stiu ca arunca ulei in filtrul de aer prin epurator atunci cand sunt blanuite(full gas) Eu am benelli velvet 250 cu motorizare yamaha.L-am cumparat in 2010 si am mers tot sezonul 2011 aprox 9000-10000km,fara sa arunce o picatura de ulei in cutia filtrului de aer E limitat la 120km/h si am ajuns de 2-3 ori la viteza asta E buna si modificarea ta dar atata timp cat am scuterul limitat,nu se accelereaza prea tare cat sa arunce ulei in filtrul de aer Normal,aia era o rezolvare mai ieftina a problemei fara a segmenta sau schimba setul,deoarece multe care arunca uleiul afara ,merge motorul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.