SPASMO Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Buna ziua; Mai oameni buni mi-am gasit si eu un pui de minsk care nu mai era pornit de ceva timp, amu l-am pornit si " functioneste'' bine ...partial. Nu merge nici o lumina pe el dar merge claxonul. O ALTA MARE Proplema e faptul ca atunic cand merg sau dupa ce o opresc curge ulei pe undeva pe la motor.....dupa ce opresc curge pana se raceste motorul, dar nu curge prea mult. Intrebarea mea....e un lucru ''normal sa mai scape ulei, si cam care ar fi cauza si un ''tratament ceva pentru el. Asta sa nu am tresesc ca '' ma fata'' de pamant. Multumesc anticipat . dau o bere la motorfest la Iasi daca mere.;;)p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 ..îi curge pe la buÂşonul cutiei. Cu o Âşaibă de cupru, o cheie de , Âşi ceva lucru manual, ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat August 30, 2012 Autor Share Postat August 30, 2012 Bun...curge curge, dar de unde curge? Nu te-ai uitat si tu? Logic, nu e normal sa curga ulei. Da mai multe informatii. curge cam pe la toate imbinarile de pe dedesupt,( e posibil sa lipseasca vreo garnitura ceva) acolo se vad niste urme o chestie izolatoare. Si mai ales cand urc la deal cu viteza CRED CA SARE(TASNESTE) INCAT AJUNGE CHIAR SI PE JANTA DIN SPATE. Ma intreb daca nu am pus un volum mai mare de ulei? oare e posibil? daca merg cu ea asa....ce se poate strica? Multumesc mai oameni buni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 nu se strica nimic, numai ca atunci cand se incalzeste motorul n-o sa mai traga, o sa-ti patineze ambreiajul indiferent in ce treapta de viteza e o sa fie ca si cum ar fi pe liber. vezi ca tre sa aiba undeva nivelul maxim de ulei, verifica si daca nu e conform ajusteaza-l. la comuniste curge ulei asa din obisnuinta(isi marcheaza locul) nu tre sa te sperie treaba asta , numai sa nu faca balta sub motor. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) curge cam pe la toate imbinarile de pe dedesupt,( e posibil sa lipseasca vreo garnitura ceva) acolo se vad niste urme o chestie izolatoare. Si mai ales cand urc la deal cu viteza CRED CA SARE(TASNESTE) INCAT AJUNGE CHIAR SI PE JANTA DIN SPATE. Ma intreb daca nu am pus un volum mai mare de ulei? oare e posibil? daca merg cu ea asa....ce se poate strica? Multumesc mai oameni buni! punei o garnitura de cupru la busonul de golire ( ulei )....daca tot curge inseamna ca nu mai iti etanseaza carterele intre ele , asta insemnand sa desfaci motorul in doua si etansat cu o garnitura .......daca mergi cu ea asa risti sa ramai fara ulei si poti gripa cutia de viteze ,rulmenti, ambreiaj etc. sau alta varianta sa nu ai vreunu din cartere fisurat sau spart ...... spor la treaba Editat August 30, 2012 de danny_motor86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 cu pensula cu benzină eu mă joc pe burta motocicletei eu o fac boboc cu bucata de hirtie lustruiesc las uleiul sa se scurga ...Âşi ochii belesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 cu pensula cu benzină eu mă joc pe burta motocicletei eu o fac boboc cu bucata de hirtie lustruiesc las uleiul sa se scurga ...Âşi ochii belesc ! Iete unde era nepotul lui Eminem pardon Eminescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 poti incerca cu succes downloadarea manualului de intretinere si reparatii postat la sectiunea Minsk! Ai acolo tot ce ai nevoie! Bafta la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Am patit si eu la un minsk aceeiasi problema...dupa 6 ani de stat degeaba ...fara ulei in cutie s-au uscat garnitura si s-a fisurat , trebuia sa adaug in permanenta ulei in cutie...nu mai spun ca era tot "antifonat " cu ulei. Daca stii ca a stat mult timp fara sa fie folosit incearca s-ai schimbi toate garniturile...nu o sa regreti...trebuie un pic de tip si ceva manualitate Editat Septembrie 6, 2012 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Septembrie 9, 2012 Autor Share Postat Septembrie 9, 2012 Am patit si eu la un minsk aceeiasi problema...dupa 6 ani de stat degeaba ...fara ulei in cutie s-au uscat garnitura si s-a fisurat , trebuia sa adaug in permanenta ulei in cutie...nu mai spun ca era tot "antifonat " cu ulei. Daca stii ca a stat mult timp fara sa fie folosit incearca s-ai schimbi toate garniturile...nu o sa regreti...trebuie un pic de tip si ceva manualitate Stimabile....pot a te intreba unde ai gasit setul de garnituri au daca nu ai in plus pe acasa? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 (editat) Stimabile....pot a te intreba unde ai gasit setul de garnituri au daca nu ai in plus pe acasa? Multumesc! Cred ca cel mai indicat furnizor de piese de schimb ar fi Dany-oldmoto,un user de aici de pe forum are pentru mai toate rusoaicele.Eu am fost atunci in bazar la Suceava de unde un moldovean le-a adus la comanda Editat Septembrie 16, 2012 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.