ionel_ Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Am cumparat un motor de 180cc 4t 4valve piaggio cu defectiune la chiuloasa(era fisurata pastila din chiuloasa si intra apa in motor). Am schimbat chiuloasa, am curatat frumos motorul in interior(piston, segmenti, cilindru, baia de ulei) ulei nou repsol 10w40. A pornit frumos-la prima incercare, am iesit cu el la o tura de 2km si toate bune si frumoase acum. Dupa ce am terminat de montat toate carenele de montat am incercat sa-l pornesc si nimic, invarte greu motorul. Am desfacut motorul si am observat ca biela nu se invarte in ambielaj. E stransa cumva in ambielaj. Cuzinetii sunt intacti, totul uns prin motor, becul de ulei din bord era stins deci presiunea de ulei era ok. Nu am mai intampinat problema asta pana acum si nu stiu de ce. Oare sa se fi gripat rulmentul cu ace din ambiealaj(de al biela)? el daca se gripa nu cred ca-l bloca chiar asa de tare si avea joc mare dupa. Sa nu fi centrat ambielajul? totusi el vine in locasul lui si strans capacul. Sa fi strans tare variatorul si as strange si ambielajul? nu cred asta sa fi fost. Ma tem acum sa montez alt ambielaj. Aveti idei? multumesc S-a rezolvat problema. Am turnat ulei pe biela si am invartit. Dupa cateva ture si-a dat drumul si este ok. Am facut pana acum 180km si este in regula. Am fost curatat cu benzina si suflat cu aer de mai multe ori. Este ca nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.