Vizitator corleone Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 pana in 89 s-au construit mobrele si hoinarele smartass..) Eviti raspunsul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 o poza cu motocicleta mai in detaliu poti posta??? daca vrei.......am senzatia ca stiu motocicleta ........multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 23, 2012 Autor Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) o poza cu motocicleta mai in detaliu poti posta??? daca vrei.......am senzatia ca stiu motocicleta ........multam in asta se vede cel mai bine... am luat-o din sibiu... jetkit-ul e un upgrade chiar si cu motorul stock, cuplul si puterea sunt mai mari de obicei pe toata banda de turatie cu un jetkit instalat cum trebuie! o sa-i intreb pe baieti cand ma duc cu toba... avand motorul acolo, o sa-si poata da seama cum se impaca... mersi. Editat Septembrie 23, 2012 de tudorpnd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 La GSX-R600 2001 galeria este dintr-o singura bucata (din chiuloasa pana in finala), ca sa ii faci cot trebuie sa o tai. Jet kit pui la carburatie, la injectie pui Power Commander, dar o sa iti mearga OK si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 ??nu ..deloc..nu eludez nimic...doar ca nu am observat ca ma intrebai ceva..am crezut ca e retorica..hai sa faci legaturile..ai zis ca nu trebuie toba zgomotoasa daca te stii da..eu am zis ca trebuie chiar daca te stii da..apoi ai spus ca argumentul meu e pueril si infantil..de aici am dedus ca ma crezi imatur din punct de vedere al motoarelor..eu te-am contracarat spunandu-ti ca am ceva ani de mers pe motoreta in spate...apoi a venit duelul cu varstele cand eu te-am chishat spunandu-ti ca atunci cand ma dadeam eu cu motoreta la aceeasi varsta tu faceai castelashe...deci nu exista nici o legatura vezi?nici intre caterinca ta si baiatul care are nevoie de ajutor...;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 La GSX-R600 2001 galeria este dintr-o singura bucata (din chiuloasa pana in finala), ca sa ii faci cot trebuie sa o tai. Jet kit pui la carburatie, la injectie pui Power Commander, dar o sa iti mearga OK si fara. am inteles. sapt asta o rezolv si pun o poza pt cei interesati de solutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salut, daca esti din Bucuresti poti incerca cu incredere la Radu, numar telefon : 0724 230 550 . Am mai sudat la el si am dus si prieteni, toti multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 Salut, daca esti din Bucuresti poti incerca cu incredere la Radu, numar telefon : 0724 230 550 . Am mai sudat la el si am dus si prieteni, toti multumiti. am vb deja intr-un loc, am stabilit pt zilele astea... dar pe viitor nu se stie... e bine sa ai cat mai multe locuri unde sa te duci. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 la 34 de ani sau cat ai zis ca ai asa plin de tine esti? lumea tre sa presupuna ca detii cunostintele supreme si sa-ti haleasca textele? nu asa ajuti, sau nu e asta nici pe departe scopul tau aici? Sa zicem ca eu, spre deosebire de tine, nu am nevoie sa apelez la nimeni ca sa-mi repar mobra. si vrei sa spui ca ai avut tobe galagioase? pai ce cautau pe motorul tau, nu inteleg... ai fost cocalar da ti-a trecut?poti sa nu-mi raspunzi, sunt intrebari retorice... Nu mai putza, s-au spart sitele la una din tobe. Schimbarea lor nu este decat urmarea fireasca. iar cand vine vorba de atentie pe motor fac mereu tot posibilul sa stiu tot ce se intampla in jurul meu... Daca esti atent atunci nu ai nevoie de tobe sparte. La tine problema e alta, suferi de tine si vrei ca masinile sa-ti faca loc. Afla amice ca nu are nimeni nici o obligatie sa-ti faca loc. .................... Tot nu mi-ai spus care e legatura dintre tobe si castelashele de nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 Daca esti atent atunci nu ai nevoie de tobe sparte. La tine problema e alta, suferi de tine si vrei ca masinile sa-ti faca loc. Afla amice ca nu are nimeni nici o obligatie sa-ti faca loc. in continuare, habar n-ai despre ce vb... dar nu mai conteaza, mult noroc in viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 dar nu mai conteaza, mult noroc in viata! Multumesc! Asemeni si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Multumesc! Asemeni si tie! Man ce te intereseaza pa tine...ce toba isi pune omu.. Toti eu nu ascult manele si cand ajungi acasa dai maneaua la maxim DACA NU TE INTERESEAZA TOPICUL LA CE ITI BAGI NASU Omu are nevoie de ajutor. Cocalar ne cocalar tot om e .... Daca ai resit sa faci ceva cu toba asteptam poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 25, 2012 Autor Share Postat Septembrie 25, 2012 Daca ai resit sa faci ceva cu toba asteptam poze deocamdata sunt in cautare de arcuri pt prinderea finalului... asa ca s-ar putea sa mai dureze cateva zile... dar cum o fac pun o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) La GSX-R600 2001 galeria este dintr-o singura bucata (din chiuloasa pana in finala), ca sa ii faci cot trebuie sa o tai. Jet kit pui la carburatie, la injectie pui Power Commander, dar o sa iti mearga OK si fara. Ai dreptate este model K1 600, prima generatie pe injectie. am ramas cu impresia ca este vorba de srad. in schimb toba este bolt-on! Editat Septembrie 25, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Octombrie 12, 2012 Autor Share Postat Octombrie 12, 2012 Gata, i-am schimbat-o... de acu pot sa pun si orice final slip-on pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.