atillas Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) Cu drag va anunt ca etapa a 2-a a campionatului national de hard-enduro va fi organizata de catre FREE BIKE TEAM in cadrul competitiei ENDURO-MANIACO-DEPRESIV editia a VII-a in perioada 21-23 iunie 2013,avand tabara de baza in statiunea Voineasa. Noutati: -traseul va avea 3 categorii: hobby,expert,profi:nivel de pregatire hobby se adreseaza pilotilor care vin strict la distractie,vor sa faca un traseu frumos si sa castige experienta. nivel de pregatire expert se adreseaza pilotilor cu tehnica buna si rezistenta fizica acceptabila-pentru cine a fost anul acesta la voineasa,nivel de hobby nivel de pregatire profi se adreseaza pilotilor cu tehnica foarte buna,ritm sustinut,stiti voi care sunteti. Toate 3 zilele de concurs vor conta in clasamentul general,prologul se va adapta pentru fiecare categorie in parte.. Amanunte si inscrieri din februarie pe www.freebiketeam.ro Editat Februarie 12, 2013 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 iara ne dam pe zapada, sa stiu sa imi iau sania? )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 8, 2012 Autor Share Postat Decembrie 8, 2012 iara ne dam pe zapada, sa stiu sa imi iau sania? )))) remember the good old times from Paltinis,my old friend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucihusky Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Care e taxa Stef? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 9, 2012 Autor Share Postat Decembrie 9, 2012 Care e taxa Stef? am stabilit doar data,locatia si in mare traseul,amanunte de genul asta se vor contura in martie,aprilie. ce pot sa mai adaug este ca vom avea CP-urile toate transformate in sexyCP,cu stop cronometru si sedinta foto obligatorie cu fiecare pilot . sper ca aceasta noua idee sa va faca placere,incercam duminica la plecare sa aveti toti cate 2-3 poze gata pregatite(imprimate pe hartie foto) din timpul prologului si din ziua 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 buna ideea cu stopclock, dar grija mare la incurcaturi. p.s. poza e din traseul de profi, corect? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) "ce pot sa mai adaug este ca vom avea CP-urile toate transformate in sexyCP,cu stop cronometru si sedinta foto obligatorie cu fiecare pilot . " Pe ce se duce taxa de participare Editat Decembrie 10, 2012 de tedted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 buna ideea cu stopclock, dar grija mare la incurcaturi. p.s. poza e din traseul de profi, corect? ) Poza aia e celebra deja, a fost preluata si de cei de la motociclismo, ultimul numar si e prima urcare mai nervoasa cred, traseu comun. Stiu asta ca imi apare si mie casca intr-un colt, hi hi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 bravo ma, inseamna ca esti celebru, nu? a fost greu traseul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 bravo ma, inseamna ca esti celebru, nu? a fost greu traseul?Pt primul concurs si asta la cateva luni de cand m-am apucat de enduro, fii sigur ca a fost f greu, dar mi-a folosit f mult ca experienta acumulata. Am vrut sa spun altceva cu poza, nu e prima aparitie si nici cea mai buna ca sa mai conteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) sa comentez poza, sa n-o comentez... pot zice doar ca "les organisateours" au condus o pare parte din concurentii ce erau la baza urcarii pe un drum laturalnic si m-am trezit iar cu ei in fata... nu-i ok )))) sa mai zic ca in loc de sexi-cp urile cu care ne-ai vrajit si anul trecut... ai putea sa mustruluiesti oleaca arbitrii de la prolog si sa ti se ofere explicatii pentru penalizari.... sti tu discutia comentariile la adresa personajelor sin poza nu le fac pt ca am zis atunci ce am avut de zis. stoptimpul se poate face foarte usor si poate fi responsabilitatea pilotilor. dai un carnet de bord pe care pilotul trebuie sa il pastreze, sa il predea spre completare la intrarea si iesirea din cp. carnetul de bord se preda la sfarsitul cursei. ai pierdut hartia... timpul maxim pe ziua respectiva. ma doare in spitz de papagalii care nu sunt in stare sa pastreze o hartie, daca vor doar gaz si spectaculozitate sa se duca la motocros. daca se impune regula asta trebuie anuntata si prezentata la sedinta tehnica si in regulamentul cursei. REGULA SE IMPUNE NU SE DISCUTA! cui nu-i place sa stea acasa. PS: moammaa ce al dreaqu sunt in seara asta )) Editat Decembrie 12, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 bine ma stiulete si "pe caiet" , insa trebuie cu moderatie, ca nu e ok nici sa te odihnesti 15 min in CP pana aranjezi ceva cu hostesele pt afterparty. cine vine la cursa trebuie sa traga. iar legat de poza, mai las-o dracu jale, zici ca esti ultimu` castravete si ti-au furat astia coronitza dat aviitoare pune mana si trage mai tare daca vrei mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) hahha, da, tare asta cu coronitza )) in rest e simplu: se impune un timp limita de stat in cp dupa care esti pe timpul tau... asa ca cine nu termina repede )))) pierde cursa ))))) cp, arbitri, ceas ura si la gara, pe biletel scrie clar intrat 14:02 iesit 14:07 nu pleci mai devreme de 14:07... PS: eu zic ca daca stai in cp 15 minute n-o sa faci nici o branza cu hostesele ca sunt combinate deja de ORGA si poti sa te cam c_aci in ea de coronitza... Editat Decembrie 13, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 13, 2012 Autor Share Postat Decembrie 13, 2012 jur pe rosu si cravata mea de pionier,gagicile sunt doar pentru voi si numai pentru voi,iar in CP se face simplu sticker pe casca cu intrarea in CP,nu da drumul pe iesire decat dupa exact 5 minute.cred ca merita deranjul,voi superviza toata treaba. PS numere si poze voi pune in ianuarie cu "cp-istele" sa vedeti ce va asteapta. completare ptr Jumba,mortii cu mortii,vii cu viile..de data asta exista deja regulament foaaarte clar facut cu federatia,nu cred ca va mai fi loc de interpretare.(cel putin asa sper).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 dar de ce sa obligi pe cineva sa se opreasca in cp?! care e gandire? cand s-a facut asa ceva la hecs m-am enervat rau. Eu am un ritm pe care nu-mi place sa-l intrerup decat cand simt nevoia eu. Nu cred ca are rost asa ceva. Daca vrei te opresti... daca nu gas si te duci. Pt ce sa opresti concurentii. AAA si tot de hecs... cand am intrat 5-6 in cp odata oamenii de acolo nu erau pregatiti sa aiba grija de toti asa ca unii au trebuit sa stea 2-3 min in plus pana au ajuns cu biletul la ei. Cred ca nu are rost sa faci asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Mai bine lasi " dulcegariile" cu sexy foto dupa cursa:) Cursa sa decurga normal, fara brizz brizuri. Succes la organizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 optiunea cu track-ul pe GPS va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) jur pe rosu si cravata mea de pionier,gagicile sunt doar pentru voi si numai pentru voi Adelina, nu mai posta in locul lui Stefan @ stilgar: mon cher, e buna treaba cu opritul obligatoriu pt ca unii nu stiu cand sa se opreasca si isi sparg pifometru BUNA TREABA CU TRACUL GPS!!!! se va evita degringolada ce a iesit la deva in prima zi... si la HEPN au fost ceva probleme... cine are si vrea sa il foloseasca ok cine nu... sa nu comenteze ca s-a ratacit! Editat Decembrie 14, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 si ce treaba am eu cu aia care nu stiu sa se opreasca.... Personal prefer sa ma opresc cand consider eu. Ptr ca parca vda ca treba cu oprirea se face dupa 300m de drum asfaltat si chiar in pregul unei urcari mai fitoase, ori daca ma pui sa stau 10 min ma ia frica si nu o mai urc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) tu ai treaba pt ca esti la un concurs si trebuie sa respecti niste reguli. cat de bine stai tu cu moralul nu e treaba organizatorului, el are ca sarcina sa minimalizeze posibilitatea unei accidentari cauzate de oboseala, sau, de ce nu, de relaxare pe cei 300m de asfalt parerea mea. Editat Decembrie 14, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 15, 2012 Autor Share Postat Decembrie 15, 2012 tu ai treaba pt ca esti la un concurs si trebuie sa respecti niste reguli. cat de bine stai tu cu moralul nu e treaba organizatorului, el are ca sarcina sa minimalizeze posibilitatea unei accidentari cauzate de oboseala, sau, de ce nu, de relaxare pe cei 300m de asfalt parerea mea. fiecare pilot se da in ritmul lui asta este clar,nimeni nu va opreste 15 min in CP,veti sta 5 minute in Tank point obligatoriu,va fi multa lume sa va ajute,iar sa stai 10 secunde la o poza nu cred ca deranjeaza pe nimeni.Oricum va fi spre jumatatea traseului (deci majoritatea deja bine obositi),si daca noi consideram ca trebuie sa faceti pauza,faceti,sau nu veniti la cursa este optiunea fiecaruia ce si cum face.Oricum trebuie sa fii nebun sa renunti sa participi la o cursa fiindca te opreste organizatorul 5 minute la jumatate sa te alimenteze si sa te odihnesti. marcajele vor fi pe banda ca sa nu iasa discutii,anul acesta am fost felicitati de majoritatea sportivilor ca a fost cel mai bine traseul marcat din ultimii ani,daca punem si gps inca nu stiu exact daca logistic ne putem organiza. Trebuie sa vedem cum va iesi regulamentul FRM si in functie de asta bineinteles,ne supunem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 hai pe topicul dedicat pe discutia asta, ca ne taie Stefan de la tocana la cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) "...si toti au ocolit ca sa gaseasca ceva mai lesne de urcat." Cum vine asta nea' Attilas?? Si-au facut-o cu mana lor incercand sa sunteze urcarea. Daca aveau GPS nu se mai rataceau taind urcarea respectiva si reveneau imediat in traseu. D'asta nu sunt eu de acord cu Gps-ul:) Editat Decembrie 18, 2012 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 bai baicare, au ocolit 10-20m treaba permisa si de gps. problema era ca daca nu urcai fix pe mizeria aia de treapta nu vedeai urmatoarele benzi. it garantez ca daca te pun intr-o situatie similar nu o sa faci stanga niciodata, pentru ca la 10m mai in fata pe drum mai era o banda pusa pe o cruce parca sau intr-un boschet. deci clar iti era sugerata deplasarea pe directia inainte.... nu o mai da de gard ca a fost o gresala de marcaj, e normal, se poate intampla, nu ii acuz pe baietii de la deva ca au facut treaba aia intentionat. e foarte multa munca sa marchezi un traseu si de multe ori oameni bine intentionati care doresc sa ajute la realizarea unui traseu fac mici greseli care ii pot induce in eroare pe participanti. iti povestesc exact faza cand ne vedem la o bere nu zice nimeni sa fie obligatoriu gps-ul, cine considera ca ii este nefolositor sa il tina acasa, de bibelou da sa nu vina dupaia sa planga ca s-au furat benzi, ca nustiu cine a taiat traseul ca stia o scurtatura si etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 28, 2012 Autor Share Postat Decembrie 28, 2012 (editat) "...si toti au ocolit ca sa gaseasca ceva mai lesne de urcat." Cum vine asta nea' Attilas?? Si-au facut-o cu mana lor incercand sa sunteze urcarea. Daca aveau GPS nu se mai rataceau taind urcarea respectiva si reveneau imediat in traseu. D'asta nu sunt eu de acord cu Gps-ul:) bikere,nu e asa,acolo nu era vorba de o urcare pe metrul ala si un pic ,pur si simplu toti au ocolit fiindca era si mancat putin malul si devierea era de strict 10m,imediat urma o poienita si o coborare criminala pana la Tank Point 1. sincer nici mie nu imi place varianta cu gps (doar de siguranta) ca pilot,iar ca organizator si mai putin dar vedem cum continua discutiile pe topicul separat incepand cu data de 1 februarie gasiti regulamentul si incep inscrierile pe site-ul www.freebiketeam.ro Editat Februarie 11, 2013 de Soso la cererea organizatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.