Cristian Nicks Postat Octombrie 31, 2021 Share Postat Octombrie 31, 2021 Am căutat mult și bine ceva decent pentru deplasare în scop utilitar și dintre toate opțiunile prezente pe piata am ajuns la cfmoto 300 nk. Honda, BMW, Suzuki, aproape toți propun doar scutere la cilindree mica. Știu că românii s-au născut cu minim 600cc. Și mai știu că nu au încredere în altceva decât japoneze și europence. Deși bătrânul continent și cei ce se consideră civilizați nu reprezintă mai nimic pentru segmentul utilitar și asiaticii acolo rup. Găsești tot felul de indience și chinezoaice cu zecile de mii și sutele de mii în cerculețul ăla asiatic. In fine... Nu știu cum de s-au păcălit honda să facă NC750-ul ăla dar e cel mai bine vândut model al lor pe Europa. Posibil sa mă înșel dar parcă așa țin minte niste statistici. Revenind la chinezul meu, l-am luat prin programul rabla 2021, am făcut pe el aproape 1000 km. Ca avantaje enumăr: ieftin, destul de solid construit, nu zornăie nimic pe el, sta binișor pe drum, lumini bune pe led, abs f+s, compatibil cu KTM duke 200 de acum ceva anișori, opinci ușor de găsit și ieftine 120/140, printre puținele opțiuni la grupa 250-300 cc. Cons: nu e la fel de des întâlnită pe șosele, se depreciază multicel la revânzare, nu e chiar cel mai sprinten model, sărăcăcios la opțiuni, canci accesorii dedicate, praștie distribuitor - petarde cum nu am văzut niciodată. Comportamentul e in cel mai bun caz "prietenos" și nu da nicio fericire la condus. E genul de capra pe care o iei să faci glovo nu sa te dai pe serpentine. Evident că nu o sa o țin o veșnicie deși așa plănuiam inițial. I-am sesizat repede limitările și mare parte din problema o reprezintă dezinteresul importatorului pentru acest brand. Dar următoarea mobra tot noua va fi. Imposibil prețul cerut de român la un fier de 20 de ani. Mai pui 1-2k eur și o iei noua. Și când diferențele de preț sunt așa mari, cum sa visezi / recomanzi tot un s-h japonez? Well..... Nu fugiți de chinezării daca pentru alergătură și utilitar le folosiți. Majoritatea au colaborări cu companii dedicate mari sau sunt colaboratori autorizați pentru diverse platforme sau operațiuni. Pentru pasiune și bucuria condusului nu as zice că sunt cele mai fericite alegeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 31, 2021 Share Postat Octombrie 31, 2021 (editat) Acum 17 minute, Cristian Nicks a spus: nu da nicio fericire la condus Hai man, orice pe 2 roți cu 1-2-3 cp cred că ți pune un zambet (cuvant urat) pe față. La 23.05.2020 la 7:00, Banzay a spus: Las' ca o inviem! ... mi-a placut culoarea... si ca pot sa o duc usor 'in carca', dar trag spre un ktm 390... Duba standard de abuzator de copii sau doar mi se pare? Editat Octombrie 31, 2021 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 31, 2021 Share Postat Octombrie 31, 2021 (editat) Acum 39 minute, Cristian Nicks a spus: Am căutat mult și bine ceva decent pentru deplasare în scop utilitar și dintre toate opțiunile prezente pe piata am ajuns la cfmoto 300 nk. Honda, BMW, Suzuki, aproape toți propun doar scutere la cilindree mica. Știu că românii s-au născut cu minim 600cc. Și mai știu că nu au încredere în altceva decât japoneze și europence. Deși bătrânul continent și cei ce se consideră civilizați nu reprezintă mai nimic pentru segmentul utilitar și asiaticii acolo rup. Găsești tot felul de indience și chinezoaice cu zecile de mii și sutele de mii în cerculețul ăla asiatic. In fine... Nu știu cum de s-au păcălit honda să facă NC750-ul ăla dar e cel mai bine vândut model al lor pe Europa. Posibil sa mă înșel dar parcă așa țin minte niste statistici. Revenind la chinezul meu, l-am luat prin programul rabla 2021, am făcut pe el aproape 1000 km. Ca avantaje enumăr: ieftin, destul de solid construit, nu zornăie nimic pe el, sta binișor pe drum, lumini bune pe led, abs f+s, compatibil cu KTM duke 200 de acum ceva anișori, opinci ușor de găsit și ieftine 120/140, printre puținele opțiuni la grupa 250-300 cc. Cons: nu e la fel de des întâlnită pe șosele, se depreciază multicel la revânzare, nu e chiar cel mai sprinten model, sărăcăcios la opțiuni, canci accesorii dedicate, praștie distribuitor - petarde cum nu am văzut niciodată. Comportamentul e in cel mai bun caz "prietenos" și nu da nicio fericire la condus. E genul de capra pe care o iei să faci glovo nu sa te dai pe serpentine. Evident că nu o sa o țin o veșnicie deși așa plănuiam inițial. I-am sesizat repede limitările și mare parte din problema o reprezintă dezinteresul importatorului pentru acest brand. Dar următoarea mobra tot noua va fi. Imposibil prețul cerut de român la un fier de 20 de ani. Mai pui 1-2k eur și o iei noua. Și când diferențele de preț sunt așa mari, cum sa visezi / recomanzi tot un s-h japonez? Well..... Nu fugiți de chinezării daca pentru alergătură și utilitar le folosiți. Majoritatea au colaborări cu companii dedicate mari sau sunt colaboratori autorizați pentru diverse platforme sau operațiuni. Pentru pasiune și bucuria condusului nu as zice că sunt cele mai fericite alegeri. Cel mai Teleorman review citit in ultimii ani pe aici :)))) Imi si inchipui min 30k & trei seturi de anvelope pe sezon Spania era plina de Yamaha MT03 Editat Octombrie 31, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Nicks Postat Octombrie 31, 2021 Share Postat Octombrie 31, 2021 Acum 19 minute, _Raul_ a spus: Cel mai Teleorman review citit in ultimii ani pe aici :)))) Imi si inchipui min 30k & trei seturi de anvelope pe sezon Atât s-a putut. :))) Tigaia nu e rea dar nu e dream bike by any chance. E de preferat asemenea zbârnâitoare in locul unei japoneze cu doar 44k km din 2003. :)))) Daca ieși cu ea din oraș și sări de 100 fug pietrele din rinichi ca glonțul din mitralieră. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.