Vizitator _Raul_ Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) In acest topic gasiti descris destul de fain procesul de fabricatie al kitului Evo 2 pentru KTM 690, cu cele 2 versiuni ale sale - adventure si rally-raid, kit care, in mare parte, este centrat pe rezervoarele de plastic: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=832366 Rezervoarele sunt concepute in CAD, se trece apoi la etapa de contruire a matritelor cu CNC-uri, construirea rezervoarelor din poliuretan si, foarte important, la final (citeam prin topic) - "flourinarea" acestora pentru a impiedica trecerea benzinei prin pori. Clasicul fenomen de respirare a rezervoarelor care duce mereu la umflarea stickerelor. Sper sa va placa topicul. Editat Martie 5, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 In acest topic gasiti descris destul de fain procesul de fabricatie al kitului Evo 2 pentru KTM 690, cu cele 2 versiuni ale sale - adventure si rally-raid, kit care, in mare parte, este centrat pe rezervoarele de plastic: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=832366 Rezervoarele sunt concepute in CAD, se trece apoi la etapa de contruire a matritelor cu CNC-uri, construirea rezervoarelor din poliuretan si, foarte important, la final (citeam prin topic) - "flourinarea" acestora pentru a impiedica trecerea benzinei prin pori. Clasicul fenomen de respirare a rezervoarelor care duce mereu la umflarea stickerelor. Sper sa va placa topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.