hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 honda hornet 02. Deci am oprit motoru,era incins, si a inceput sa se auda un fsssss de sub rezervor.. zgaltai putin motoru de pe stanga pe dreapta,observ ca nu e doar un fasait,de fapt e si un lichid acolo ca bolborosea :crack:trag de furtunu ce uneste rezervoru cu carburatoarele si observ ca de aici e nebunia.. dau drumu la motor,trag putin de furtun si imi da un puf de benzina (nu stiu cum de s-a fisurat ca d-abia l-am schimbat..)..bun maine dimineata o sa rezolv asta..dar vreau sa va intreb..mi se mai intampla cate o data o chestie ciudata..porneste motoru..si dupa vreo 100m de mers cu ea incepe sa mearga in 2/3 pistoane..si asa face pana o turez ca diliu (PANA IESE FOC PA TEAVA =))) glumesc..) .. si isi revine,apoi merge relativ ok.. imi face chestia asta si dupa 1-2km si cu motoru relativ incalzit.. Astazi am observat chestia cu furtunu.. are vreo legatura nebunia ce mi se intampla cand are ea chef cu faptu ca imi trage aer fals pe la furtun? Urmeaza sa umblu si la suruburile de amestec caci mesterul de mi-a facut sincronizarea (nu dau nume) mi-a aratat ca o bujie nu mai merge,dar a continuat operatiunea..ca deh trebuia sa incaseze banii..desi eu peste o sapt i-am schimbat bujiile..deci reglaju amestecului valoreaza fix pix.. Zic asta pt ca daca problema cu mers in 3 pistoane nu e de aici,desi a aparut dupa ce am schimbat bujiile (poate ca e de la furtunu ala pe care ma bucur ca l-am descoperit),cand e cald motoru si trag de acceleratie da in nas.. foarte usor se aude,dar se aude.. iar daca vreau sa merg in a1a fara ambreiaj si acceleratie merge incredibil de prost (turatia de la relanti fiind ok..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 chestia cu mersu in 2-3 incearca sa cureti sau sa schimbi bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 bujii noi,max 50 km cand am patit asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Ca la multe alte motorete pe carburatie, carburatoarele nu isi fac treaba, da'le jos, vezi daca iti curg (le dai jos, le umplii cu benzina dintr-o sticla si le tii inclinate ca si cum ar fi montate pe moto. Daca va curge benzian din ele, chiar si picaturi mici sunt dereglate). Carburatoru din care curge benzina trebuie curatat, reglat nivelu plutitoarelor. Repeti treaba asta pana nu mai curge nici unu (daca si dupa reglarea nivelului plutitoarelor curge benzina, schimba cuiele pontou), le pui pe moto, le sincronizezi (eu am luat 4 vaccumetre de la un magazin de instalatii si cu alea am sincronizat motoreta ca nu e mare smecherie) si te duci in lume sa te plimbi. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Acel furtun se mai sparge ocazional. (in cazul in care ai treaba pe la rezervor). Eu am 2 la activ La cealalta problema a ta, cu siguranta sunt implicate si bujiile. Dar nu strica si un reglaj de carburatoare. (posibil sa simti miros de benzina cand stai la semafor sau chiar in timpul mersului). Editat Iunie 15, 2013 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 15, 2013 Autor Share Postat Iunie 15, 2013 oameni buni eu am curatat carburatoarele acum 2 luni si un nene mi le-a sincronizat si au fost relativ ok (se auzea o mica intrerupere la relantin din cauza bujiei 1)..Doar ca dupa 1 sapt am schimbat bujiile.. si a disparut intreruperea aia,dar bineinteles ca nu mai are reglajul amestecului potrivit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Eu mi-am curatat/sincronizat carburile si peste doua sapamani nu mai tinea relantiu, se oprea motorul la semafor, tragea greu la turatii joase si cand le'am desfacut din nou, era o bucata mica de plastic pe unul din cuiele pontou. Carburatoarele astea sunt ca oule Kinder, mereu ai surprize ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 15, 2013 Autor Share Postat Iunie 15, 2013 nu stiu de ce,dar sunt mai fascinat de carburatoare decat de injectie..desi la injectie i-ai dat cheie si ai plecat.. Mi se par mai old school (chiar sunt vechi ) ,mai aproape de ceva facut de mana omului..nu tehnologie extraterestra gen injectoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 bobina magnetica de sub capacul motor ,ala mic,pe dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 15, 2013 Autor Share Postat Iunie 15, 2013 nu stiu de unde inventati raspunsurile astea..se pare ca inelu care imi tinea furtunu era cam larg si pur si simplu curgea benzina pe acolo.. d-asta am si reusit sa consum vreo 4-5l de benzina in 10 km =)) l-am pus,l-am verificat,nu sunt acasa si nu am avut nici-un colier la indemana sa il inlocuiesc..dar nu mai curge si moto merge brici din nou am umblat si la amestec,dar a fost chin,le-am pus cat de bine mi-a permis urechea de muzician.. Cred ca un turometru digital ar fi solutia, nu? mai stiti alte metode? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.