Sari la conținut

probleme alimentare


Postări Recomandate

honda hornet 02. Deci am oprit motoru,era incins, si a inceput sa se auda un fsssss de sub rezervor.. zgaltai putin motoru de pe stanga pe dreapta,observ ca nu e doar un fasait,de fapt e si un lichid acolo ca bolborosea :crack:trag de furtunu ce uneste rezervoru cu carburatoarele si observ ca de aici e nebunia.. dau drumu la motor,trag putin de furtun si imi da un puf de benzina (nu stiu cum de s-a fisurat ca d-abia l-am schimbat..)..bun maine dimineata o sa rezolv asta..dar vreau sa va intreb..mi se mai intampla cate o data o chestie ciudata..porneste motoru..si dupa vreo 100m de mers cu ea incepe sa mearga in 2/3 pistoane..si asa face pana o turez ca diliu (PANA IESE FOC PA TEAVA =))) glumesc..) .. si isi revine,apoi merge relativ ok.. imi face chestia asta si dupa 1-2km si cu motoru relativ incalzit.. Astazi am observat chestia cu furtunu.. are vreo legatura nebunia ce mi se intampla cand are ea chef cu faptu ca imi trage aer fals pe la furtun? Urmeaza sa umblu si la suruburile de amestec caci mesterul de mi-a facut sincronizarea (nu dau nume) mi-a aratat ca o bujie nu mai merge,dar a continuat operatiunea..ca deh trebuia sa incaseze banii..desi eu peste o sapt i-am schimbat bujiile..deci reglaju amestecului valoreaza fix pix.. Zic asta pt ca daca problema cu mers in 3 pistoane nu e de aici,desi a aparut dupa ce am schimbat bujiile (poate ca e de la furtunu ala pe care ma bucur ca l-am descoperit),cand e cald motoru si trag de acceleratie da in nas.. foarte usor se aude,dar se aude.. iar daca vreau sa merg in a1a fara ambreiaj si acceleratie merge incredibil de prost (turatia de la relanti fiind ok..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca la multe alte motorete pe carburatie, carburatoarele nu isi fac treaba, da'le jos, vezi daca iti curg (le dai jos, le umplii cu benzina dintr-o sticla si le tii inclinate ca si cum ar fi montate pe moto. Daca va curge benzian din ele, chiar si picaturi mici sunt dereglate). Carburatoru din care curge benzina trebuie curatat, reglat nivelu plutitoarelor. Repeti treaba asta pana nu mai curge nici unu (daca si dupa reglarea nivelului plutitoarelor curge benzina, schimba cuiele pontou), le pui pe moto, le sincronizezi (eu am luat 4 vaccumetre de la un magazin de instalatii si cu alea am sincronizat motoreta ca nu e mare smecherie) si te duci in lume sa te plimbi. Spor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel furtun se mai sparge ocazional. (in cazul in care ai treaba pe la rezervor). Eu am 2 la activ :)

La cealalta problema a ta, cu siguranta sunt implicate si bujiile. Dar nu strica si un reglaj de carburatoare. (posibil sa simti miros de benzina cand stai la semafor sau chiar in timpul mersului).

Editat de Megahertz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni eu am curatat carburatoarele acum 2 luni si un nene mi le-a sincronizat si au fost relativ ok (se auzea o mica intrerupere la relantin din cauza bujiei 1)..Doar ca dupa 1 sapt am schimbat bujiile.. si a disparut intreruperea aia,dar bineinteles ca nu mai are reglajul amestecului potrivit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am curatat/sincronizat carburile si peste doua sapamani nu mai tinea relantiu, se oprea motorul la semafor, tragea greu la turatii joase si cand le'am desfacut din nou, era o bucata mica de plastic pe unul din cuiele pontou. Carburatoarele astea sunt ca oule Kinder, mereu ai surprize :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: nu stiu de ce,dar sunt mai fascinat de carburatoare decat de injectie..desi la injectie i-ai dat cheie si ai plecat.. Mi se par mai old school (chiar sunt vechi :crack: ) ,mai aproape de ceva facut de mana omului..nu tehnologie extraterestra gen injectoare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de unde inventati raspunsurile astea..se pare ca inelu care imi tinea furtunu era cam larg si pur si simplu curgea benzina pe acolo.. d-asta am si reusit sa consum vreo 4-5l de benzina in 10 km =)) l-am pus,l-am verificat,nu sunt acasa si nu am avut nici-un colier la indemana sa il inlocuiesc..dar nu mai curge si moto merge brici din nou :D am umblat si la amestec,dar a fost chin,le-am pus cat de bine mi-a permis urechea de muzician.. Cred ca un turometru digital ar fi solutia, nu? mai stiti alte metode?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...