Punkyze Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Salut tuturor, Aseara am intampinat o problema si am venit aici sa cer un sfat, un ajutor. Am iesit ieri cu motorul ( yamaha virago xv400 ) si a plecat greu, de parca era motorul innecat. Am zis ca o fi de la benzina, ca sunt aproape pe 0 asa ca m-am dus asa incet sa alimentez. Dupa ce am alimentat, am pornit motorul, am stat putin sa ia benzina si dupa am plecat. La fel de greu insa, atat de greu incat nu urca peste 40km/h in viteza 3, accelerat la maxim. M-am dus acasa si m-am pus pe demontat. Tin sa precizez, ca acum cateva zile cand porneam motorul, pompa de benzina facea sunetul corespunzator ( un târâit ) pe care il face atunci cand nu a luat benzina. De obicei facea 2-3 secunde cand nu mai porneam motorul de ceva timp. Insa atunci nu s-a mai oprit vreo 15 secunde iar dupa ce s-a oprit si am pornit motorul a inceput din nou ( mi s-a mai intamplat o data anul trecut la fel, dar dupa s-a oprit si a fost totul ok, pana ieri ). Dupa ce am demontat motorul, am vazut ca filtrul ( un filtru improvizat de fostul posesor ) era jegos, asa ca l-am scos si am facut trecere directa cu un furtun ( nu am gasit nici un filtru in momentul respectiv ) am desfacut si pompa de benzina. Aici problema, (cred) pompa pornea doar cand acceleram, iar dupa cateva " zbuciumari ) mergea. In regula, montez totul la loc, dau sa plec, insa la fel. Motorul trage foarte foarte greu, nu ating 40km/h de nici un fel, pompa de benzina porneste cand pun contactul, insa nu stiu ce face atunci cand merg. O sa incerc sa fac rost de o alta pompa sa o inlocuiesc sa vad daca intradevar aici e problema. Voi ce ziceti ? Pompa sa fie de vina? Daca nu , pe unde sa mai caut / uit ? O zi faina sa aveti, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Salut. De obicei daca filtrul e super-jegos, ramane ceva si pe traseul din amonte de el. S-ar putea sa fie colmatat PARTIAL si traseul de la sorbul din rezervor si pana inainte de filtru. E posibil ca de aceea pompa sa "taraie" ca si cum nu ar avea benzina. E un incident care da multa bataie de cap si risti sa schimbi pompa degeaba. Poti sa verifici daca se accelereaza cu motorul in gol, sau sa verifici debitul pompei (scoti iesirea de la pompa intr-o sticla si vezi cata benzina baga intr-un minut) Daca vrei sa fii sigur de pompa, incearca sa alimentezi pompa direct dintr-o sticla mica cu benzina si vezi daca accelereaza ca lumea in gol. Atentie mare, risc de INCENDIU. Daca nu ai experienta ca mecanic, e mai bine sa pornesti la demontat/spalat direct rezervorul si probe cu o pompa de rezerva sau de imprumut. Spor. si traseul pana in filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radudoctor Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 daca toate cele spuse mai sus nu merg ... incearca si carburatorul ... nu sunt expert dar poate ai noroc acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Punkyze Postat Iunie 24, 2013 Autor Share Postat Iunie 24, 2013 Am rezolvat, dar am dat dintr-o problema in alta ) Nu functiona o bujie dar am descoperit ca era si rezervorul ciobit si picura benzina. Pompa functioneaza... momentan ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.