pogor Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) de aratat clar ca arata mai bine. cu 160 pe spate eu cred ca e compromisul ideal intre stabilitate si manevrabilitate. dar nu ar merita decat daca nu te costa prea mult toata modificarea. cat despre roata fata, 110 fata de 120 nu e mare diferenta si nu se va observa. la rar ar fi o problema, dar se mai rezolva treburile astea... se va inclina ca si alte moto cu 160 pe spate ... adica foarte bine. "mai greu" ce ziceau alti colegi, nu o sa-l resimti decat ca ai mai mare incredere in curbe, adica un avantaj am condus si 130 si 160, chiar si in aceeasi perioada, deci cred ca stiu ce vb cand spun ca as recomanda schimbarea. daca tot esti acolo, ai putea sa cauti sa schimbi si amortizorul spate cu altceva. mi se pare foarte slab cel de la gs Editat Februarie 17, 2014 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 oricum daca ma hotarasc in cel mai bun caz cumpar roata si o pun in garaj , modficarea asta impreuna cu revizi le voi face dupa bac din pacate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.