Jump to content
Sign in to follow this  
teby05

gsx-r 600 srad 1997

Recommended Posts

mai bine ne nimeream acum 2 ani si mi-o vindeai mie, mane

4 ani a sta la mine.Timp in care a mers fara nici-o problema 36000 de km.

A fost adusa din Italia de acelasi care mi-a adus si restul mobrelor.

O singura data mi-a ars o siguranta de 30 A.

Sfatul meu e sa iti cumperi ceva mai nou, pe injectie.

Apropo am un triumoh daytona din 2003 la vanzare

A cam trecut vremea mobrelor invechite....

 

Amuzant era ca aia calora le-am dat-o eu,dupa ce m-am intalnit ca sa le dau cartea,le-am zis ca mobrei n-o sa le placa cum se comporta cu ea si o sa se razbune.

Fapt ce sa si intamplat se pare.

Acum cred ca o sa ajunga la dezmembrat din pacate...

Edited by G B V

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 ani a sta la mine.Timp in care a mers fara nici-o problema 36000 de km.

A fost adusa din Italia de acelasi care mi-a adus si restul mobrelor.

O singura data mi-a ars o siguranta de 30 A.

Sfatul meu e sa iti cumperi ceva mai nou, pe injectie.

Apropo am un triumoh daytona din 2003 la vanzare

A cam trecut vremea mobrelor invechite....

 

Amuzant era ca aia calora le-am dat-o eu,dupa ce m-am intalnit ca sa le dau cartea,le-am zis ca mobrei n-o sa le placa cum se comporta cu ea si o sa se razbune.

Fapt ce sa si intamplat se pare.

Acum cred ca o sa ajunga la dezmembrat din pacate...

Momentan sunt pe liber si in imposibilitate de achizitie. Poate la anul, doamne ajuta, si clar ca voi lua un model mai nou, pe injectie.

Nu imi e clar ce sa aleg intre o sportiva (+aspect, stil de pilotaj -cost de achizitie/intretinere) sau un naked (+costuri, consum si fiabilitate, -stilul de pilotaj).

Daca voi avea sub 3000eur buget, voi merge pe un model de strada, probabil un GSR sau un z750 daca prind

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca aflati cv de dezmembrarea mobrei din poveste datzi un semn si de ciuda i-au discurile fata :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca aflati cv de dezmembrarea mobrei din poveste datzi un semn si de ciuda i-au discurile fata :)))

Nu mai am nr de telefon...

Ia si evacuarea.Uite si un film cu ea: https://www.youtube.com/watch?v=h3hIR5qlYbE

 

Acolo ii "verificat" distributia.Mai exact gradul de uzura :crack:

Edited by G B V

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine vin sa iau triumph-u de la tine pot sa verific si io asa gradul de uzura al distributie?:))) hai te rog :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine vin sa iau triumph-u de la tine pot sa verific si io asa gradul de uzura al distributie? :))) hai te rog :))

Daca vi cu 1800 e,be my guest:),dar vezi ca trage mult mai tare decat gsxru si s-ar putea sa te trezesti intr-o roata cu ea dupa 6000 de ture.

Ai condus ceva in 3 pistoane pana acum?

Edited by G B V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, dar unde ai trimfu' pus, ca voiam sa iti dau un up la topic si sa mai imi clatesc un pic ochii si nu reusesc sa il gasesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi l-au sters moderatorii :crack: .

Il mai am decat la semnatura.

Cand da caldura o sa ii fac niste poze mai clare.

Acum e bagata in parcare si acolo daca fac poze,nu se vor vedea prea bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il mai am decat la semnatura.

Ce chior sunt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce chior sunt...

E defapt mobra lu fratemiu,dar el se da foarte rar cu ea si deobicei tot eu o calaresc.

Pe deoparte nu as vrea sa se vanda pentru ca mi-o lasa la 1600 si pot sa ii dau banii in 2 rate

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer sa fiu m-am dat cu un daytona parca avea capacitate 1200 nu mai stiu sigur si nu stiu daca era in 3 pistoane prin 2007 avea cineva ,era modelu cu 2 faruri rotunde si un bord cu 3 ceasuri din 1993 ...ce mai tin minte de atunci era ca motocicleta avea un cuplu mare chiar foarte mare radeam cu posesoru ca :"daca leaga un plug dupa motocicleta aia poate iesi la arat cu ea ":))) de atunci nici pe strada nu cred ca am mai vazut unu sunt cam rare cei drept

P.S :Mare noroc au unii cu fratzii :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer sa fiu m-am dat cu un daytona parca avea capacitate 1200 nu mai stiu sigur si nu stiu daca era in 3 pistoane prin 2007 avea cineva ,era modelu cu 2 faruri rotunde si un bord cu 3 ceasuri din 1993 ...ce mai tin minte de atunci era ca motocicleta avea un cuplu mare chiar foarte mare radeam cu posesoru ca :"daca leaga un plug dupa motocicleta aia poate iesi la arat cu ea ":))) de atunci nici pe strada nu cred ca am mai vazut unu sunt cam rare cei drept

P.S :Mare noroc au unii cu fratzii :)))

E una galbena de vanzare pe net.

La carene seamana cu fzrul de 1000 tot din acelasi an.

Aia era pe carburatie,asta e pe injectie.

Si la consum sta destul de bine motorul asta in 3 pistoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am zis ca o sa prezint srad-u dupa reconstructie ..La el s-au schimbat foarte multe de ordin mecanic iar toata operatiunea de mecanica a fost facuta de mine si un amic care este mecanic moto

Au fost facute urmtaoarele operatiuni :schimbat lant distributie , schimbat rulment pinion de atac,reglat supape , curatat reglat carburatoare ,servisat furca ,schimbat tot ce inseamna lichid filtre etc ..schimbat amortizor spatre cu un wp race cu 12 reglaje ,servisat etrieri,ambreaiaj ,buji ,schimbat rulmenti roti desfacut bascula gresat ..intr-un cuvant a fost desfacuta pana la ultimu surub si schimbat tot ce prezenta uzura,instalatie electrica refacuta ...nu le m-ai tin minte pe toate d-ar suma doar a pieselor s-a dus undeva la o valoare apropiata mobrei

La capitolu estetic a fost dusa la un vopsitor(si el prieten) iar stikerele au fost facute de catre motoluci si tank tracker de aici de pe forum si sa nul uit pe petru xxl cu crash padurile ...aplicarea lor a fost facuta de catre mine

Nu este suta la suta cum vreau io mobra dar este pe aproape inca sunt pe drum setu de cauciucuri ,discurile wave ceva stikere pentru jug si rezeror ,vopsireajentilor ,etc

A fost ceva de munca dar s-a facut cu placere si a meritat

Poze nu prea am din timpul lucrarilor pentru ca s-a lucrat si eram mai tot timpu murdar pe mana cele mai multe sunt de cum arata inainte si cum arata acuma

Va rog sa fi-ti rai cu ea si sa criticati ce nu va place ,poate dati unele idei bune ;) daca nu sunteti o pun la rubrica de vanzari pentru ca vad ca acolo se poarta:)))

post-88027-0-63522600-1431368852_thumb.jpg

post-88027-0-12776300-1431368858_thumb.jpg

post-88027-0-83699300-1431368892_thumb.jpg

post-88027-0-50606600-1431368900_thumb.jpg

post-88027-0-35470400-1431368907_thumb.jpg

post-88027-0-63950600-1431368935_thumb.jpg

post-88027-0-85181600-1431368943_thumb.jpg

post-88027-0-97796200-1431368965_thumb.jpg

post-88027-0-54021400-1431368973_thumb.jpg

post-88027-0-33893900-1431368982_thumb.jpg

post-88027-0-06910500-1431369000_thumb.jpg

post-88027-0-12495600-1431369038_thumb.jpg

post-88027-0-14515800-1431369070_thumb.jpg

post-88027-0-08528100-1431369108_thumb.jpg

post-88027-0-72812300-1431369130_thumb.jpg

post-88027-0-62005200-1431369235_thumb.jpg

post-88027-0-49310400-1431369260_thumb.jpg

post-88027-0-95235800-1431369277_thumb.jpg

post-88027-0-56008100-1431369298_thumb.jpg

post-88027-0-12658800-1431369312_thumb.jpg

post-88027-0-21265800-1431369329_thumb.jpg

post-88027-0-03165100-1431369342_thumb.jpg

post-88027-0-75883300-1431369358_thumb.jpg

post-88027-0-50658300-1431369374_thumb.jpg

post-88027-0-05718700-1431369392_thumb.jpg

post-88027-0-49661300-1431369433_thumb.jpg

post-88027-0-07664700-1431369846_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine, felicitari pentru munca depusa.

Nu am observat sita de protectie la ram-air-uri, ai renuntat la ea?

Bascula este originala ? (la mine e usor diferita)

In rest, sa te bucuri de asfalt uscat si incidente ioc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sita este acolo dar este vopsita neagra .bascula este cea originala ...a ta poate difera din pricina ca ai modelu de 750 aceasta este 600 si atunci este normala diferenta .

Si acum am io o intrebare la tine ..Nu cumva la tine am vazut o geaca suzuki rizla daca da dami pm si zimi deunde ai achizitionat-o sau daca ai fi dispus sa o vinzi schimbi etc

Edited by teby05

Share this post


Link to post
Share on other sites

cateva poze cu mobra ca sa n-o uitam :)))))+ multa balega de pe drum :)))

post-88027-0-21657700-1435000585_thumb.jpg

post-88027-0-34457500-1435000590_thumb.jpg

post-88027-0-54048300-1435000599_thumb.jpg

post-88027-0-28119400-1435000608_thumb.jpg

post-88027-0-02257800-1435000616_thumb.jpg

post-88027-0-49245900-1435000625_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cateva poze cu mobra ca sa n-o uitam :)))))+ multa balega de pe drum

Interesante peisaje.

A scapat saraca mobra de jungla de beton,din bucuresti :tempted:

Cu franele cum e acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca, ca un srad ...numa joi vine senzoru hidraulic de frana sa pot pune pompa cealalta

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca, ca un srad ...numa joi vine senzoru hidraulic de frana sa pot pune pompa cealalta

Ma gandeam ca deja ai facut asta.

Dupa schimbare sigur o sa vezi diferenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

un srad care "te pune in CAP"dupa servisarea etrierilor schimbat schema furtunelor metalice si marca lor (acum am Hel) a venit randul pompei de frana si uita asa am facut srad-u sa franeze ca la carte ;)

post-88027-0-04075200-1435757915_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

un srad care "te pune in CAP"dupa servisarea etrierilor schimbat schema furtunelor metalice si marca lor (acum am Hel) a venit randul pompei de frana si uita asa am facut srad-u sa franeze ca la carte ;)

Felicitari :peace: .

Ai facut exact ce trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevaru ii ca am c-am facut ce trebuie l-a prima tura m-am trezit intr-un whelly neasteptat ... :))este mare debitul pompei brembo fata de ce-a stock, il simti imediat

Edited by teby05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevaru ii ca am c-am facut ce trebuie l-a prima tura m-am trezit intr-un whelly neasteptat ... :))este mare debitul pompei brembo fata de ce-a stock, il simti imediat

Daca tot ai montat frana,fa si niste setari mai tari la furca fata.

Vei avea nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...