Raul Cosma Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Detin un pegaso 650 din 94 si a functionat ireprosabil pana intr-o dimineata cand, dupa ce l-am pornit, a inceput sa dea rateuri in carburator si motorul se incalzea foarte tare (se inrosia esapamentul), asta dupa doar 1 minut dupa ce il porneam. I-am schimbat bujia, am inlocuit benzina, i-am facut schimbul de uleioase dar problema persista. Un sfat de la cunoscatori este util si bine-primit. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 daca zici ca i-ai schimbat benzina (si curatat rezervorul) atunci cel mai probabil problema este de la carburator. ori era un jeg in benzina si acum e in carburator ori jiglerele de amestec sunt dereglate (pozitia initiala trebuie sa fie la 3.5 ture desfacute. incearca si tu sa variezi intre 2 si 4.5 ture). personal i-as desface si curata carburatorul. dar as face asta pt ca am mai facut-o...daca e prima data la tine vezi sa nu ramai cu piese in plus Ar mai fi la carburatorul din stanga cum stai pe Aprilia,in partea lui dreapta,aproape de carburatorul drept,are un dop mic de cauciuc,care poate a picat sau l-ai pierdut. Verifica daca acel dopulet de cauciuc e acolo si astupa acel mic stutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul Cosma Postat Iulie 25, 2015 Autor Share Postat Iulie 25, 2015 daca zici ca i-ai schimbat benzina (si curatat rezervorul) atunci cel mai probabil problema este de la carburator. ori era un jeg in benzina si acum e in carburator ori jiglerele de amestec sunt dereglate (pozitia initiala trebuie sa fie la 3.5 ture desfacute. incearca si tu sa variezi intre 2 si 4.5 ture). personal i-as desface si curata carburatorul. dar as face asta pt ca am mai facut-o...daca e prima data la tine vezi sa nu ramai cu piese in plus Ar mai fi la carburatorul din stanga cum stai pe Aprilia,in partea lui dreapta,aproape de carburatorul drept,are un dop mic de cauciuc,care poate a picat sau l-ai pierdut. Verifica daca acel dopulet de cauciuc e acolo si astupa acel mic stutz Ai avut dreptate, am infundat stuțul ala si acuma motorul merge perfect!!! Mulțam fain, mi-ai luat o mare piatra de pe inima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) my pleasure ai in vedere totusi si sa cureti carburatorul ala candva... Editat Iulie 25, 2015 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul Cosma Postat Iulie 25, 2015 Autor Share Postat Iulie 25, 2015 my pleasure ai in vedere totusi si sa cureti carburatorul ala candva... carburatorul l-am curatat, e luna, problema a fost la stutul ala pe unde tragea aer fals. Multam fain inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.