defcon Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 cbr f3 97, in a 2 se duce la 6500 rpm , da senzatie de bujii inecate , scade puterea. uneori vitezometrul ramane blocat la 0 rpm in viteza 4,5 nu trece de 4,500 rpm la fel aceleasi simptome ,parca da sa moara..Aceasta chestie s-a intamplat brusc cand am plecat catre serviciu, cu o zi inainte se ducea lejer in 12000 rpm in orice viteza. in idle sta bine 1400 rpm, porneste la primul buton fara probleme, carburi curatate si sincronizate anul trecut, filtrul de aer curatat , schimbate mufe prajite , verificate contacte , sigurante etc.schimbat filtrul de benzina , pompa de benzina. furtunele sunt ok nu sunt gatuite,bujiile sunt ok. Pareri , sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Ai schimbat benzinaria? Poate asta e motivul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 (editat) releul de incarcare e dus. scoate mufa din el si fa un test. iar daca e aia, am eu unul , vb pe PM Editat Septembrie 12, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 cbr f3 97, in a 2 se duce la 6500 rpm , da senzatie de bujii inecate , scade puterea. uneori vitezometrul ramane blocat la 0 rpm in viteza 4,5 nu trece de 4,500 rpm la fel aceleasi simptome ,parca da sa moara..Aceasta chestie s-a intamplat brusc cand am plecat catre serviciu, cu o zi inainte se ducea lejer in 12000 rpm in orice viteza. in idle sta bine 1400 rpm, porneste la primul buton fara probleme, carburi curatate si sincronizate anul trecut, filtrul de aer curatat , schimbate mufe prajite , verificate contacte , sigurante etc.schimbat filtrul de benzina , pompa de benzina. furtunele sunt ok nu sunt gatuite,bujiile sunt ok. Pareri , sugestii Te uiti un pic si la furtunasele care duc din galeria de admisie, (stuturile pt sincronizare), e posibil sa-ti fi sarit unul (furtun) de la locul lui sau sa fie crapat si sa-ti faca probleme de genul celor prezentate. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.