jaman Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Neata.Am o mica dilema cu jucaria achizitionata anul trecut in septembrie,si anume un Burgman de 400/2002.M-am folosit de el pana prin noiembrie parca,in tot acest timp am avut 85% pasager-daca are vreo relevanta chestia asta.Ma plimbam cu el,mai completam la ulei-asta e boala lor-dar in rest alte probleme nu am avut.In noiembrie l-am bagat la iernat,RCA expirat si la ce vreme era nu am mai reinnoit.Cand am ajuns la sat sa il bag la iernat am simtit miros ca de cauciuc ars/incins.Am desfacut eu sa ma uit la curea,dar nu am cheia aia speciala sa pot deschide complet sa vad exact cum se prezinta cureaua si rolele.L-am lasat asa ca ma grabeam si abia peste 2 saptamani am mers din nou.Atunci hopa,nu mai vroia sa porneasca.Ieri,am ajuns cu baterie noua/bujie noua.Aici incepe ceva dubios-dar tot cu gandul la acel miros de cauciuc ciudat eram.Am incercat sa il pornesc,nu vroia,invartea,scanteie aveam,dar nu vroia.Pur si simplu nu vroia.Am tot incercat eu sa il pornesc-3-4 ori.Nimic.Roata spate era intepenita.Ma gandesc ca de la curea o fi intepenita.Invart de roata,nimic-cu greu o invarteam,foarte greu-ma gandeam ca poate si placutele erau lipite,nefiind folosit de cateva luni,nici macar miscat.Am incercat altfel,si anume-am schimbat uleiul+filtru.Pun totul la loc,dau sa porneasca,a pornit,mirare.Dar parca ma asteptam sa porneasca,nu stiu de ce.Asa am presimtit eu ca va porni.De pornit,porneste acum,daca il acclerez,are parca o intarziere de 1 secunda,iar roata se opreste imediat,ceva o infraneaza acolo.As vrea niste sfaturi de unde as putea procura acea cheie sau cum sa imi confectionez una eu,si la ce anume sa ma mai uit la el-probleme.Stiu,pana nu deschid sa vad,nu am de unde sa stiu...Dar macar un heads-up la ce anume sa fiu atent...Multumesc anticipat de raspunsuri,critici si toate cele,abia saptamana viitoare am drum,cred,din nou.Am mai deschis un topic prin decembrie parca.Ivan Pedala,ati avut dreptate,bateria era dusa... Editat Februarie 21, 2016 de jaman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Ce cheie sa ai, du-te la vulcanizare ca aia au scule auto, in 5 secunde te rezolva.Risti sa distrugi variatorul cu chei improvizate. Uleiul la cutie l-ai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Februarie 21, 2016 Autor Share Postat Februarie 21, 2016 Da,uleiul e schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.