Sari la conținut

Merge incet ...


Postări Recomandate

Salut.am un MH ryz 50 si i-am pus set de 80 merge foarte incet la deal 15-20km/ cu setu de 49 se ducea mult mai mult.am carburator de 12 PHGN cv de genu ...jigloru principal e de 80 ...nu vrea sa mearga mai tare...ce sa fac nu mai pot rezista vreau sa ma plimb ca tot omul cu motocicleta.Va multumesc !plz help:'(!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersu ca mersu la vale da trebuie sa ma intorc si acasa deci la deal =))daca asi avea bani ma duceam la mecanic...dar bugetul nu imi permite...de acea am apelat aici.multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , trage aer fals , benzina putina ,reglaje incorecte la carburator , controlat toba de escapament daca nu este infundata sau aproape infundata, filtru de aer cu multa mizerie , controlat bujia daca este maro sau daca ai distanta corecta la electrodul bujiei , conteaza si cauciucurile cit de bine sint umflate ( 1,9 fata 2,2 spate) . De la distanta cam atit pot sa-ti spun....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.azi o sa verific tot ce mi-ai zis.

» Post actualizat in 01 Jun 2016 08:41

Bujia e neagra.poate sa fie de la carburator ca e prea mic ?sa cumpar unul de 19

» Post actualizat in 01 Jun 2016 08:42

Reglajele nu cred ca sunt bune.toba nu e infundata.filtrul de aer e curatat recent de mine

» Post actualizat in 01 Jun 2016 08:42

Are niste mici taieturi pe furtunul care duce la airbox ....sar putea sa traga aer fals

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia neagra probleme destul de mari . Amestecul foarte bogat , poate socul ramine blocat pe inchis sau intr-e deschis filtrul de aer nu lasa sa intre indeajuns aer pentru benzina pe care o da carburatorul ( se spune ca la 1 parte benzina trebuie 16 parti aer).

Daca reusesti sa o pornesti si sa o tii la relanti stringe surubul de la benzina total si apoi deschide-l 1 tura si 3/4 (nu-l confunda cu relanti-ul) dupa ce ai ajuns la reglajul de mai sus , cu atentia sporita il invirti usorsurubul pina motorul are turatia cea mai ridicata... s-ar putea de la 1 si 3/4 sa mai stringi sau sa mai desfaci , apoi reglezi relanti-ul .(Toate acestea cu o bujie buna sau noua) .

Faptul ca are mici crestaturi pe furtunul care aduce aerul in carburator nu e o problema semnificative , aparte faptul ca aerul ajunge murdar in carburator , nu trebuie sa traga aer intr-e carburator si piston , asta inseamna aer fals , sau pe sub cilindru , pe la garnituri sau simeringuri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult Mihai.mai facut sa inteleg si ce inseamna aer fals.

» Post actualizat in 02 Jun 2016 07:48

Cineva mi-a zis totusi ca am nevoie de un carburator de minim 17.5 la set de 80cc sa cumpar si alt carburator sau sa il pastrez pe acesta de 12?pe setul de 49 mergea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam mai sus pina cum ai amestecul aer benzina bogat . orice carburator are toleranta de reglaj ... cu un carburator de 50 cc poti face sa functioneze si un 80 cc sau 100 cc , sau cu un carburator mai mare un motor mai mic , ideeia este ca nu are aceleasi prestatii .

Incearca sa faci reglajul carburatorului , iar cind reusesti sa nu mai inegresti bujia se decide daca schimbi jigleurul cu unul mai mare sau schimbi carburatorul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...