ssk Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Am iesit cu ea in seara asta , pe faza scurta doar. O sa-i masor maine valorile pe baterie. Deci am numa belele cu motoru' asta... apa la fel nush de ce imi urca la 105 grade foarte usor, m-am dat cu un 636 statea apa la 91 de grade fara probleme. Ventilatoru' ala al meu zici ca e lesinat.... discuri fata posibil ovalizate. Cred ca ma cac pe ea de honda si o dau... foarte neingrijita asta , fiind incepator nu am stiut sa apreciez si sa-mi dau seama de ce probleme ar avea. O motocicleta neingrijita observ ca e sac fara fund. Ma oftic ca am apucat sa ii cumpar toba, gume si baterie. e ok temperatura. modelul asta "asa face". si a mea urca in draci prin oras. si la un drum de poiana, wek-ul trecut, am mers pe BV-Poiana la 90-100 grade. Ventilatorul intra la 107-110 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) La mine ventilatorul intra la 91 grade, ceea ce e bine Editat Iunie 29, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 Pot sa iti si filmez lucrul asta, la 91 de grade intra ventilatorul. Asta nu inseamna ca imi si tine temperatura acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Pot sa iti si filmez lucrul asta, la 91 de grade intra ventilatorul. Asta nu inseamna ca imi si tine temperatura acolo la f4i intra la 91 ? posibil sa ai alt model de termocupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 F4i Sport , nu stiu daca face vreo diferenta chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Eu nu mai inteleg nimic din electrica mea. De dimineata cand am plecat cu ea bateria era low... 11.8. Ma mir ca a pornit... incarca si prost, max 14v fara consumatori. Am mers cu ea 30 de minute doar pe pozitii , mi-a mai intrat si ventilatoru. Dupa 6 ore ma duc sa o verific sa vad daca are curent. Verific bateria.. bateria mea avea 12.75v. Dau drumu , accelerez putin urca la 14.5v. Dau drumu la faza lunga , scurta etc.. 14.5. Incarca normal cu consumatori. Incerc sa dau si eu de un electrician priceput la moto, dar nu gasesc. Stiti pe cineva? Am impresia ca am vreun contact imperfect si de aia face asa, sau chiar e releul de incarcare. Mi se pare ciudat ca ba incarca cum trebuie , ba nu incarca. Editat Iunie 30, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Un electrician bun o sa iti spuna ca esti prea stresat de lucruri absolut normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Pai dupa ce am schimbat o baterie pe motivul asta si am pierdut o zi cu motocicleta ramasa in strada ) iti dai seama ca sunt. Vreau sa ma asigur ca nu mai raman cu mobra in drum Oricum maine cred ca ma duc si cumpar un voltmetru sa il am mereu in bord, sa merg linistit si sa nu mai dau saua jos mereu. Editat Iunie 30, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Sa stii ca esti baiat destept. O sa trag niste fire la portbagaj ca acolo pot ajunge foarte usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Da... Iti dai seama ) mersi » Post actualizat in 22 Jul 2016 14:05 Nu am mai avut probleme sa raman fara baterie de la intamplarea aia. M-am invatat minte sa nu mai folosesc faza lunga decat cand este noapte si e nevoie de ea. Bateria am mai masurat-o din cand in cand inainte sa o pornesc si are 12.8-13.00v. AM mers cu faza lunga doar noaptea la drum lung si n-am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.