Sari la conținut

Problema electrica f4i


Postări Recomandate

Am iesit cu ea in seara asta , pe faza scurta doar. O sa-i masor maine valorile pe baterie.

Deci am numa belele cu motoru' asta... apa la fel nush de ce imi urca la 105 grade foarte usor, m-am dat cu un 636 statea apa la 91 de grade fara probleme. Ventilatoru' ala al meu zici ca e lesinat.... discuri fata posibil ovalizate.

 

Cred ca ma cac pe ea de honda si o dau... foarte neingrijita asta , fiind incepator nu am stiut sa apreciez si sa-mi dau seama de ce probleme ar avea.

O motocicleta neingrijita observ ca e sac fara fund. Ma oftic ca am apucat sa ii cumpar toba, gume si baterie.

e ok temperatura. modelul asta "asa face". si a mea urca in draci prin oras. si la un drum de poiana, wek-ul trecut, am mers pe BV-Poiana la 90-100 grade. Ventilatorul intra la 107-110 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa iti si filmez lucrul asta, la 91 de grade intra ventilatorul. Asta nu inseamna ca imi si tine temperatura acolo :)

la f4i intra la 91 ? posibil sa ai alt model de termocupla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mai inteleg nimic din electrica mea.

 

De dimineata cand am plecat cu ea bateria era low... 11.8. Ma mir ca a pornit... incarca si prost, max 14v fara consumatori.

Am mers cu ea 30 de minute doar pe pozitii , mi-a mai intrat si ventilatoru.

 

Dupa 6 ore ma duc sa o verific sa vad daca are curent.

Verific bateria.. bateria mea avea 12.75v.

Dau drumu , accelerez putin urca la 14.5v. Dau drumu la faza lunga , scurta etc.. 14.5. Incarca normal cu consumatori.

 

Incerc sa dau si eu de un electrician priceput la moto, dar nu gasesc. Stiti pe cineva?

 

Am impresia ca am vreun contact imperfect si de aia face asa, sau chiar e releul de incarcare.

Mi se pare ciudat ca ba incarca cum trebuie , ba nu incarca.

Editat de Hds Sergiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa ce am schimbat o baterie pe motivul asta si am pierdut o zi cu motocicleta ramasa in strada :)) iti dai seama ca sunt. Vreau sa ma asigur ca nu mai raman cu mobra in drum :P

Oricum maine cred ca ma duc si cumpar un voltmetru sa il am mereu in bord, sa merg linistit si sa nu mai dau saua jos mereu.

Editat de Hds Sergiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... Iti dai seama :)) mersi

» Post actualizat in 22 Jul 2016 14:05

Nu am mai avut probleme sa raman fara baterie de la intamplarea aia. M-am invatat minte sa nu mai folosesc faza lunga decat cand este noapte si e nevoie de ea. Bateria am mai masurat-o din cand in cand inainte sa o pornesc si are 12.8-13.00v.

AM mers cu faza lunga doar noaptea la drum lung si n-am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...