sohei Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 ceva de capul lui trebuie sa fie ....parinti mei au lucrat in armata la o unitate f importanta de aviatie(nu ma refer numai la avioane) pe timpul lui Ceausescu si intradevar tehnica de lupta folosea niste aditivi ...din ce m-am documentat eu fiecare armata mare are tot felul de aditivi care sunt buni intradevar si fac ceea ce scrie pe cutie ...dar in armata fiecare masina ,avion barca si pusca are durata de functionare in ore ...in armata nu folosesc aditivi ca sa tina vehicolul 100 de ani in stare de functionare...ci doar ca sa nu se strice in timpul unei lupte...deci aditivi astia nu sunt buni pt o exploatare normala....si sigur nu pt vehicole noi -am citit toate posturile de la discutia asta ....o yamaha r6 din 2006 cu aproape 20.000 de ture are piesele lustruite magnetic si chimic etc etc...pt ca are 600 de cm si 100 si un pic de kg... pe cand un tanc M1 -A2 de 70 de tone cu sau un T90 cu2500 de ture are alte cote de fabricatie nu?? eu am un bmw din 95 (12 ani)il am de 2 ani si nu am bagat niciodata aditivi si merge impecabil concluzia este ca daca este o vrajeala metabondul ..sigur nu l-au facut sa strice si daca ii ceva pe bune in scurt timp si firmele producatoare de uleiuri o sa introduca in marfa propie( ca doar nu ii greu sa cumpere un flacon de metabond si sa il copie) daca nu il au deja...eu raman la uleiuri si atat "lucrurile simple se strica cel mai greu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.