Mate Marius Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Salutari baieti,este cineva din Timisoara care se pricepe la partea electrica la o Ninja din `99, si ma poate ajuta si pe mine? Evident contra-cost! Problema este in felul urmator,menionez ca sunt destul de "incepator"... Am achizitionat acum 3 zile motorul si pe spate are semnalizari cu led,pe fata nu are deloc,mi-a zis ca le-a dat jos,ca mi le da... ma rog,chestii de astea.Ajuns acasa am observat ca nici indicatorul de bord nu functioneaza cand semnalizez si sub sa este un releu"tiganit" pe acolo,cum pe mine ma depaseste aceasta situatie si as vrea sa fiu in regula cu semnalizarile,va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat sau un numar de telefon de la vre-un electrician,v-as fi recunoscator... Va multumesc anticipat si asfaclt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Mai mult ca sigur la motorul tau, constructiv, erau semnalizari cu bec normal. Ca sa folosesti semnalizari cu LED-uri trebuie fie alt releu de semnalizare pentru LED-uri, fie un "balast" care sa suplineasca consumul de curent astfel incat releul normal sa functioneze. De aceea poate tigania de care ai spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mate Marius Postat Iulie 11, 2017 Autor Share Postat Iulie 11, 2017 Multumesc pentru raspuns,mai mult ca sigur,acel releu sau montatul lui nu a fost facut de cineva care nu se pricepe,de aceea sper sa gasesc pe cineva care se pricepe sa pot si eu sa merg mai mult de jurul blocului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...