solo Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 (editat) vreau sa achizitionez un ktm de 625 un adventure(am gasit unu din 99 unu din 2000 si unu din 2002) si nu stiu ce norma de poluare are euro 1 2 3 sau 4 ma bate un gand sa il aduc din germania dar nu prea am multi bani si vreau sa vad daca se merita sa l aduc acum sau sa mai astept am gasit si unul in tara la un pret bun o sa merg sa l vad...dar daca ala din 2002 ar avea euro 4 multumesc Editat Ianuarie 12, 2007 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
therunner Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 cred ca e euro 1, ca nu are injectie, intreaba la KTM ca sa fii sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 din cate a,m inteles are euro 2 cel din 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 vreau sa achizitionez un ktm de 625 un adventure(am gasit unu din 99 unu din 2000 si unu din 2002) si nu stiu ce norma de poluare are euro 1 2 3 sau 4 ma bate un gand sa il aduc din germania dar nu prea am multi bani si vreau sa vad daca se merita sa l aduc acum sau sa mai astept am gasit si unul in tara la un pret bun o sa merg sa l vad...dar daca ala din 2002 ar avea euro 4 multumesc Salut, la noi in Ro in momentul inmatricularii (cel putzin pana acuma )motcicletele nu sunt incadrate in nici un fel de euro. Shi inca ceva, pt k un motor cu ardere interna (de oricare o fii el ) tre sa aiba injectie in primul rand, mono sau multipunct depinde de catzi cilindri are respectivul motor. Cu alte cuvinte este tare ambigua chestia asta cu taxa de inmatriculare la moto. Zilele astea o sa primesc ceva de la R.A.R shi o sa le pun pe forum. Respecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
therunner Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 fara injectie (cu carburator) nu cred ca poti scoate mai mult de euro1 dintr-un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metalhart_ Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Este in act european Directiva 97/27/EC care obliga constructori europeni de motociclete dar si mopede si tricicluri la norme stricte de poluare : euro1 din 17.iun.1999 si euro 2 incepand cu 17.iun.2002 Apoi mai e o directiva 2002/51/EU care reduce normele si mai mult in 2 trepte : la 1 aprilie 2003 si la 1 ianuarie 2006 (cred ca astea sunt euro 3si 4) Euro nu are legatura cu injectia.Consiliul europei impune cantitati stricte de monoxid de carbon,hidrocarburi si inca un element din asta cancerigen ce nu-l mai tin minte, find interesati doar gazele de ies pe teava nu de cum sunt produse ele. Normele euro la autoturisme,moto si vehicule grele nu seamana intre ele si nici nu au intrat in vigoare la aceleasi termene Producatorul trebuie sa stie la ce norme se supune modelul respectiv,astea fiind masurate de exemplu la motocicletele de peste 150cc prin 4 repetari in ciclu urban plus unul la viteza mare si difera ce masoara la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.