bobshadow Postat Noiembrie 4, 2018 Share Postat Noiembrie 4, 2018 Buna tuturor. Sunt nou pe forum,deci daca postez ceva aiurea va rog sa nu ma ''luati tare''. Dupa cum spune si titlul am o honda shadow de 600cm din 99, care nu prea mai arata a shadow de fapt, e modificata in bobber. Problema care am descoperit-o de curand e ca una din cele 2 bobine de inductie s-a supra incalzit cred sau nu stiu de ce, dar am gasit-o cu un plastic carbonizat pe ea. Din cauza modificarilor a trebuit sa o mut de la locul ei unde era prinsa (undeva pe lateralul unei cutii de plastic unde sunt bateria si restul de fire) sub rezervor si am fixat-o cu niste coliere de plastic. Ma intreb oare e obligatoriu sa fie prinsa cu suruburi ca si cealalta bobina? (o sa pun poze cu ea) plus ca prima are si un cablu prins cu surub de ea.Pacat ca nu i-am facut poze inainte sa o curat . multumesc si imi cer scuze pt explicatia mai "dupa ureche"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Noiembrie 16, 2018 Share Postat Noiembrie 16, 2018 Are nevoie de minus legat pe cadru. Asta daca nu vrei sa aprinzi motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 16, 2018 Share Postat Noiembrie 16, 2018 (editat) Acum 2 ore, AntonioAntonio a spus: 1. Are nevoie de minus legat pe cadru. 2. Asta daca nu vrei sa aprinzi motorul 1. Pentru? Arata-mi legatura bobinei la masa pe schema electrica! 2. Cum? Editat Noiembrie 16, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.