ciby04 Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 Buna ziua, A venit momentul sa-mi schimb si eu kit-ul de lant.Am cautat pe internet diverse variante de lant si am gasit D.I.D 428D(acesta nu are o-ring/x-ring; ~100lei ) si D.i.D 428VX(acesta are x-ring; ~320lei). Care ar fii dezavantajele lantului fara o-ring/x-ring? avand in vedere ca e o diferenta de bani maricica. P.S. precizez ca o sa cumpar lantul pentru un 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_taz Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 vezi aici in primele 3 minute iti explica diferenta intre O si X ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 Între O și X n-o fi așa mare, dar fără "ringuri" deloc înseamnă 0 protecție a lagărelor, mizeria va întra nestingherită. Dpmdv nu ai ce căuta cu așa ceva la moto stradală (excepție modele vechi care au lanțul într-un burduf). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciby04 Postat August 2, 2019 Autor Share Postat August 2, 2019 Multumesc frumos. 1 oră în urmă, john17 a spus: Între O și X n-o fi așa mare, dar fără "ringuri" deloc înseamnă 0 protecție a lagărelor, mizeria va întra nestingherită. Dpmdv nu ai ce căuta cu așa ceva la moto stradală (excepție modele vechi care au lanțul într-un burduf). Acum 25 minute, einstein1984 a spus: pai lanta fara ringuri, va dura f putin pe strada... e doar de pista. Multumesc frumos. Deci o sa optez pt varianta de cu ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.