bubu Postat Ianuarie 18, 2007 Share Postat Ianuarie 18, 2007 fratlor eu nu stiu ce sa mai fac........ am un dnepr si vroiam.... sau vreau ca nici eu nu mai stiu ce mai vreau sa imi schimb roata de pe fata cu una cu disc am tot ce-mi trebuie, roata furca jug disc etrier pompa tot dar nu prea ma lasa inima sa dau jos roata cu spite....... dar cand invart de roata aia veche ma ia ameteala de cat de descentrata e si are si joc si nu ma simt in siguramta cu ea, cand mergi zici ca vrea sa iasa din furca sa se duca de nebuna in schmb cealalta pe disc mere stuna nu are pic de joc si zic uni ca arata mai bine.... mie nu mi se pare multi au zis sa o pun pe cea cu disc da.... nu ma lasa inima intrebare: pot sa o fac pe cea cu spite si tambur sa mearga ca aia cu disc? am citit aici pe forum ca unu ci un ij putea sa o regleze sa mearga bine ?! eu pot sa fac la fel? e acelas sistem? si de centrat daca stie cineva unde o face bine ca daca mere reglata bine o nichelez si dupa aia o montez si o centrez am uitat sa mentionez ca vreau sa o tin cat mai clasica si origia asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 frana de ij merge foarte bine la ij pt. ca ij-ul este mai usor decat nepra si frana e facuta un pic mai cu cap! frana e nepra originala e cu dus si intors. adica daca mergi batraneste cu ea si frana e buna si reglata nu ai nevoie de altceva! daca mergi ceva mai tare atunci ai! este un motor greu si are nevoie de franare buna! in legatura cu clasic-ul: sunt 2 tipuri de motoare "clasice": 1. cele de week-end si mers batranesc si in rest de tinut in vitrina. adica motoarele care in traficul de azi in mare nu mai fac fatza. decat daca vrei sa il incurci. 2. cele cat mai apropiate de original dar cu "update-uri" de bun simtz. care fac fatza fara probleme la traficul de azi si implicit si la cerintele minime de siguranta! daca motorul tau este din categoria 2 sau ma rog, vrei sa fie, te sfatuiesc sa combini roata cu spitze cu sistemul de franare pe disc! asta desigur daca roata pe care este discul nu are spitze! daca are pune-o si atat! oricum pt. un motor clasic o frana pe disc pe o roata cu spite nu mi se pare o macelareala ci o modificare de bun simt si care tine atat de estetic cat si de functionalitate si sigurantza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Ianuarie 19, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2007 (editat) sa inteleg ca gasesc o roata cu spite si disc?! cine are sau unde gasesc roata care o am eu e cu 5 spite dalea mai groase. apropo STRES daca treci prin bucuresti mi-ar face placere sa iti faccintecu o bere doua daca are cineva astfel de roata si vera sa o dea postati aici ca ma intereseaza Editat Ianuarie 19, 2007 de bubu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 poti sa adaptezi discul de pe roata turnata la roata de dnepr! p.s. multzam fain pt. invitatie, cum am durm o sa te anunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 vezi ca centreaza cineva si reconditioneaza roti, mi-a facut si mie(pt nipru, roti de M72 cu janta alba si butucul negru si spite cadmiate), are nick-ul Basty, cauta in topicurile lui, e si o poza cu roti facute de el. (e din Brasov). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.