Sari la conținut

Nu ajunge curent la bord


Postări Recomandate

Salutare am un piaggio nrg mc2 si am încercat să-i pun niște leduri așa că am legat plusul de firul de la claxon iar acum când pun contactul nu merge nici claxon nici pornirea nici ceasuri absolut nimic dar când pornesc motorul merge absolut toate in afara de claxon ce aș putea face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, easy ride on! a spus:

Deci, dacă butonul acţionează claxonul spre masă cu închiderea circuitului, ai legat ceva în serie cu claxonul.

Fir pe care ai plus, dar în gol şi în serie cu claxonul (dacă este de curent continuu şi nu de curent alternativ).

Depinde de model.

Deci mai bine ar fi sa trag fir separat pentru leduri? Dar totuși să fie vreo siguranța arsă că a mers puțin timp apoi s-a oprit brusc si nu a mai mers decat cu motorul pornit

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, easy ride on! a spus:

Nu ştiu dacă claxonul este alimentat în DC sau AC la acest model.

Dacă ai alimentat LED-urile în curent alternativ (AC) de la claxon iar ele sunt pentru DC ... adio LED-uri.

Ledurile functioneaza da doar cu motorul pornit deci eu vreau să spun că am legat pentru că le puteam aprinde când puneam doar contactul dar acum când pun contactul nu se întâmplă nimic și nici la buton nu porneste deși înainte pornea.Dupa ce ii dau o pedala și porneste se aprind si leduri si functioneaza și acele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, easy ride on! a spus:

Este claxon DC.

Probabil că ai prăjit siguranţa principală de la baterie sau/şi ceva pe la comutatorul de aprindere.

"Fuse" pe fire roşii, jos pe schemă (siguranţa).

"Ignition switch" (sus) este comutatorul de aprindere.

"Horn" este claxonul.

Aprinderea se pare că este alimentată direct din generator în AC şi o secţiune a comutatorului de aprindere o scurt-circuitează la masă în poziţiile OFF şi LOCK.

Cealaltă secţiune a comutatorului de aprindere alimentează în DC restul.

Dacă s-a ars siguranţa principală dinspre acumulator va funcţiona numai cu motorul pornit (din generator), nu şi când pui contactul (nu şi din baterie).

Întrebarea ar fi cum îl porneşti? La pedală?

Da acum la penală dar înainte pornea la buton 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, easy ride on! a spus:

Clar (pedală nu penală  :lol:dacă nu ciordită),

Siguranţa principală s-a ars şi nu ai tensiune din baterie, doar din generator.

Caută (fizic) pe unde e siguranţa şi înlocuieşte-o cu una de aceeaşi valoare).

Dacă este siguranța de lângă baterie am înlocuit-o și tot aceași treabă este 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, easy ride on! a spus:

Ai inlocuit-o cu una sigur bună sau este din nou arsă?

Asta chiar nu știu o să încerc mâine dimineață cu alta si va anunt, vă mulțumesc din suflet pentru ajutorul acordat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...