Snorcky Postat Decembrie 27, 2020 Share Postat Decembrie 27, 2020 Buna ziua ! Sunt nou intrat in grup și am venit și cu o problema la motorul pe care il am (Yamaha wr 450 din 2007, cadru aluminiu). -Am axele cu came sărite de pe ax, adică s-a rotit coroana pe ax. -Au fost sudate coroanele de ax sa nu se mai rotească și nu au fost puse la punct. Daca pui distribuția după semne nu mai lucrează decompresorul de pe evacuare și blochează demarorul/pedala. Dacă forțez in trepte din pedala de pornire ma lasă sa dau la demaror/pedala dar fără rezultat. Ce pot sa fac in aceasta situație ? Sa cumpăr alte axe noi sau din dezmembrari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 27, 2020 Share Postat Decembrie 27, 2020 Nu prea se înțelege ce s-a rotit și pe ce, ce s-a sudat etc... Dacă e vorba de came învârtite pe arbore nu ai alceva de făcut decât să înlocuiești arborii cu came în întregime. Sh e riscant, posibil să iei tot unele "învârtite". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 27, 2020 Share Postat Decembrie 27, 2020 Se practică de mult la auto, și la Maserati și la Ford tdci, camele sunt încălzite în niște cochilii care le țin în poziție și se bagă prin ele tubul care e arborele. Dacă se rupe distribuția și supapele se ciocnesc de pistoane se întâmplă să se rotească și nu mai merge motorul nici cu slujbe. Se pare că e mai ieftin decât să prelucreze dintr-un arbore brut camele, e și mai ușor (ca greutate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 27, 2020 Share Postat Decembrie 27, 2020 Rămâne să ne explice inițiatorul ce numește el "coroane"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snorcky Postat Decembrie 27, 2020 Autor Share Postat Decembrie 27, 2020 Acum 2 ore, easy ride on! a spus: Axe noi, fara discuţie. De unde le pot achiziționa, aveți cumva un link, o recomandare a unui magazin online ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snorcky Postat Decembrie 27, 2020 Autor Share Postat Decembrie 27, 2020 Acum 4 ore, easy ride on! a spus: Da, dar se pare că pinioanele au fost poziţionate eronat înainte de sudură. Exact, nu mai lucrează decompresorul și mecanicul nu știe cum sa poziționeze pinionul cu semnele pe arborele cu came Nu are nici model similar sa le poată regla Acum 4 ore, john17 a spus: Rămâne să ne explice inițiatorul ce numește el "coroane"! Pinionul, scuze, v-am indus in eroare ! Acum 35 minute, farfuridi a spus: Eu am ramas in ceata ,ceva de genul "cu cat stii mai mult cu atat realizezi ce putin stii".E bine ca initiatorul topicului nu a asteptat decat 2 zile sa revina pe forum.Ar fi constructiv (pentru mine )daca ar lamuri care a fost defectiunea .Fara suparare ,imi pare sincer rau ca ti s-a stircat agregatul ,cunosc sentimentul. Ca defecțiune....nu mai pornea decât la pedala și foarte greu. Mecanicul zice ca din cauza ca s-a rotit pinionul de distribuție in jurul axului/arborelui cu came nu mai lucrează decompresorul și blochează pedala de pornire Pinionul cu decompresorul la sudat greșit și nu are piese similare după care sa se ghideze, adică sa le sudeze corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snorcky Postat Decembrie 27, 2020 Autor Share Postat Decembrie 27, 2020 Acum 1 minut, GoodKat a spus: Ok deci sa lamurim. Pinionul nu statea la locul lui iar cineva l-a sudat intr-o pozitie oarecare, dar diferita fata de pozitia data de fabrica. Corect? In cazul asta, ai doua variante. Varianta 1: intri pe un forum din afara / cauti pe cineva cu acelasi model moto si poate ai noroc cu cineva care stie exact pozitia lobilor axei cu came, indiferent de pozitia semnului. Daca reusesti, marchezi cu un dorn pinionul in noua pozitie corecta. Varianta 2: cauti o alta axa cu came. Va mulțumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snorcky Postat Decembrie 28, 2020 Autor Share Postat Decembrie 28, 2020 1 oră în urmă, easy ride on! a spus: Neclar total. Sunt 2 (doi) arbori cu came la acest model. Unul pentru admisie, altul pentru evacuare. Unul cu decompresor, altul fără. Despre ce vorbim? Sunt deja 3 variabile în ecuaţie: sudorul, mecanicul, plus arborii cu came care acum e ... unul. Cu două moaşe ... Pardon, sunt 4 variabile (am omis proprietarul). Mulțumesc pentru atenția acordată și o sa revin cu detalii după ce remediez defecțiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.