Oanaaa Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Bună! Dețin un Ktm exc 450 2015 folosit ca și supermoto. Pana acum totul a mers Ok, revizie efectuată în urmă cu aprox 100 km. Intr-o zi când l-am pornit a început să curgă ulei (foarte mult) pe la capacul de la filtrul de ulei. Am desfăcut capacul, am curățat zona, am înlocuit garnitura - degeaba, curgea la fel de mult ulei. Am pus mastic peste garnitura și am rezolvat problema (temporar). După acest eveniment am constatat ca da ulei pe la găurica din dreapta, de lângă bujie. Până să apară această problema, nu curgea ulei pe la nicio garnitura/ capac. După câteva ore de mers cu el, am observat că au apărut pete de ulei pe toată suprafața blocului motor. Motorul scotea fum alb înainte de aceste evenimente, scoate la fel și acum. Mâ gândesc că este posibil să aibă presiune foarte mare in ulei. Nu știu cu ce să încep să verific, care ar putea fi cauza.. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.