bozomeo Postat Iunie 10, 2023 Share Postat Iunie 10, 2023 (editat) Salutare.De curand am cumparat un hornet 600 din 1999 limitat A2 in acte. Motocicleta s-a prezentat impecabil. Motorul este in mintile lui , spun asta deoarece sunt la a 2-a motocicleta si chiar pot zice ca am fost multumit de achizitie, plus ca am venit 300 km cu el acasa fara probleme. Motorul fara scurgeri, cu carburatoarele sincronizate, statea ok la relanti si pornea la sfert. Problema vine acum. Fostul proprietar a limitat-o A2 dar dupa a scos limitatorul, el fiind 4 saibe care vin intre carburatoare si motor, mai exact in gaturile carburatoarelor. Negasind pe nimeni disponibil si la un pret decend sa imi monteze limitatorul inapoi , am decis sa il montez eu. M-am documentant putin si in 30-40 min am montat fara probleme saibele , doar ca acum motoccleta nu mai sta la relanti nici cu socul tras. Parerea mea ar fi ca nu mai primeste destul aer deoarce acum aerul este limitat. Ma poate ghida cineva putin pentru a o regla sa mearga ok ? Pe net nu gasesc prea multe informatii iar la carburatie nu ma prea pricep. In schimb precizez ca am mai reconditionat motoare de masina dar pe injectie . Banuiesc ca acum ar trebui sincronizate din nou? Daca imi poate explica cineva pas cu pas la modelul asta si chiar de am nevoie de ceasuri din alea de vacuum , pot merge sa cumpar . Ideea este ca as putea sa o duc la service pana la urma dar cand o mai am nevoie sa le reglez , tot nu o sa invat. De asta doresc sa le reglez eu. Scuzati scriul in graba . Daca aveti vreo opinie,parere , va ascult ! P.S : Motorul porneste la sfert . Sta la 3000 ture cu socul tras dar usor usor scad turele pana moare,schocul ramand tras. Am mai incercat sa inchid si sa deschid surubul de relanti cel galben de sub carburatoare dar fara rezultat. Editat Iunie 10, 2023 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Dar de ce vrei tu neaparat s-o limitezi inapoi ? (parca spunea-i ca te descurci..) Poti s-o limitezi din cursa/parghie de acceleratie,daca tot te mai temi de ea. Macar pana in 50-75 % (sau pana unde vrei tu sa o limitezi) trage ca o 'motocicleta) si pe urma intra pe 'limitare', ca la autobuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.