Alin Catrina Postat Octombrie 30 Share Postat Octombrie 30 Salut, am o problema cu un scuter chinezesc 50cc 4t neintretinut, de cand i am facut schimbul de ulei si am umblat la filtrul de aer (care era varza, uleios si plin de pamant), nu mai trage ca inainte. La turatii medii merge normal, insa daca il accelerez la maxim, moare. Mentionez faptul ca am urmat toate sfaturile pe care le-am gasit pe internet legat de aceasta problema, precum reglarea debitului de aer, curatat bujie, filtru aer inlocuit insa tot degeaba. Din nou, de mentionat este faptul ca daca ii deconectez conducta de la filtrul de aer din spatele carburatorului, motorul se tureaza normal, iar daca o montez la loc, revine problema. Carburatorul are o luna de cand l am inlocuit, iar pana sa umblu la filtrul de aer functiona cum trebuia, chit ca era filtrul ala varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 31 Share Postat Octombrie 31 Acum 6 ore, Alin Catrina a spus: filtrul de aer (care era varza, uleios Ulei la filtru de aer nu are ce căuta,doar daca e compresia slabă.Faptul ca motoru merge doar fara filtru,ne spune acelasi lucru.Deci fa un test compresie,inainte de orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 31 Share Postat Octombrie 31 Are furtun de recirculare a gazelor din carter? Ăla de regulă intră în carcasa filtrului de aer, iar dacă motorul e uzat și "pufăie" la greu îți sufocă motorul. Filtrul de aer nou l-ai scos din pungă? 🫣 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin Catrina Postat Octombrie 31 Autor Share Postat Octombrie 31 1 hour ago, ENEOS said: Are furtun de recirculare a gazelor din carter? Ăla de regulă intră în carcasa filtrului de aer, iar dacă motorul e uzat și "pufăie" la greu îți sufocă motorul. Filtrul de aer nou l-ai scos din pungă? 🫣 Da, are acel furtun, insa nu inteleg de ce mergea inainte sa curat filtrul de aer (mergea chiar cu 70 Km/h), iar acum cu toate anexele montate la loc, nu mai merge, la turatie maxima da sa moara. 2 hours ago, pinnochio said: Ulei la filtru de aer nu are ce căuta,doar daca e compresia slabă.Faptul ca motoru merge doar fara filtru,ne spune acelasi lucru.Deci fa un test compresie,inainte de orice. iar daca problema ar fi de aici, ce ar trebui sa i fac? sa l segmentez? set nou? sunt proaspat in domeniu si nu am idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 31 Share Postat Octombrie 31 Cilindru,piston,segmenti,chiulasa reparat scaune supape,schimbat supape cu tot cu arcuri. Dar...nici cel mai de calitate set chinezesc nu tine mai mult de 2-3 mii km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin Catrina Postat Noiembrie 4 Autor Share Postat Noiembrie 4 (editat) Revin cu un update, in urma mai multor incercari, am reusit să-l fac sa funcționeze într-o oarecare măsură. In momentul in care acopar mai bine de jumătate orificiul carcasei filtrului de aer pe unde isi trage aer, se tureaza normal, si prinde 60 km/h. Fapt pt care cred ca mergea inainte sa curat filtrul de aer, trecand mai greu aerul prin el, același efect ca și atunci cand acopăr acel orificiu. Întrebarea care este? Care ar fi motivul pentru care face asa? Sa fie tot cum s-a spus anterior, compresie slaba? Set uzat? Editat Noiembrie 4 de Alin Catrina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.