GYUSZY Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 SALUT !! Am un suzuki rm 125 din 1996 l-am luat nu de mult , sunt incepator . Cred ca am o problema la ambreiaj !!! Cand bag in viteza antiia intra fara probleme dar cateodata caraie putin si atunci cand las ambreiajul motorul parca se ineaca si moare !!! Parca nu cupleaza intotdeauna !!! Am schimbat uleiul acu 2 zile si a mers bine dar azi iar am patit asa !!! DUBIOS si fara inteles pentru mine !! DACA STITI VOI CEVA VA ROG SA-MI RASPUNDETI !! MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 SALUT !! Am un suzuki rm 125 din 1996 l-am luat nu de mult , sunt incepator . Cred ca am o problema la ambreiaj !!! Cand bag in viteza antiia intra fara probleme dar cateodata caraie putin si atunci cand las ambreiajul motorul parca se ineaca si moare !!! Parca nu cupleaza intotdeauna !!! Am schimbat uleiul acu 2 zile si a mers bine dar azi iar am patit asa !!! DUBIOS si fara inteles pentru mine !! DACA STITI VOI CEVA VA ROG SA-MI RASPUNDETI !! MERCI Regleaza jocul pt maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 majoritatea motoretelor clantane cand le bagi intr-a-ntaia. Si dc e in viteza si lasi ambreiajul fara sa accelerezi, e normal sa moara motorul, nu e ca la masini unde motoatrele au cuplu mult mai mare la turatii mici. Incearca sa fi mai explicit in detalii. Nu se intelege exact ceea ce descrii tu, si poate nu ti-am dat raspunsul potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Ceea ce ti se intampla tie este perfect normal pentru un motor cross. Eu am mers cu Honda CR250 din 2001 si la fel se comporta.Incearca sa cuplezi in treapta 1 cu rotile putin in miscare si apoi sa ii dai gaz. Spor la motocross si sper ca de asta ti-ai luat motorasul pentru ca e super pe teren si inutil pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GYUSZY Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 OK !! MERCI INGER ALBASTRU Motorul l-am luat expre penrru distractie , si e bestial atunci cand nu ma necajeste . OK !! MERCI INGER ALBASTRU Motorul l-am luat expre penrtu distractie , si e bestial atunci cand nu ma necajeste . pentru sorinpreotescu : Il bag in viteza , cand intra cu un singur clic e OK , dar cand intra cu un carait atunci cand il accelerez si in acelasi timp las abreiajul motorul incepe sa sune gros si infundat parca " din canal "si apoi aproape de fiecare data moare . Sper sa fiu destul de explicit ! Oricum merci !!! pentru sorinpreotescu : Il bag in viteza , cand intra cu un singur clic e OK , dar cand intra cu un carait atunci cand il accelerez si in acelasi timp las abreiajul motorul incepe sa sune gros si infundat parca " din canal "si apoi aproape de fiecare data moare . Sper sa fiu destul de explicit ! Oricum merci !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Da, asa e , nu prea intra intr-a-ntaia daca e accelerat. asa e la moto. incearca totusi sa mai reglezi jocul la maneta de ambreiaj. Cablul trebuie sa aiba un joc pe camasa, dar nu mai mare de 1mm. Asta la maneta inseamna cca 1cm. Zic asta ca e posibil ca atunci cand ambreiezi sa nu se deschida ambreiajul la cursa maxima, si de aici problema. succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GYUSZY Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 am sa ma uit la cablu de acceleratie azi , o sa revin cu rezultatele . MULTUMESC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.