adip Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 cine stie unde pot rebobina un stator de gsxr? e relativ urgenta problema multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 e mai ieftin sa iei altul. banuiesc ca vb de statorul de la alternator, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Aprilie 17, 2007 Autor Share Postat Aprilie 17, 2007 e mai ieftin sa iei altul. banuiesc ca vb de statorul de la alternator, nu? da...statorul de la alternator de ce zici ca e mai ieftin? din cate am vazut ar fi simplu de bobinat. oricum, eu caut sa iau unul, dar vreau sa il fac si pe asta. Problema e ca imi trebuie rapid ca sa nu stea mobra degeaba;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 vezi ca descompleta cineva un motor d-asta si dadea alternatorul la 80 de euro parca. Pretul sa stii ca e bun. Si cat despre bobinat... nu cred ca-l scoti sub 3 milioane. E destul de greu sa bobinezi un alternator (sarma groasa). M-am jucat si eu odata cu d-astea, treaba a iesit bine, dar mi-a luat o gramada de timp si mi-am mai rupt si mainile in sarma aia. Asa ti-l iei p'asta, intr-o ora ti-ai reparat motoreta. Fara alergatura, fara dureri de cap, si inca ceva: e alternator original, nu se compara cu nimic rebobinat. Succes!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 vezi ca descompleta cineva un motor d-asta si dadea alternatorul la 80 de euro parca. Pretul sa stii ca e bun. merci..stiu despre motor dar nu e acelasi tip...difera alternatoarele am luat intre timp un stator, dar tot vreau sa il bobinez si pe asta vechi Si cat despre bobinat... nu cred ca-l scoti sub 3 milioane. E destul de greu sa bobinezi un alternator (sarma groasa). M-am jucat si eu odata cu d-astea, treaba a iesit bine, dar mi-a luat o gramada de timp si mi-am mai rupt si mainile in sarma aia. mie imi pare destul de simplu sa il bobinez...sarma nu e asa groasa. Singura problema ar fi ca trebuie sa numeri spirele sa le scoti la numar Asa ti-l iei p'asta, intr-o ora ti-ai reparat motoreta. Fara alergatura, fara dureri de cap, si inca ceva: e alternator original, nu se compara cu nimic rebobinat. Succes!! cum spuneam am luat deja unul. si l-am montat...merge, cel putin asa sper ca ainca n-am apucat sa ma dau cu mobra;) multumesc oricum de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.