Ati Postat August 4, 2004 Autor Share Postat August 4, 2004 alta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 4, 2004 Share Postat August 4, 2004 superb moto, sa l folosesti cu placere.acum, fara sa fiu carcotas, daca un motor de 45 cai ti a parut prea mult(pt tine si/sau pt guma spate), de ce ti ai luat xr650??de ce nu xr400?serios, nu fac misto, dar nu pricep treaba cu pusul capastrului pe un motor daca nu mai esti incepator ... oricum cu berea aia de la umbrela din poza. p.s. vrem poze in actiune, du de astea de salon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 4, 2004 Share Postat August 4, 2004 f misto moto ... da tot nu inteleg daca tot ai schimbat moto dece nu ai luat ceva usor ca asta tot animal e La bani aia luai un wr,yz, chiar si un crf am vazut la 4000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 4, 2004 Autor Share Postat August 4, 2004 Soso- Pit! Mda, interesanta intrebare de la amindoi! Husqvarna are 45 CP! sunt multumit de ea no comment, problema este ca-i o motoreta de competitie, usoara rapida, dar pe drum intins o ti in full gaz si o mananci repede, Pit... aceasi problema cu yzf, crf, asa am ajuns la concluzia ca ar fi buna o motocicleta care sa nu fie foarte grea, comod, sa o pot inscrie,sa aiba faruri etc, ma tot batea gandul sa iau XR 400, este una la noi in Sfantu, an si incercat-o..... dar dupa Huski era cam slabuta (34 CP), am tot cautat pe afara, pe net, nimic. cer astia pe xr 400 din 96-98 3.000-3.500 Euro asa ca am renuntat. Am in Ger un coleg care are XR 650, din curiozitate am tras o tura si am ramas putintel blocat, asta vreau eu!!! Asa am cautat pana am gasit una nu prea scumpa dar buna, are 5.500 Km carte service, tot. Cand a ajuns acasa, am dato jos din camion si am mers cu inca 2 amici toata noaptea, nu mai puteam sta pe picioare, a fost super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 4, 2004 Share Postat August 4, 2004 si xr ul amicului din germania tot gatuita era? imi pare ciudat, pt ca nu cred sa fie diferenta mare in ture joase numai din restrictia pe evacuare, ci doar la turatie medie si inalta. si sunt convins ca o sa i scoti repede capastrul, ca suplimentul ala de putere e splendid, daca il ai de rezerva cand iti trebuie.zici de "drum intins"....nu prea pricep, vrei rally raid cu xr ul sau hardenduro? eu visez la asa ceva, dar pt supermoto, nu pt offroad.asteptam mai multe impresii, mai ales ca spui ca te ai dat deja destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 4, 2004 Share Postat August 4, 2004 eu visez la asa ceva, dar pt supermoto, nu pt offroad la ce visezi pt. sm ? la xr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 5, 2004 Share Postat August 5, 2004 dap, la xr ul de 650, exact modelul din pozele de mai sus.deocamdata mai am mult de stat la stadiul de vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 5, 2004 Share Postat August 5, 2004 pai acu aceasi intrebare , dece nu visezi la ceva mai usor Apropo wr `u tau cati cai are ? Si vroiam sa te mai intreb ca tu poate sti , wr de 450 e mai puternic decat yz 426 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 5, 2004 Share Postat August 5, 2004 pt ca pe strada e mai bine cu ceva putin mai greu si mai stabil, plus ca inca sunt impresionat de fiabilitatea honda.wr ul meu are in talon 29 kw, dar nu stiu daca e relevant, avand in vedere restrictiile cu care vine genul asta de moto la omologare.oricum e loc de mai mult. yz426 si wr450 sunt tot cam pe acolo ca putere, dar nu prea merg comparate, asta daca vrei sa mergi la padure cu motorul.la 450 AI buton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 5, 2004 Share Postat August 5, 2004 ok am inteles Inca ceva, sa faci un enduro/cross in sm trebuie numai kitul de roti? sau mai e si altceva, suspensii etc ( am vazut undeva ca sunt furci speciale pt sm ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 5, 2004 Share Postat August 5, 2004 offf, am pus din greseala smilies-urile in msg de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 5, 2004 Autor Share Postat August 5, 2004 Apropo Pit! Daca prietenul tau merge cu KTM 620 prin padure, merge si XR ul, si daca nu ma insel mergeti si voi cu DR ul?! Mare dreptate ai Soso, azi dimineata l-am dat jos pe ala sibtire si am pus inapoi galeria mare...m-am documentat si adevarul este ca galeria de admisie subtire este de fapt cea originala(cu 62 CP), iar cea groasa, este ceva tuning. Acum ca am pus inapoi galeria groasa se simte o diferenta destul de mare, cand dai drumul la gaz scoate niste rateuri cu flama de te speri... asta nu ma prea incanta deoarece face mult prea mult zgomot, si cum si asa avem dusmani o groaza, nu ar trebui sa punem gaz pe foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 5, 2004 Share Postat August 5, 2004 Apropo Pit!Daca prietenul tau merge cu KTM 620 prin padure, merge si XR ul, si daca nu ma insel mergeti si voi cu DR ul?! Nu am zis ca Xr`u nu merge, merge f bine. Poate am zis ca dece nu ai luat ceva mai usor Si unde ai vazut KTM620 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 5, 2004 Autor Share Postat August 5, 2004 Nu ai un prieten care are un KTM LC-4 600 din Codlea , parca v-am vazut vreo 2 luni spre poiana, cred ca erati voi, 2 DR-uri 600-650 megru si respectiv albastru, si KTM-ul de 600 inpreuna!? DR-ul albastru stiu ca este a lui Marius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 5, 2004 Share Postat August 5, 2004 Da ai dreptate, are un lc4 600 , da marius nu are dr albastru ( poate alb , a avut) si despre ce poiana e vb, unde eram? Apropo: tu esti cel care a fost la prietenu cu lc4 sa il cumpere, sa ii dea o husqvarna in schimb ? ca mi`a zis ceva mai demult... Astia din poza eram ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 6, 2004 Share Postat August 6, 2004 @ pit....pt supermoto(cross facut de sm nu am cunostiinta sa existe) cele mai importante modificari ar fi etrierul fata, discul fata, eventual aceleasi modificari si la frana spate, alt reglaj la suspensii, kit lant de strada si de preferat pt curse sm si bucsi de cauciuc pt roata spate , pt a proteja cutia @ ati...orice modificare a sistemului de evacuare trebuie sa fie urmata de un nou reglaj al carburatiei, pt ca se modifica date importante din ecuatie.parerea mea e sa faci din nou reglajele, sa nu mai dea in nas la accelerare, sa mearga bine la ralanti si sa nu pocneasca pe decelerare.merci cu ea dupa ce o reglezi si vezi care cot de evacuare iti place cel mai mult, dar eu cred ca o sa ramai cu asta mai larg oricum incearca sa afliii daca si toba a fost modificata sau nu, pt ca un cot evacuare "racing" si o toba standarn nu prea se pupa, decat daca mai "gloesti" putin din interiorul tobei.oricum , e pacat sa fie prea zgomotoasa, ca deranjaza cel mai mult sunetul de tractor prin localitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 6, 2004 Autor Share Postat August 6, 2004 @ Pit, asa este, eu am vrut sa-l iau, Poiana -Paraul Rece nu mai stiu sigur!? @ Soso, se da in set complet: cot de evacuare; interior in toba finala, set jicloare marite. Am si capatul la toba finala, dar nu am setul de jicloare! Acum am facut comanda! Sau alta varianta cum spunea Floo intr-un tropic anterior exista tipul de carburator cu pompita! Sa vezi cum am patit cu capatul de la teava finala! Am primit capatul, o chestie din inox cu o bucata de plasa prinsa, schimb cotul si dau sa schimb si capatul tobei, de fapt capatul original era interiorul tobei cc 80%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 6, 2004 Share Postat August 6, 2004 "dau sa schimb si capatul tobei, de fapt capatul original era interiorul tobei cc 80%. " aici nu am inteles ce vrei sa spui cat despre carburatorul cu pompa de acceleratie, nu cred ca l vrei, si asa e tare motorul.daca schimibi si jicloarele nu cred ca o sa vrei motor mai tare. jicloarele nu prea se dau la set cu toba, dar producatorul tobei recomanda diametrele pt setarea optima, eventual si producatorul pieselor @ ati....daca ai yahoo messenger, eu am userul soso_ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 6, 2004 Autor Share Postat August 6, 2004 Nu vorbeam de o toba complecta, ci numai de cateva componente. La chitul racing mi sa dat o pereche de iesiri din inox, de la cilindru pana la toba finala(mult mai gros in diametru fata de cel orig) si un capat de toba finala (toba fiind demontabila) cand m-am apucat sa pun capatul nou am constatat ca cel original era de fapt interiorul tobei in totalitate de 80%! Din cate an inteles este o firma care vinde chit comlet RACING special pe model de moto & auto facut pachet: carburator (componente) toba; cot; cip (daca este cazul)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 6, 2004 Share Postat August 6, 2004 cred ca poti casi foarte multe info, avand in vedere jucarica ta, la www.thumpertalk.com , la sectiunea de forum.au am stat 2 luni cu okii beliti pe forumul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 11, 2004 Autor Share Postat August 11, 2004 AVERTISMENT!!! Nu mergeti fara echipament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 11, 2004 Autor Share Postat August 11, 2004 si nu este placut sa ai motorul in ograda si nu poti sa te dai ca ia piciorul rupt julit gips etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 12, 2004 Share Postat August 12, 2004 mulţam Ati. asteptam poze cu wheelies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.