Sari la conținut

Minsk


Vizitator Auxois
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Auxois

Am minsk si pana acum mi s-a intamplat de 2 ori sa mi se blocheze roata din spate. Ultima data eram cu pasager si pe la 70 kmh mi s-a blocat roata, de m-am invartit 180 de grade cu el pe asfalt. Mentionez ca in momentul in care se blocheaza motorul se opreste instant. Dupa ce s-a oprit din miscare motocicleta roata ramane tot blocata si daca trag de ea un pic inainte si inapoi isi revine. Ce ar putea fi. Sabotii de franare, sigur nu sunt de vina pentru ca roata se blocheaza "din senin" fara sa actionez pedala. :baubau: :baldy:

My email adress is: auxois86@yahoo.co.uk

 

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ciudata chestie.

 

Zici, ca n-ai bube la sabotii de franare...hm..verifica totusi cele doua (sau singurul) arcuri care strang inapoi sabotii.

 

Uita-te sa nu aiba uzura mare (joc) rulmentii din roata. (Ca daca ai uzura mare, roata se misca si-n lateral butucul atingandu-se de saboti si....)

 

Alta varianta: verifica starea (uzura) lantului si a pinioanelor de lant (de fata si de spate). Poate, cateodata, lantul incearca "sa sara" un dinte de pe unul dintre pinioanese "mancand" astfel simultan doua dinti blocand roata.

 

Si ultima: vezi pinioanele (fata si spate) sa fie aliniate. Se poate ca pinionul de fata sa directioneze lantul nu pe planul pinionului spate.

 

Bafta la reparat! :P

 

PS.: un prieten de al meu care are un Voshod tocmai a patit bele mare: cu pasager pe drum comunal, viteza 50-60 la ora, vazut groapa, franat si sabotii s-au blocat => roata blocata. In momentul urmator ce s-a iontamplat? S-a rupt in 6 bucati butucul roata spate!!!!!!!!!!! :baldy: Da,da, s-a rupt transversal in 6 bucati!! :D :D

Singura explicatie: in momentul blocarii sabotilor pe inelul otel ce este presat in butuc, acesta (inelul) n-a mai rezistat la greutate si s-a rotit in butuc cauzand ruptura acestuia. :baubau:

 

Miki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Auxois

Ms mult de indicatii. Astazi am dat jos capacul la transmisia primara (distributie) is am gasit acolo o buba. Lantul este foarte larg, si se incaleca pe pinionul ala mai mic, si de acolo prin intermediul cutiei de viteze, imi blocheaza roata. Desi l-am pus nou, in 2000 de km e terminat. Am impresia ca e facut pe vapor.

 

Incaodata Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Auxois

Din pacate nu il dau.Si eu il reconditionez iarna asta. Un motiv ar fi faptul ca are consumul mic, si pana la sfarsitul anului, benzina ajunge 1 Euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Auxois

Acum te intreb eu: Ce fel de aripa se poate pune pe fata la minsk ca arata nasp si arunca si mizerii pe picioare si in fata cand esti in mers :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Auxois

Acum te intreb eu: Ce fel de aripa se poate pune pe fata la minsk ca arata nasp si arunca si mizerii pe picioare si in fata cand esti in mers :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator DARK-RIDER-82

salutare tuturor! am si eu un amic care are ceva probleme la minsk

are un carburator pako (cica japonez...habar nu am ..daca e sau nu jap...) si la turatie se ineaca motoru' consuma enorm 6 la % ..... El zice ca trebuie sa ii scimbe cuiu poantou ca ala e uzat sau sa ii monteze un carburator de minsk ! dar aici la RM sarat ........... cangi , din parti carburator ....nu ai de unde sa iei nici macar unu vechi da' unu nou....... daca stie cineva de unde poate sa cumpere omu' un carburator de minsk original .. va rog mult spuneti ca e mare nevoie de unu' :banana: ciao!

si_totusi_hayabusa_for_life..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Auxois

Daca il inneaca intradevar, poate fi cuiponto-ul uzat, dar in cazul asta ineaca la pornire, nicidecum la turatii mari. Daca ineaca la turatii mari, inseamna ca trebuie reglat nivelul, posibil e prea mare. Deci mai micsoreaza-i nivelul. Iar prin faptul ca ii caonsuma 6% nu pot spune decat ca acel carburator r luat de la o motocicleta cu capacitate mai mare. Eventual daca nu gasesti carburator, ai putea sa-i pui niste jicleoare cu gaurile mai mici. Alea care le are au gaurile prea mari, de aia consuma mult. Iar daca nu gasesti nici de astea, poti sa le cositoresti pe alea care le ai. Dar asta e o solutie de moment (k la vadane). CArburator ai putea gasi in bazar la rusi, daca exista, daca nu cauta pe la vre-un mos care a avut minsk.

P.S. Poti sa-i pui un carburator de IJ Planeta. Daca e K68 se potriveste si merge perfect si are si un consum mic, 3-3.5 %. Daca carburatorul care-l iei de la IJ e K65, aceeasi poveste, are jicleoarele prea mari, dar nu-ti va consuma mai mult de 4-4.5. Mai poti lua un carb de Jawa, si cu ala merge bine si nu consuma cine stie ce.

 

Multa bafta, din tot ce ti-am spus, trebuie sa gasesti ceva. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...