Shorty Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 Salutare, Asta seara am invatat ca e bine ca fiecare sa se tina de meseria lui si sa nu incerce sa o fure pe a altuia... Concret, am vrut sa-mi schimb placutele de frana pe fata de unul singur (pe spate am reusit). Am dat jos placutele vechi, am desfacut suruburile de aerisire, am bagat pistonasele la loc. Problema e ca dupca ce am pus placutele noi si am completat lichidul, frana nu mai are nici cel mai vag efect. Eu cred ca a tras aer care nu mai reusesc sa-l scot. Cand am desfacut paharelul de pe ghidon sa completez, s-a auzit cum fasaia, iar nivelul de lichid in pahar era sub gaura pe unde curge spre cilindrul de distributie (adica nu mai era aproape de loc). Intrebarea e, cum fac sa scot aerul ala si sa recuperez functionalitatea franei? AM incercat sa strand frana, sa desfac surubul de aerisire, sa il strang si sa dau drumul manetei, dar nu merge. La manevra asta iese doar lichid pe la suruburi. Daca poate cineva sa-mi dea un sfat, raman foarte dator, ca maine pe la pranz voiam sa plec cu ea spre mare. Si-mi vine sa ma iau la palme cand vad ce-am facut... Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 aici ai un link auto: http://www.lexls.com/tutorials/brake/bleeding.html si o explicatie scurta de la moi: iei un furtun de silicon subtire, o sticla de 0,5 sau mai mica, niste lichid dot4 nou. torni 2 degete de lichid nou pe fund la sticla de 0,5 astfel incat capatul furtunului sa fie complet acoperit de lichid. dupa ce ai pus furtunu pe el, slabesti usor surubu de aerisire. actionezi frana usor, repetat, avand grija sa completezi nivelul tot timpu in borcan, pentru a nu trage aer pe acolo. cand o sa vezi ca nu mai iese nici o bula cat de mica de aer in lichidu de frana din sticla de 0,5, ai terminat. apropos, ca sa schimbi placutele nu are nici o treaba cu suruburile de aerisire. ai grija pe unde ai udat cu lichid dot4. nu face bine nici la vopsea, nici la cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 (editat) vezi ca scria pe forum pe undeva exact cum trebuie facut pentru aerisire, dar mai scria ca atunci cand completezi sa o faci cu lichid de frana din acelasi bidon din care a fost pus initial. probabil cel mai bine e sa schimbi total lichidul din instalatie.! sa ai spor! uite aici un alt topic despre frane , aerisiri schimburi...cred ca e foarte bun:/index.php?showtopic=26070&hl= Editat Aprilie 28, 2007 de najnaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 Multam tuturor Am rezolvat pana la urma sambata dimineata, am fost la mare si m-am si intors Ca idee, eu desfac suruburile cand schimb placutele in ideea ca atunci cand bag inpoi pistonasele lichidul sa iasa pe la suruburi in loc sa il imping in sus prin instalatie. Inca o data multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 pai nu e nevoie sa desfaci aerisitorul cand schimbi placutele de frana cand impingi pistonasele inapoi, surplusul de lichid de frana se intoarce in rezervorul de la maneta. si nu mai este nevoie sa completezi cu lichid stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.