sisoie Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Intrucat nu cunosc mare lucru despre Transalp si racirea cu apa (am avut motor cu racire pe aer) spuneti-mi daca este normal ce se intampla. Deci, motorul se incalzeste foarte greu, indicatorul de temperatura a ajuns doar de 2 ori pe mijloc, iar ventilatorul a pornit doar o data asta in oras. La drum intins abia se ridica o gradatie. Este normal? Stiu ca la masini temp. optima de functionare este pe la 80 grd. Ma gandesc ca si la motoreta ar trebui sa fie la fel, acelasi principiu. Poate sa fie termostatul blocat pe deschis si sa circule apa prin radiator inainte de a ajunge la o temp. de 80 grd.? Habar nu am. Care are mai multa pricepere poate imi da si mie un sfat/explicatie. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Intrucat nu cunosc mare lucru despre Transalp si racirea cu apa (am avut motor cu racire pe aer) spuneti-mi daca este normal ce se intampla. Deci, motorul se incalzeste foarte greu, indicatorul de temperatura a ajuns doar de 2 ori pe mijloc, iar ventilatorul a pornit doar o data asta in oras. La drum intins abia se ridica o gradatie. Este normal? Stiu ca la masini temp. optima de functionare este pe la 80 grd. Ma gandesc ca si la motoreta ar trebui sa fie la fel, acelasi principiu. Poate sa fie termostatul blocat pe deschis si sa circule apa prin radiator inainte de a ajunge la o temp. de 80 grd.? Habar nu am. Care are mai multa pricepere poate imi da si mie un sfat/explicatie. Multam! Nu baga -n seama chestiile astea...De cele mai multe ori senzorul e facut in Indonezia sau China.La mine n-a ajuns de multe ori la 1/3.Mai bine decit la rosu. Poti gasii mai multe infomatii la Transalp Faq.Racirea pe apa -i superioara in opinia mea Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Am avut aceeasi problema la TA-ul meu '93, credeam ca nici nu are termostatul montat, dar l-am gasit "dantela" (corodat). L-am inlocuit (cu unul de Tico - e identic) si e putin mai bine, dar la drum tot la o linie sta si nu se ridica la 1/2 decat in oras unde mai porneste si ventilatorul. Termostatul are un orificiu prin care trece o cantitate de agent de racire, deci nu inchide circuitul 100% (verifica daca radiatorul se incalzeste cate putin odata cu motorul sau sta rece pana la un moment dat cand se simte o incalzire brusca, a 2-a varianta e cea buna). Banuiesc eu ca scala termometrului pleaca de pe la 60 de grade, oricum acul e destul de jos cand se deschide termostatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Eu am crezut prima oara ca ii defect ceasul...pe urma m-am gandit ca nu am destula apa in rezervor,pentru ca atunci nu urca acul...dar,din fericire am gasit in cartea tehnica...defapt ce se intampla...Transalpul e facut pentru ture lungi cat si pentru off-road...ii foarte normal ca sa nu se incalzeasca apa,bujiile standard sunt reci(cifra9)...mah,ii o vaca greu de doborat...in concluzie,stati linistiti ca e normal sa nu se ridice acul daca o ti acolo unde ii place,adik la drum intins la 100 la ora...numa bine...si la noi astia cu on/off-road,drum uscat si coclauri noroioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisoie Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 Multam de lamuriri! O sa mai studiez si eu problema, daca aflu ceva in plus va comunic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.