Sari la conținut

Transalp Sau V-strom


amimagz
 Share

Transalp sau V-Strom  

71 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Of, nu are sens comparatia dintre TA-ul veki si VStrom ! Deci discutam strict de TA-ul nou !

Kiar credeti ca Suzuki a stors MULT mai multa zeama dintr-un V2 de 650 cmc ??? Io zic ca diferentele aici sunt MICI, kiar daca in favoarea VStromului PE HARTIE ! Ca sa nu zic ca un motor mai putin fortat, conceptual este mai fiabil !

Adevarata diferenta e in cursa amortizoarelor, la roata fata, la abordarea solutiilor de constructie, diferite oarecum intre cei 2 constructori ... Eu observ ca motoarele astea 2 au destul de putine lucruri comune ! Sigur ca le poti compara, doar sunt la moda comparatiile intre legume diferite, insa bicicletele astea sunt orientate catre clienti diferiti si deci au scopuri destul de diferite .. asa cum este (sa nu zic gresita) dificila comparatia intre VStrom1000 si VARADERO !

Varadero e mai aproape de R1150GS sau Triumph Tiger ... VStromul de 1000cmc e mai aproape de Multistrada sau FZR ! Posesorii de Varadero si VStrom1000 nu se intalnesc in acelasi gen de excursie (la modul general).

La clasa mica aceeasi logica. Si doar nu te astepti ca LandRover Defender sa mearga cu 230kmh pe autostrada, ci sa care ca magaru pe ORICE drum, e vehicul utilitar, nu de fitze ... nu e X5 :rock:

 

E adevarat ca ma refer la TA-ul nou (cel de 650).. Ca motoare, amandoua sunt in V, dar unul e la 90 de grade, in timp ce altul e la 52 de grade.. Cred ca apare o diferenta la cuplu din punctul asta de vedere... Ca posesor de SV, imi dau seama ce poate motorul ala de pe V-Strom.. Cat despre comparatie, imi pare rau daca am ofensat in vreun fel, dar tocmai d-asta am intrebat: pt ca nu stiu!! Pana acum inteleg ca TA-ul e mult mai pretabil la off, dar pierde clar in fata V-Strom-ului la capitolul viteza de croaziera, cuplu si protectie la vant (cel putin daca discutam despre parbriz). Nu vreau sa amestec legumele in piata... Sunt doua motociclete care imi plac ca design (poate pentru unii nu conteaza, dar pt mine este si asta un criteriu), greutatea lor mi se pare rezonabila pt ceea ce vreau sa fac, imi place motorizarea (ideea de motor in V) si cam atat.. Nu am mers nici cu una, nici cu alta, motiv pentru care cer pareri aici :ok:

Si nu ma astept ca un Land Rover Defender sa fie X5 :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am citit o comparatie intre F650,Pegaso650,Transalp si V-strom...V-strom-ul a iesit campion absolut,dar sa nu uitam si pretul...ca ii aproape dublu cat celelalte din categoria sa...eu is proaspat posesor(2sapt)de Transalp si is foarte multumit...acuma tu stii ce vrei sa iti iei...visul meu a fost Transalp si mi s-a indeplinit...sper ca si tie sa ti se indeplineasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare,

 

vad ca s-au cam lasat baietii de discutii de ceva vreme. E o problema actuala si acum. Eu m-am dat pe hungaroring si cu dl650 si cu cel de 1000, ambele cu tobe sport. Am incercat pe curbe, drum denivelat dl650 fara tobe sport. In concluzie: ramai indragostit de ce iti poate oferi un v-strom. In primul rand nu ai treaba tot timpul cu schimbatul treptelor, v-strom trage si la 2000 fara probleme si urca dealul.

 

Alt aspect, nediscutat pana acum: consumul!!! Nu-i totuna cati litri de benzina iti trebuie pana la cabana. :bounce: Fara tobe sport, cu mers pana 140km/h 5,5% poti considera un cadou nu altceva.

 

Cauciucuri: nu de plictiseala s-au inventat cele tubless. Chiar daca nu sunt chiar asa de flexibile, la marea majoritate a populatiei pe 2 roti i se potriveste, din motive practice enumerate deja anterior.

 

E comod si pentru rider si pentru pasager, suporta bagajele, nu se pune problema kilelor in plus. :lol:

 

E manevrabila, la dimensiunile motorului se strecoara super.

 

Si de ce nu: la teste si-a cam cules niste premii in fata multor generatii de motoare.

 

No offense fata de fanii transalp!!

 

PS: cum s-a mai spus, si eu trag concluzia: motorul nu e pentru bounjy jumping :baldy: , lanturi stancosi :lol: , sau baite in noroi :D , e motorul sa te duca in vacanta la cabana. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: cum s-a mai spus, si eu trag concluzia: motorul nu e pentru bounjy jumping :bounce: , lanturi stancosi :baldy: , sau baite in noroi :lol: , e motorul sa te duca in vacanta la cabana. :lol:

Concluzia se impune de la sine:

Transalpul nu poate ce poate V-Strom, dar nici V-Strom nu poate ce poate Transalp

Daca circuli 2-3% pe drumuri de tara sau chiar forestiere, V-Strom este OK, pentru ca e clar un Touring "dopat" putin pentru mersul pana la cabana (dar nu mai mult)

In schimb Transalp, oooo, Transalp te duce de la o cabana la alta, apoi cobori pe drumul forestier, iesi pe sosea si ii dai bice cu 140 km/h

Ca un motociclist batran ce sunt, da, sunt de acord, V-Strom este frumos, musculos, elegant

Transalpul este elastic, durabil, versatil

Daca ar trebui sa aleg intre ele, la aceeasi vechime si acelasi numar de kilometri decisiv ar fi doar aspectul financiar

 

doua firme, doua motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...