robychopper Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 Deci cum de mult timp nu am postat ceva interesant.....va fac o prezentare a unui constructor de choppere din italia,linkul lui ALDO http://www.aqg.it/ Prima motocicleta prezentata se numeste CANNONBALL...... Constructorul italian ALDO QUERIO GIANETTO este foarte cunoscut in lumea customurilor de ceva vreme......el construieste o linie de choppere mult inspre genul OLD SCHOOL CHOPPERS....dar avind tehnologia din ziua de azi....multe din chopperele facute de el dupa cum o sa vedeti in urmatoarele poze,se bazeaza intrun dizain vechi...ca forma a cadrului si restul in general ACUM VA PREZINT ULTIMA CREATIE a LUI ALDO -----ce se numeste CANNONBALL ALDO se gindea sa deie forma motorului ceva clasic gen HOT ROD dar cu ultimele piese si dizainuri iesite pe piata..... De cind era copil a indragit motoarele cu cadre mai neobisnuite...asa ca sa pus sa construioasca un cadru cu totul deosebit....urmarind o linie veche de cadru a unei motociclete.... PRIVITI CU atentie unde are pus rezervorul.....este exact seaua pe care sta...intrebare este de ce a ales aceasta idee?Ca si raspuns este MOTORUL de FABRICATIE S&S ce are 2700cc....si dezvolta o putere de 160 cai..acest motor este mult mai inalt si mai mare ca si orce motor in V ,prin acest fapt el nu a vrut sa se vada motorul complet fara a fii acoperit in partea de sus cu rezervorl,..fiind o serie limitata de motoare construite de cei de la S&S,construite special pt marii constructori din lume,sau facut doar 40 de bucati. Privind linia chopperului in general observam ca are depozitul de ulei ascuns sub cutia de viteze, la care a trebuit sa foloseasca o pompa de ulei electrica,ne mai avind presiune prin cadere depozitul. Acest lucru ia permis lui Aldo sa treaca tevile de esapament exact pe sub seaua,in locul unde normal ar fii fost depozitul de ulei..... Putem observa si furca springer clasica care este curata....de sus pina jos referitor ca se ,vede furca din fata in intregime,in acelasi timp putem observa ca a folosit unul din cele doua faruri ce le foloseste motocicletele HARLEY pe modelul BUEL, Farul a fost montat in partea de jos din fata a cadrului,intro carcasa de aluminiu,avind o forma curata si interesanta Uitindune la partea de sus a cadrului,deasupra motorului,observam ca a folosit o bara de fier forjat gaurita si perfect demontabila..... ROATA SPATE se cunoaste sub denumirea de CASINO,AVIND frina pusa direct pe pinionul de tractiune,uitindune tot la pinion obsevam ca a folosit,lant nu curea ca si majoritatea constructorilor din ziua de azi,ce i da motocicletei inca o data un iz clasic. Rezervorul de benzina are o capaitate de 9 litri....cam aceiasi cantitate ca si clasicele rezervoare de sporster folosite pe motocicletele gen HOT ROD sau OLD SCHOOL HOT RODUL acesta in general este plin de detalii si foarte bine gindite in ansamblu si lucrate la mare arta. Daca ne uitam la comenzile de la picioare au fost amplasate la mijlocul distantei dintre motor si cutia de viteze ce ii da lui Aldo o pozitie destul de comoda si total diferita de restul chopperelor construite de el..... Am uitat sa spun de ghidon, este un ghidon clasic destul de scurt pus cu partea de sus in jos pe niste inaltatoare ce au fost vopsite in aceiasi culoare ca furca. NU STIU ce sa va ma spun despre acest motor....va las pe voi sal studiati si sal apreciati....asa pe GUSTUL FIECARUIA Va salut cu RESPECTE ROBY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 SI acum urmatoarele poze sunt unele dintre creatiile lui ALDO ce pe mine mau lasat cu gura deschisa,pentu fiecare motor in parte aveti mai multe poze pe pagina lui http://www.aqg.it/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 FIFTY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 GREASE LIGHTNING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 HOTWHEELS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 IRONHEAD-RACER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 KILLER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 LADYVIOLA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 MAGNIFICANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 MANTIS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 THE JAZZ asta fiind ultimul va urez o vizionare placuta si aruncati un ochi pe pagina http://www.aqg.it/ fiecare motor in parte are pe pagina mai multe poze in care se vad detaliile VA SALUT ROBY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 AL DRACU DE INTERESANT ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.