antyterro Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Care este diferenta modelelor KTM atat ca inaltime cat si ca motorizare a modelelor: EGS/EXC, EXC , LC4, SMR, SMC, MX, SX , SXC pentru o cilindree de 450 /500 /525 - care sunt ideale pentru sosele + teren ? -care se pot inmatricula pentru sosele ? - ce recomandati 2 timpi sau 4 timpi ? - 450 sau 525 ? Si descrierea abrevierilor. Editat August 19, 2008 de antyterro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Care este diferenta modelelor KTM atat ca inaltime cat si ca motorizare a modelelor: EGS/EXC, EXC , LC4, SMR, SMC, MX, SX , SXC pentru o cilindree de 450 /500 /525 - care sunt ideale pentru sosele + teren ? -care se pot inmatricula pentru sosele ? - ce recomandati 2 timpi sau 4 timpi ? - 450 sau 525 ? Si descrierea abrevierilor. Initialele enumerate de tine sunt diferitele modele pe care le are sau le-a avut KTM LC4 - liquid coled 4 stroke (motr in patru timpi racit cu apa) - cand a aparut era de diferite capacitati (40, 640) din 2000 in sus a ramas popular modelul LC4 640 -in vartianta de enduro, supermoto, adventure. In prezent este dispnibila noua generatie de LC4 - 690 EXC - modelul de enduro de la KTM (acesta se poate inmatricula) SX - modelul de motocross de la KTM (neinmatriculabil) XC- gama de enduro din USA , sau ATV-urile din Europa EGS- este un precursoi al motorului EXC, sunt motociclete fabricate inainte de `99 SMR - motor de competitie de supermoto bazat de EXC - neinmatriculabil SMC - motocicleta de supermoto similar cu SMR dar ca vine si pe motorizare mare LC4 Motorizare de 450, 525 gsaesti daor la gama EXC si SX Daca vrei sa gasesti detalii tehnice precum inaltimea la sit si sa compari diferite modele acceseaza site-ul ktm.at - care sunt ideale pentru sosele + teren ? - 1. vrei mai mult sosea si doar drumuri foerstiere - gama LC4 - 690 enduro 2. vrei mai mult padure si urcari pe munte si doar un pic de sosea (poate cu roti de supermoto in oras) - gama EXC in 4 timpi - 450 sau 525 3. vrei doar trasee de munte , uracri prin padure, - gama EXC in 2 timpi 4. Daca vrei doar motor pentru oras - gama LC4 de supermoto. La alegerea unui motor conteaza foarte mult ce vrei sa faci cu el si nivelul de experienta Daca esti la prima incercare de enduro - in functie de raspunsul de la intrebarea de mai sus iti recomand 250 EXC in patru timpi sau 125, 200 EXC in doi timpi. Daca esti la inceput diferentele dintre 450 sau 525 sunt minore - grfeutatea si manevrabilitatea sunt identice. Pentru o documetare mai in detaliu despre gama de motociclete KTM iti recomand un search in google.com, printre siteurile din germania, anglia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat August 19, 2008 Autor Share Postat August 19, 2008 (editat) Nomad_shop mersi pentru claritatea raspunsului. Vreau un moto cu care sa merg si la servici cand am chef in timpul saptamanii , evident cu cauciucuri de super moto si la sfarsitul week-ului sa ies cu el pe platforma si sa ma dau in padure/coclauri ... Deci cred ca un 4T ar fi mai ok dat fiind faptul ca la 2T e mai multa munca cu intretinerea, nu ca as fi lenes. Pe de alta parte "daca sunt la inceput" ce inseamna inceput? Inceput de enduro ? Motor am , ma dau cu un honda 600 naked, de ceva vreme, acum inceput in enduro sunt .... inaltime 1.78 greutate 60kg? trec baremul? ) Am inteles ca 2T sunt mult mai agresive , dezvolta o putere mai mare dar trebuie sa-l joci din ambreaj... SX - Super Xtrem EXC - EXtrem Competition MXC - MotoXtremCompetition SM - Super Moto SMC - Super Moto Competition Editat August 19, 2008 de antyterro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Nomad_shop mersi pentru claritatea raspunsului. Vreau un moto cu care sa merg si la servici cand am chef in timpul saptamanii , evident cu cauciucuri de super moto si la sfarsitul week-ului sa ies cu el pe platforma si sa ma dau in padure/coclauri ... Deci cred ca un 4T ar fi mai ok dat fiind faptul ca la 2T e mai multa munca cu intretinerea, nu ca as fi lenes. Pe de alta parte "daca sunt la inceput" ce inseamna inceput? Inceput de enduro ? Motor am , ma dau cu un honda 600 naked, de ceva vreme, acum inceput in enduro sunt .... inaltime 1.78 greutate 60kg? trec baremul? ) Am inteles ca 2T sunt mult mai agresive , dezvolta o putere mai mare dar trebuie sa-l joci din ambreaj... daca vrei sa mergi si prin oras cu el 2t iese din discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Esti sigur ca asta inseamna ,,LC4" ? ,,LC8", cum se traduce ? Poate ca cifra 4 se refera la supape ?! In cazul asta mi se pare logic ,,LC8" ... 8 supape ! Incerc eu. Aaaaa .... 8 timpi. DAR RC8? Ai dreptate Petrica si nici nu esti dealer. Editat August 20, 2008 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 (editat) Cu denumirea LC4 sunt sigur ca vine de la Liquid cooled 4 stroke - a aparatu prin anii 96 Modelul LC8 a fost lansat prin 2001-2003 iar dorinta de la marketing a fost sa existe o legatura cu modelul LC4 ca si denumire. Asa ca denumirea de LC8 vine de la LC4 (un piston) + LC4 = LC8, personal imi scapa logica dar na - bine ca n ue LC4x4 sau LLCC44 sau 2LC4 Denumirea de RC4 si RC8 este o dorinta a celor de la KTM de asi inoi gama de denumiri. Teoretic noile motorizari mari de 690 nu se mai numesc LC4 ci 690, denumirea RC4 este folosita la blocul motor de 4 timpi de pe EXC transformata ulterior pe XC4. Ca sa stiu toate denumirile de unde vin ar trebuie sa consum si restul de 3 neuroni din cap si parca mai am nevoie de ele si la altceva. Motorul de 2t de ce iese din discutie pentru oras? Un EXC 300 sau un SX 250 la puterea pe care o deszvolta la greutatea ei e de incercat cu roti de supermoto. Cred ca as lua in trafic niste R6-uri su CBR-uri. Editat August 23, 2008 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Cu denumirea LC4 sunt sigur ca vine de la Liquid cooled 4 stroke - a aparatu prin anii 96Modelul LC8 a fost lansat prin 2001-2003 iar dorinta de la marketing a fost sa existe o legatura cu modelul LC4 ca si denumire. Asa ca denumirea de LC8 vine de la LC4 (un piston) + LC4 = LC8, personal imi scapa logica dar na - bine ca n ue LC4x4 sau LLCC44 sau 2LC4 Denumirea de RC4 si RC8 este o dorinta a celor de la KTM de asi inoi gama de denumiri. Teoretic noile motorizari mari de 690 nu se mai numesc LC4 ci 690, denumirea RC4 este folosita la blocul motor de 4 timpi de pe EXC transformata ulterior pe XC4. Ca sa stiu toate denumirile de unde vin ar trebuie sa consum si restul de 3 neuroni din cap si parca mai am nevoie de ele si la altceva. Motorul de 2t de ce iese din discutie pentru oras? Un EXC 300 sau un SX 250 la puterea pe care o deszvolta la greutatea ei e de incercat cu roti de supermoto. Cred ca as lua in trafic niste R6-uri su CBR-uri. sa mergi cu sx-ul in oras? frate are 4 viteze si esti blana pe la 120 km/h si mai consuma si peste 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 sa mergi cu sx-ul in oras? frate are 4 viteze si esti blana pe la 120 km/h si mai consuma si peste 10% 4 viteze?!?!?!? ma rog Blana pe la 120 - depinde de pinioanele pe care le pui - consum de 10% - la 2T - posibil , dar care e problema. Din lipsa de ocupatie in acest week end am incercat niste anvelope de oras pe un 200 EXC, a fost haios. Nu vin sa inventez apa calda, sa dobor niste recorduri de viteza sau sa castig o cursa de viteza, ideea de a pune roti de supermoto pe un motor de enduro cross de 2T este pentru fun. EXC ule de 200 este foarte usor, manevrabil, am avut parte de o scurta tura prin oras, si o zona industriala parasita din periferie foarte haioasa. La urmatoarea iesire pe circuitul de supermoto de la Arad o sa incerc niste roti de 17 pe un SX 144. Cred ca o sa fie un fun bike (vorba unui amic din USA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat August 24, 2008 Autor Share Postat August 24, 2008 tare:) cand vei iesi anunta-ma ca sa vin si eu sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 4 viteze?!?!?!? ma rog Blana pe la 120 - depinde de pinioanele pe care le pui - consum de 10% - la 2T - posibil , dar care e problema. pai cate viteze are SX-ul ca eu stiu ca toate au 4..iar 10% consum in oras+uleiul de amestec..o distractie relativ scumpa..parerea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.