sorin_moto Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Ce parere aveti depre HONDA NSR125 ? spuneti si mie cei care aveti cateva detalii despre ea ( fiabilitate, consum, v. max.) bagati aici tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 www.nsr125.com citeste si u pe acolo sigur gasesti ce iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_moto Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 am citit acolo...nimic interesant..io vreau sa stiu de la aia care au nsr.. ma da dc sunteti toti asa..defiecare data cand cineva intreaba ceva pe un topic sau deschide un topic ter sa zica unu ca uitate si tu acolo sau ca sa mai vorbit si ca nu are rost...de...asta e romania in care traim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Ptr ca sa mai vorbit de o gramada de ori fiecare subiect in parte si se incarca serverul aiurea...server platit de adminul forumului pe care noi intram moca ... daca te uiti atent la topicuri mai vechi gasesti toate informatiile dorite si daca ai nelamuriri postezi acolo intrebarile tale sau trimiti un PM cuiva care crezi tu ca poate stie...asta asa ca o varianta de rezerva...sper ca intelegi acuma bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_moto Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 (editat) da mah..io inteleg..da in afara de nsr de vanzare altceva nu am gasit pe forum..io nu stiu..o fii ceva si asta..poate nu am fost io atent..poate o fii si nu stiu io.. in fine...tot mai astept ceva detali despre ea..din ce am mai gasit pe net si ce mai scria si pe www.nsr125.com site care din pacate mai este tinut doar ptr detalii desre motocicleta respectiva( scrie acolo pe site) ..el defapt e oprit nu se mai ocupa nimeni de el..am vazut ca e mai fiabila decat rs125..si mie imi tre sa si fuga ca sunt vitezoman si sa fie s mai fiabila...si la v. max nu e departe de rs. Bafta astept replay de la voi Editat Mai 2, 2006 de sorin_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 pai cat a fost in productie a fost principala competitoare a rs`ului de 125 si multa lume zicea ca e mai buna...n`am condus personal un nsr 125 ca sa`mi pot da cu parerea... uite inca un site care te ajuta mult,e foarte complet... www.125ccsportsbikes.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_moto Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 ms reverse am mai gasit cateva chesti despre ea si cred ca numai imi iau rs si imi iau un nsr..dak aveti ceva de adaugat astept un reply. vreau si de la cineva care are un nsr si vreau sa stiu cu ce vit mere cu trapta a 6-a la drum turata la 6000-7000 rpm...ca am citit undeva pe forum si zicea cineva ca mergea lejer cu 130km/h turata la vreo 6500 rpm ms anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 cand a fost facut ultimul model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 eu stiu ca este un motor fiabil ....dar din auzite..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 nimic nu e valabil din auzite:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_moto Postat Mai 4, 2006 Autor Share Postat Mai 4, 2006 (editat) modelul cica sa fabr. pana in 2002..da am gasit de vanzare pe net din 2003 cica...sa fi fost greseala...sau vrajeala ? si e cel mai fiabil motor in 2 timpi...da tot rs e mai rapid...la intrecere rs castiga cu cativa metri( 2 sau 3)..dar e primul care opreste la service si rs arata mai bine da nici nsr nu are cum sa iti fie rusine ..unu nelimitat ajunge la 165...rs nelimitat ajunge la 175..poate chiar 180 in timp dak o tii in blana nitel....oricum sunt plusuri si minusuri Editat Mai 4, 2006 de sorin_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 smecher nsr-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Am eu una. Din '94. Carenajul la cele de dinainte de 95 este model vechi, cu rezervor imbracat in carena. Acum o port in motoru gol, ca l-am crapat si nu am timp sa il repar si vopsesc. Arata bine si asa, dar doar daca nu esti pretentios In rest, are 2 roti (mi-am dat rotile ajutatoare jos ), e fiabila, nepretentioasa, consuma ff putin (3.5 - 5). E foarte usoara. Eu o consider perfecta pentru oras. Ca orice 125, nu trage fantastic cu 2 oameni pe ea, dar cu 1, zboara frumushel. Nu o vand, o sa ii mai cumpar o sora mai mare, dar ea o sa ramana "motorul de orash". O consider o foarte buna motocicleta de inceput. Nu ai probleme cu politia in primii 2 ani, arata binishor, lumea zice ca motorul e mai fiabil ca la RS , Pretul unui set motor e mic (150 E, parca). E usor de intretinut, multe piese de la Aprillia 125 sunt compatibile cu cele de la NSR (ex placutele de frana, sunt identice cu cele de la Aprillia Scarabeo, melcul de kilometraj, etc) gata, mai zi ce vrei Remi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_moto Postat Mai 5, 2006 Autor Share Postat Mai 5, 2006 (editat) ms remi ptr informatii, de setul motor am auzit ca este f ieftin...dar la rs125 cat e un set motor ca io am auzit ca e vreo 400..e chiar asa de mult ? si mai ma intereseaza asa...vit de croaziera...la drum cu ce vit mergi lejer adik turata la vreo 7000 max 8000 ? si cat i-ai dat v max ? ms dak poti sa imi zici mai multe uite id meu - sorin_dj1005 Editat Mai 5, 2006 de sorin_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rss Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 ba da.....toti de ce intreaba viteza maxima oricum daca ia 160 nu poti sa o ti constant asa mult timp ca ii spargi motoru demaraju sa il aiba bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) Sorin, Nsr-ul are 29 de cai. motorul e dezvoltat de honda. ceea ce e bine dar e mai putin puternica ca si aprilia, care are un rotax tocmai bun pt forja. in rest ce mai vrei sa aflii? intrebarile cat prinde intr-a 6-ea... par a fi puse de un manelar. aceste chestiuni nu conteaza... daca vrei un astfel de motor, trebuie sa stii ca este un 2 timpi, are reprize extraordinare, nu trebuie sa iei in calcul viteze de top mai mari de 150. ca sa vorbim despre vit maxima trebuie sa luam in considerare greutatea pilotului, din ce directie bate vantul etc. da?alte intrebari???? inca ceva! lejer nu vei merge cu 7, 800 de ture caci in aceea plaja de turatii intra toba in rezonanta si se deschid powervalvele. la acest model cred ca poti spune ca mergi "lejer"...cu toate ca vorbim despre o motocicleta sport, deci acest adjectiv nu are nici o legatura cu motocicleta..cum spuneam ..lejer mergi pe la 6000 de ture. daca vrei sa-ti iei asa ceva, te sfatuiesc sa o cumperi de la cineva de incredere, caci daca ultimul/ultimii posesori nu au avut grija de ea, o sa ai probleme financiare din cauza ei. astept intrebari pertinante. pretul ei, ar trebui sa fie unul ceva mai mic decat al unei Aprilia RS din acelasi an. bafta. si inca ceva. e valabil pt toti care nu au carnet si/sau experienta pe motor. nu trebuie sa va intereseze cat prinde motorul!!!!! daca prinde peste 100, e bine... daca prinde peste limita legala, daca prinde vit peste limita la care ti se ia carnetul nu trebuie sa te mai inteeseze. daca vreti viteza mergeti la curse. este mult mai ieftin si mult mai sigur decat in oras! Editat Mai 5, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 daca vrei sa-ti iei asa ceva, te sfatuiesc sa o cumperi de la cineva de incredere, caci daca ultimul/ultimii posesori nu au avut grija de ea, o sa ai probleme financiare din cauza ei. ABSOLUT DE ACORD !!! Cine stie, cunoaste Una din "problemele" ei e ca "merge si asa". Are o toleranta mare la defectiuni iar cand te apuci sa o "pui la punct" e dureros... Un exemplu : nu ai baterie, nici o problema. O poti impinge 30-40 cm si porneste. O Aprillia am impins juma de km degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 ABSOLUT DE ACORD !!! Cine stie, cunoaste Una din "problemele" ei e ca "merge si asa". Are o toleranta mare la defectiuni iar cand te apuci sa o "pui la punct" e dureros... Un exemplu : nu ai baterie, nici o problema. O poti impinge 30-40 cm si porneste. O Aprillia am impins juma de km degeaba . eu am cumpart motocicleta cu un piston original si cu un piston de ruseasca (alta greutate si inaltime) am mers cu ea 50 de km, pana la prima forja cand s-au topit segmentii. la un singur cilindru e si mai usor sa dai tepe. carburatarele aveau jiglere diferite....unul avea jiglerul principal 160 (originalul) iar celalalt 106 (era de reno) sunt chestii pe care nu prea ai cum sa le verifici la cumparare. e bine la o nsr, RS, mito, etc sa iei pe cineva cu tine care a mers ceva timp pe un astfel de motor si stie cum trebuie sa traga...etc. nu uitati ca traim in Romania! de ce sa investeasca romanul 100 - 200 de euro intr-o segmentare ca la carte, cand poate sa faca motorul pe genunchi la mecanicul care repara dacii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 eu trec in fiecare zi can merg la birou pe langa unul cam jerpelit. e chiar in fata bisericii de langa ambasada americana spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_moto Postat Mai 5, 2006 Autor Share Postat Mai 5, 2006 m-ati lamurit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Subscriu si eu la idea de "Motor excelent pentru oras". Pe langa demaraj destul de bun in a 1-a si a 2-a (te duce pana la 60 km/h) are niste frane excelente. Eu am una din 97 fara carene (care sunt destul de scumpe). Merge bine si cu 2 pers. Cu un prieten care are peste 90kg si cu ale mele 85 am dus-o pana la 100km\h in maxim 1 km. La drum lung nu prea e buna. Cel putin a mea care nu are carene. in a 6-a la 5000rot/min merge cu 80. Poate daca avea carene se ducea pe la 90.Daka nu iti e mila de ea+stai in pozitie aerodinamica+esti mai usor nu vad de ce nu ar merge lejer cu 100km\h. Viteza maxima cam 140 in cazul meu, dar turata la maxim in a 6-a. Despre fiabilitate nu prea stiu ce sa zic. Eu o am de 2 ani si nu am avut probleme prea mari, dar ma gandesc ca depinde ca la fiecare moto de cum o intretii sau cat o folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_moto Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 (editat) pi dak a ta se duce la max 140 inseamna a e limitata...ca sa ii scoti limitatorul trebuie sa : 1 - desfaci evacuarea si scoti toba finala...in spatele tobei tre sa fie ceva de tabla, rupi aia, si inauntrul tobei tre sa fie inca o teava care arata ca o a 2-a toba, tre sa incerci sa o scoti. pe urma montezi esapamentul la loc. 2 - scoti saua, scoti rezervorul si scoti si carburatorul...acolo unde vine benzina din carburator in cilindru e o sita aurie, scoateo! aia opreste benzina sa nu vina prea multa in cilindru. montezi tot la loc si asta e...o faci la vreo 28-29 de cai! o sa prinda cam 165 kmh sau ca sa nu te mai chinuii cu esapamentu ca e cam greu mai bine iti cumperi o toba finala si ai terminat balciu. cu o toba nelimitata are cam 22 de cai, dak ii scoti si limitatoru din cilindru o faci la vreo 28 cp dak sti engleza mai bine citeste aici ca e mai simplu www.nsr125.com/derestrict.htm Editat Mai 8, 2006 de sorin_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 eu trec in fiecare zi can merg la birou pe langa unul cam jerpelit. e chiar in fata bisericii de langa ambasada americana spor Sa il vezi pe al meu Nu te lua dupa aspectul exterior... carenele odata sparte, costa foarte mult sa le inlocuiesti. Eu consider ca la motor sau masina, au prioritate reparatiile mecanice si apoi cele estetice. Eu i-am dat carenele jos sa le repar si dupa ce am mers o perioada cu ea asa, "naked" deja m-am obisnuit. Am un "RAT BIKE" ... "de viteza" Remi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Nustiu ce sa mai zic sorin! tot ce a fost de spus sa spus:P NSR este un 2t de 125 ca toate celelante, prea multe nu le desparte in afara de unele chestii cum ar fi fiabilitate,+-20 de km/h, si cam asta e! Viteza constanta pe la 6000 de ture e pe la 100, cum spuneau si baietzi depinde de greutatea celui care o conduce si de mai multe aspecte, forma aerodinamica... Este un motor de incepatori, pt oras!, eu am una dar nu am incercato la drum lung dar in oras e destul de buna! Daca mai ai intrebari po sa mi le adresezi! Bafta in continuare! Asfalt uscat la totzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 ba frate dupa mai bine de un an jumate de cand nu a mai postat nimeni chiar crezi ca te mai intreaba cineva ceva ? mai ales ca minti de rupi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.