BGS Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 salutare, ieri mi-am achizitionat un exc de 200 din 2009. impreuna cu motorul am primit si protectii de radiator noi noute pt. modelul motorului, care se si potrivesc. astazi le-am montat si surpriza cea mare este ca nu pot vira ghidonul la stanga suficient. nu este din cauza surubului de reglaj ca l-am lasat pana atinge telescopul in protectia de la radiator, la dreapta mi-e suficient cat se poate vira, dar la stanga e foarte putin si nu ma pot descurca cu el asa. rog sfaturi cu eventuale solutii (nu de genul sa dau jos protectiile). multumesc anticipat. endurela placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Si la 450 din 2008 tot asa atinge. Si un sezon asa l-am facut; limiteaza in protectia de radiator si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 DA ! ... e bine cum zice Edi, ori radiatorul e putin strambat din prinderile din cadru, mai trage-l putin in spate, atata cat se poate, vezi daca e prins plasticul lateral de el...si cam asta poti sa faci... lasa maruntisurile si dai bataie la deal....acolo trebuie sa fie bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Asa e la toate, stai linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Februarie 7, 2010 Autor Share Postat Februarie 7, 2010 Multumesc pt. cele spuse mai sus. Am vorbit cu mai multi care au confirmat ca intr-adevar asa este si singura solutie este ciocanelul cu care ar trebuii indoite protectiile la locul unde atinge telescopul. la cat mai multa endureala Mesaj completat Multumesc pt. cele spuse mai sus. Am vorbit cu mai multi care au confirmat ca intr-adevar asa este si singura solutie este ciocanelul cu care ar trebuii indoite protectiile la locul unde atinge telescopul. la cat mai multa endureala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 faci semn cu markerul(alb) cam unde bate furca si iei in calcul si cat se mai roteste dupa modificare demontezi protectia si cu un ciocan regulamentar aplici lovituri succesive pana aplatizezi tzava. ATENTIE: fata dinspre radiator o pui pe nicovala si lovesti cu ciocanul dinspre exterior pentru a optine deformarea corecta. poti utiliza si ceva lampa cu gaz pentru a muia materialul un pic. la sfarsit aplici un sprai cu vopsea neagra... se serveste rece si cu lamaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Prerea mea e sa nu te apuci de ciocanarii. Lasa-l asa, regleaza surubul astfel incat sa nu mai atinga telescopul nimic. In cateva ore te vei obisnui cu noua cursa a ghidonului si cu asta basta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Februarie 8, 2010 Autor Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) Prerea mea e sa nu te apuci de ciocanarii.Lasa-l asa, regleaza surubul astfel incat sa nu mai atinga telescopul nimic. In cateva ore te vei obisnui cu noua cursa a ghidonului si cu asta basta . asa ar fii ideal dar totusi e prea mic virajul cred ca o sa urmez sfaturile lui stulewa de mai sus pt. a obtine o cursa mai mare. multumesc frumos tuturor. Editat Februarie 8, 2010 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Nu-ti dai seama daca e prea mic decat daca mergi cateva ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.