Jump to content

edi

Super Membru
  • Content Count

    593
  • Joined

  • Last visited

About edi

  • Rank
    enduro hobby

Contact Methods

  • Website URL
    http://360.yahoo.com/viviopt
  • Yahoo
    edieurocar

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Yamaha WR250F,VespaPK50,BMW F605GS
  • Numar Moto
    BR04EDX/B03026/BR04PBO
  • Club
    BRAILA BIKER'S CLUB

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Tuareg 50Gilera Runner 180 VXRAprilia Pegaso 650Saxonette 30ccAprilia Habana Custom 50Minsk 125Cagiva W4 50Honda Dominator NX650Malaguti Madison 250KTM450EXCKTM400EXC Honda Hornet 600
  • Interests
    Motociclete si tot ce se invarte si scoate fum.Bune si cu pedale
  1. E clar ca nu are carte service. Braila nu are nici un service moto autorizat. Cine o are in garantie face un drum la reprezentanta. Cine nu, ii schimba uleiul si filtrele prin cunostinte,deci cartea de service nu functioneaza.Ai de facut 200 de km pana la Braila. Pt un motor de 5000 de euro merita sa faci drumul si sa te lamuresti daca e sau nu de cumparat.Eu sunt din Braila dar ma depaseste situatia. Mai bine vi tu cu o persoana priceputa.
  2. Pentru cine nu a vazut inca; la pornire in ralanti se inrosesc tevile de esapament in zona de iesire din motor. De acolo i se trage frumoasa culoare albastra a esapamentului cromat. Nu de la forjat
  3. Inseamna ca are sistemul de evacuare etans. De asta se opreste. Compresia se masoara doar cu compresmetrul pe fiecare cilindru in parte.
  4. Apropo cu coborarea cu motorul oprit. Motoarele pe injectie si unele pe carburator (hornet600 dupa 2003)au consum zero in frana de motor.
  5. Crossul are treptele mai lungi. Esti incepator (nu stapanesti tehnica pt enduro) si un motor puternic nu poate decat sa te incurce. La fel si greutatea. Cu cat e mai usor cu atat o sa inveti mai repede.
  6. Aeriseste pompa. Pui un furtun transparent pe niplul de aerisire al etrierului . Desfaci niplul si lasi sa se stranga 10-15 cm de lichid in el fara bule de aer. Cu o pompa de aer te adaptezi cumva la capatul liber al furtunului si faci presiune usor sa trimiti lichidul inapoi in etrier. In mod normal daca pompa de frana nu este aerisita o sa vezi ca se ridica bule mici din rezervorul pompei de frana. Daca ies bule in rezervor mai pompezi sa iasa pe furtunul de jos si pe urma invers cu pompa de jos mana nu iti mai ies bule. Daca nu ai presiune in pompa faci acelasi lucru si cu celalalt etrier. Daca nu ai ramas fara lichid in pompa cand ai facut schimbul nu vad de ce sa ai aer pe instalatie. Adica este posibil ca garniturile sa fie uzate si de asta sa nu faca presiune.
  7. E vechi topicul dar sa stii ca nu se da niciodata cu WD40 in contacte electrice decat daca vrei sa le intrerupi(gen furt de curent in capacul distribuitor)
  8. Am Gopro Hero2 si acum am luat Sjcam M10+. Calitatea filmarii pe timp de zi este cam aceeasi cu diferenta ca pe M10 se vad numerele mașinilor. Pe inserat si noaptea sjcam este net superioara. Acumulatorul tine aproximativ 2 ore. Am luat inca doi acumulatori si dupa ce se descarca ii inlocuiesc si pun la incarcat in tancrucsac. Nu imi place sunetul care este o fasaiala continua. La Gopro are mufa pt mirofon si ma legam la microfonul castii. Sjcam M10 nu are mufa. Sjcam-ul il folosesc cu filmare in bucla si dupa 4 ore de filmare 1980 scrie peste cel mai vechi film. Nu am filmat pe 2,5k pt ca nu-suporta calculatorul vizionarea Concluzia finala este ca isi merita banii camera ieftina.
  9. Braila ,Macin ,Tulcea ,Galati e un drum frumos si bun si e bine sa faci un circuit. Pleci pe Isaccea si te intorci prin Babadag,Slava Rusa sau invers. Dar Bucuresti -Braila nu are nici un farmec.
  10. In oras consuma 4-5 l/100 km in mod normal un scuter de 50cc 2t pe carburator.
  11. Folosesc de anul trecut un set de B1 si un Bluetooth Kit3+. Daca tii microfonul aproape lipit de buze, pana la 120 Km/h auditia este perfecta. Cu cat creste viteza cu atat creste si zgomotul castii din cauza vantului si normal ca o sa acopere conversatia. Nu stiu cat tine acumulatorul pt ca il incarc dupa fiecare iesire de o zi si se incarca destul de repede(ca un telefon). Dupa mine sunt bune pt conversatii cu pasagerul(sau bike to bike pt BT3) si pt vorbit la telefon; dar sa asculti muzica sau radio FM (BT3) in timpul mersului este enervant din caza lipsei de fidelitate afectata de zgomotul castii in vant. Probleme am avut cu microfonul BT3 din kit caruia i s-a dezlipit un fir. L-am reparat singur pt ca era mai simplu si mai ieftin decat sa-l trimit la garantie. In final sunt foarte multumit. Auditie foarte buna pt conversatii in mers,10-15 m distanta pt B1 pe intercom,acumulator mare si este integrat discret in casca nu un apendice.
  12. Cunosc doi proprietari ,amandoi multumiti. Dar au trecut pe gaz. Pe benzina e mare consumul. La piese Honda e Honda. Nu prea se strica,dar ca idee pivotii vin cu brat cu tot 400 euro bucata.
  13. Cel mai bine merge motorul daca nu ii pui de loc ulei in benzina. Doar ca nu merge prea mult. E motorul tau,dar sa stii ca se pune intre 2-3 % ulei sintetic in benzina.
  14. Pt supermoto parca se schimba la 1000 km uleiul pa KTM. Sau dupa fiecare cursa
  15. Ulei pt camioane M20 folosit la motocicleta. Tot respectul pt Suzuki daca rezista la asa abuz. Problemele or sa apara abia la cel care o cumpara de la tine. Pacat de ea.
×
×
  • Create New...