Jump to content

CalinVTR

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About CalinVTR

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tm
  • Motocicleta
    Vtr 1000

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Piaggio ciao, Piagio liberty,Aprilia 125cmc, Suzuki rm250, Ktm exc 300,

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Măsurăm eu ceva aiurea, nu stiu cum dar am reusit sa măsor de multe ori gresit am reusit pana la urma sa il leg cu ajutorul unui prieten. Verdele era minus iar maroul si verdele cu dungă galbenă erau plusuri. Multumesc ori cum pentru sfaturi. Acum ca am reusit cu stopul nu mai merge butonul de semnalizare stânga... #vreaumobranoua
  2. Astea ar fi firele care le am. Ideea este ca stopul are N=masa, A= plus poziție, R= plus stop frână iar la motocicleta am M= plus si cele doua fire verzi care sunt minus si nu intaleg de ce am 2 minusuri
  3. Păi da asa ma gândeam si eu. In stopul vechi aveam 2 becuri cu 2 filamente deci două faze, fiecare bec avea o mufa cu 3 fire unul maro unul verde cu dungă albă si unul verde iar stopul cu led unul negru, unul maro si unul roșu
  4. Buna! Nu stiu daca ma poate ajuta cineva cu un sfat. Am un VTR care a suferit ceva modificari si sunt nevoit sa renunț la stopul original. Stopul original avea două becuri cu dublu filament, la fiecare bec are trei fire care intra in mufe iar eu am cumpărat un stop pe led care are 3 fire pt. poziție si stop. In capul meu era simplu, am zis ca sigur are un + si doua - sau invers si renunț la o mufa de la vechiul stop iar dintr-o mufa leg firele la stopul cu led dar surpriza cand pun frână se stinge de tot nu se aprinde mai tare. Dacă cineva intalege si ma poate ajuta fara poze deocamdata cu un sfat. Diseară o să pun si poze cu firele. Multumesc!
  5. Cumpăr carenă față ca cea din poza. Nu conteaza starea ei. Sper ca am postat unde trebe.
×
×
  • Create New...