Sari la conținut

CornelProdan08

Membru
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasow
  • Motocicleta
    Honda XL650V

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

CornelProdan08's Achievements

  1. Am pus un video cu update. Ni trage aer fals , porneste bine si turometru dupa parerea mea sta destul de fix pt carburatie. Acum ce ziceti si voi , sunt curios B4B7CDB3-6648-429D-A662-01A76431F7FA.MOV Apropo , motoru cu care am comparat avea toba leo vince pe cand a mea e stock. Credeti ca o evacuare poate crea un raspuns mai rapid la o motocicleta ? UPDATE: Problema rezolvata. I-am modificat amestecul dupa cum a scris manualul. si problema generala era ca : Eu cand i am pus inaltatoare la ghidon , toate cablurile s au intins si socul statea putin deschis si atunci schimba amestecul. De acolo si lipsa de putere in ture joase. Bujiile erau inegrite , cel mai probabil necesita o schimbare. Va multumesc pentru sfaturile voastre si timpul acordat!
  2. Va multumesc de sfaturi. Motorul functioneaza in parametrii normali. Compresia buna ,bujiile par in regula. Ca si motor n am nimic de resprosat si nici nu mi-as fii dat seama ca are ceva daca nu ma urcam pe cealalta. porneste la sfert si merge impecabil. Are forta de manca pamantu ( pt un transalp) doar ca am vazut lipsa asta de “zvaac” in subturatie. Daca v-as da sa va dati pe el mi ati zice ca s nebun la cap si ca motoru merge bine. Dar in comparatie se deosebeste diferenta. Mai testez si revin.
  3. Multumesc @catas_him pt sfaturi ! Catalizator au toate din cate am cautat pe manual si web. Am verificat galeriile de admisie dintre carb si motor si am vazut ca inelele de strangere erau slabite si le puteam misca cu mana, acum le-am strans si voi face un test cu spray sa vad daca trage aer fals. Apoi ma voi baga la amestec sa vad daca e in parametrii. Membranele nu cred ca au de aface ca nu are simptomele unei fisuri pe membrana. Merge rotund. Furtunasele de vacum le am verificat si sunt ok. Am mai realizat cand pornesc motorul in primele minute pana se incalzeste ,cand dau de acceleratie rapid are scapri dinalea ca si cum se ineaca, apoi se incalzeste si isi revine. Nu stiu daca e normal sau nu.
  4. Serios ? Deci asta e model 2006 si alea sunt 2000 chiar sa fie asta ?
  5. Si eu m am gandit la catalizator , dar are putini km ca sa imi faca probleme. am vazut azi ca la galeria de admisie era slabit colieru. Poisbil sa traga aer fals. O sa verific cu spray cand am vreme. Carburatoarele sunt sincronizate. Posibil o alta cauza amestecul. Trebuie sa vad surubul ala din manual la cat se regleaza. Multumesc de raspunsuri
  6. Salutare grup ! Am o intrebare pentru cei experimentati in ale vacilor transalp. Detin un astfel de model de ceva vreme si sunt ft incantat de ea. I am dat si touring si offroad si tot ce si a dorit ea. In grupul nostru avem cam 4 xl650v si am avut ocazia sa ma urc pe toate si realizarea mea a fost ca a mea e putin mai puturoasa ca si raspuns de accelerare sub 3000tm pe cand alea sunt putin mai rapide. diferenta asta poti sa o realizezi doar cand te urci pe ele, e ft in detaliu la nivel de simt. Dupaia in ture merg toate la fel. Ca si top speed atingem aceasi viteza. I am verificat furtunasele de vacum,galeriile dintre carburatoare si totul pare in parametrii normal. A,da ...nu bate , nu troncane. :)) Alea sunt model 2001 iar a mea e modelul din 2006, la a mea i am schimbat filtru aer si bujiile sunt ok. Porneste ft bine si merge rotund. Nu da sintome de covid :)) doar ca am nedumerirea asta si ma poate lumina cineva. Multumesc pt raspunsuri si sper ca m am facut inteles.
  7. In primul rand este motociclist. (Motociclismul este o cultura in care ne ajutam unii pe ceilalti ,ne salutam pe strada,si impartim aceeasi pasiune...)In al doilea rand da. In fiecare topic esti pe aici , orice ar intreba o persoana tu sari cu replici ironice. Prietene , te anunt ca asta e un forum in care fiecare are dreptul sa puna intrebari in legatura cu nedumeriri. De mai de mult am observat caracterul tau frustrat. Aici esti mare buric dar tare curios sunt cine esti in realitate si cine esti de fapt dupa masca asta de smecher cu permis categoria A. Eu nu ma cobor la nivelul tau. Apreciez raspunsul celor care au raspuns. Apreciez mecanicii cunoscuti si oamenii cu experienta. Dar aroganta si nesimtirea asta ieftina lasa de dorit. Imi pare rau pentru tine dar ai nevoie de cateva ore de caracter. O seara frumoasa , sa zicem OFFTOPIC. Eu am spus “nanoparticule” dupa cum scria pe flacon. Merci ca mi ai explicat mai in detaliu. Apreciez Si in al treilea rand nu sunt blogger ci videograf. Si asta facem NOI motociclistii , daca tot ti-am starnit curiozitatea despre existenta mea. (Dar mai bine dormi ca maine intri la 8 ore iar , cetatean de rand)
  8. A da. Ai apraut si tu aici. Am uitat ca fiecare forum are cate un “destept” care le stie asa bine pe toate ! Bravo. Va multumesc pt raspuns. Am mai invatat inca ceva ! Asfalt uscat ! Era o intrebare pentru cultura generala legat de nanoparticulele care se pun pe peretele cilindrului. Eram curios daca cineva a incercat asta. Stiu cum funtioneaza un motor. Am rectificat motoare si am desfacut. Asta e un model mai vechi pe care l am reconditionat dar nu i am mai schimbat segmentii si nici n am de gand. O alta alternativa era buna. Oricum consuma putin ulei. Un consum normal pt varsta ei.
  9. Salut baieti ! De ceva vreme tot aud despre aditivii care protejeaza motorul si reduce conusmul de ulei la aproape 0 sau chiar 0. Azi m-am uitat la un review pe internet despre un producator "REVOLUTIONAR'" care aproape m-a convins. (las link mai jos ,poate sunteti curiosi si voi) Din ce spunea baiatu asta era ca se depune doar in zonele de frecare fara ca aceste nano-particule sa se depunde in locurile nedorite, ba a dat cateva exemple si teste incercate de el cu reusite. (consum de 1l la 1500 km la offroad cu un suzuky jimny) Acum intreb, acest aditiv functioneaza si pentru motociclete ? Avand in vedere ca ambreajul este umed si asa mai departe. Sau poate afecta ceva in plus pentru care nu poate fii compatibil cu clasicul monocilindru ci doar cu motoare de masina ? Link : Multumesc frumos. : ) (P.S: cine n-are nimic de spus sau cel putin nu e informat sa se abtina) Safe ride !
  10. Am verificat supapele step by step urmand instructiunile de pe youtube. Nici macar nu mustesc. (Am manualul de servisare. De acolo si aia 36de nm ) Faci umbra la pamant degeaba ...
  11. Salut baieți , nu-s mecanic , sunt informat doar din cate am auzit din stanga si din dreapta si internetul care este plin de informatie buna sau proasta. Pe alta parte, poate sunt mai pasionat de 10 ori mai tare decat voi , asta ma face sa vreau sa cunosc mai mult. Nu m-am nascut invatat dar nici voi n-ati inventat motorul in 4 timpi. Cat despre ironie si aroganțe , d’astia sunt peste tot si e normal sa fie asa cand in real life nu exista personalitate ci doar frica de exprimare. Online poti fi oricine oricum , motociclismul e o cultura , nu un sport! Am scris acest topic deoarece am cerut informatii ,nu ironii. Va multumesc de sfaturi celor care au vorbit cu folos ! Asfalt uscat !
×
×
  • Creează nouă...