Jump to content

mdragos0

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About mdragos0

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Inteleg, dar intrebarea ramane, cat de rau poate sa fie? De exemplu treci de la injectie la carburator, care e diferenta "la simturi"?
  2. Eu inteleg ambele tabere ale discutiei, sistemele de siguranta sunt bine venite si inteleg ca probabil o sa am reactii gresite in anumite situatii dar sunt de parere ca disciplina comenziilor tot pe offroad o sa o invat si cred ca de acolo o sa pot extrapola si pe strada actionarea comenzilor. Diferenta intre carburator si injectie cat de rea poate sa fie? Oricum o sa fac si niste cursuri de perfectionare onroad ca sa pot cadea cu ambulanta langa mine si sa-mi formez niste reflexe, oricum tot mi se pare putin cate ore de scoala am facut, asta pentru A2, daca vrei direc
  3. @mihai c am vazut ca inclusiv ghidonul montat 5 grade mai sus sau mai jos imi bulibaseste creierul cateva minute. Pe ce am apucat sa ma urc, din categoria enduro, am observat ca si la cele la care atingeam cu un singur picior (aia fiind inclinat pe partea aia) eram ok-ish. De asemenea am observat ca stateam stanca cand eram pe o motocicleta diferita pe care stateam mai aplecat, indeajuns de stanca incat sa nu pot sa fac un 8 prapadit. Pana la urma raspunsul la intrebare ar fii: tre' sa se potriveasca motocicleta cu creierul meu? Cel putin ca punct de plecare
  4. Raman dator cu o bere pentru fiecare. Oricum m-am prins ca trebuie sa am parte de niste timp 1to1 sa vad cu care m-as intelege mai bine. Daaar mi-a trecut o alta intrebare prin cap. S-ar preta vreuna d.p.d.v ciclistic pentru un inapt (a se citii incepator) ?
  5. A si mai am o intrebare, mi-a trecut acum prin cap, pentru ca ma uit dupa motociclete care probabil nu au stat numai pe asfalt, exista ceva la care ar trebuii sa ma uit in mod special dat fiind regimul de functionare? 4 sedinte de trafic si rezolvam, mersi.
  6. @Silver Arrow sursa aleatorie http://hulinos.blogspot.com/2012/07/unfortunatelyim-not-yet-able-to-add.html si https://www.xt660.com/showthread.php?t=20449, am aflat de asta cand am fost pasager pe una, oricum, recomand ca orice debitez eu p-aici sa fie servit cu sare si lamaie, ca cine stie de prostii sustin.
  7. La aspect nu prea pot sa zic ca ma doare, pot sa traiesc si cu (poza atasata), ma intereseaza mai mult cum se simte, cu livreaza cuplul motorul, daca poate la viteze mici sa mearga constant, nu in suturi cum fac xt660. @Silver Arrow, tu imi mai pui niste intrebari pe tava, il cumpar din afara fara sa-l vad/aud? Cat ma costa transportul? Ce nebunii imi mai pun in cap cu importul / tradusul de documente?
  8. Ma uit acum la Transalp si vad ca as avea nevoie de limitator, poate o vinde cineva deja cu limitator ca altfel alta poveste si distractie
  9. Buget:1000-2500,poate in caz exceptional 3500, stiu ca-i mare plaja de tolerante da' na. Conform cycle-ergo as sta cam la toate cele enumerate pe varfuri, asta daca nu ii pun lowering kit, am ~170cm si ~80kg. Si din nou, ma uitam la astea ca punct de inceput, hotarat pe ele. Motivatia din spatele plajei imense de buget e ca vreau ceva langa care sa nu plang (eu si portofelul) cand dau cu carena de o piatra, salivez prea tare pe ceva, gasesc eu cum ajung la topul de buget.
  10. Salut, pre-alpha la sectiune de incepator ce sunt si viitor posesor de permis A2 (cu atentie sporita la examen), am vrut sa adresez vestita intrebare "Da' eu ce-mi iau?" unui grup care are habar. Sa incepem, ce am eu acum in containerul cu guma numit cap sunt dual-sport-urile, mai exact ma invart intre Yamaha xt600/660, Kawasaki KLR 650 / KLE 500. Daca poate/stie/are chef cineva sa-si dea cu parerea as aprecia, imi propun sa ma dau pe strazile din Bucuresti si ocazional off-road usor/mediu. (Cel putin asta imi propun). Nu sunt chitit ca Ana pe modelele astea, doar astea m
×
×
  • Create New...