Jump to content

AlexB98

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About AlexB98

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    Kawasaki En500C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nu e problema de tehnica, pur si simplu, nu schimba cum trebuie pentru un minut, se intampla mai ales dupa mult timp de mers....
  2. Salutare, dragi colegi! Am observat ca dupa mai mult timp de mers, am urmatoarea problema: cand incerc sa o dau in punctul neutru, timp de un minut il gasesc mai greu. Problema apare si daca opresc fiind in treapta a 3a, a 4a si doresc sa o retrogradez, se opreste cel mult intr-a 2a. Toata chestia tine cel mult un minut, dar in acel minut pot fi la un semafor sau intr-o imprejurare la fel de neplacuta. Cei care ati avut problema asta sau ceva similar, ce sfat imi dati? Btw: Este posibil sa fie uleiul?Fostul proprietar spune ca la motocicleta lui are si el aceeasi problema, iar asta e singurul element comun, care-mi vine in minte si tine de intretinere. Multumesc si o zi buna va doresc!
  3. Salutare, dragi colegi! Trebuie să fac niște schimbări la motor, dar am o nelămurire: am Kawasaki vulcan(en) 500 A de 34 kw din 1991, ce dimensiuni am rulmenti. M-am uitat in manualul lui și nu am gasit. Cei care aveti un model similar, aveti idee de dimensiuni, respectiv de unde aș putea să-i cumpăr la un preț bun din București?
  4. Sunt si eu curios de detalii, o sa va trimit poza cand ajung!
  5. Motorul e acasa, eu la facultate. Ma întorc intr-o saptamana, doua.
  6. Nu sunt acasa, ca-l spuneam si acum, daca-l stiam. Stiu doar ca sunt vechiute, dar carne au pe ele si mi s-a spus ca un sezon mai merg.
  7. Nu, sunt de acord cu investitiile. Am o casca împrumutată de la cineva destul de ok( imi voi cumpara eu una mai bunisoara cat de curand), am geaca cu protecții integrate si mănuși. Inteleg necesitatea investițiilor. Cat despre ploaie, era destul de uscat, nu am iesit imediat dupa ea.
  8. Înțeleg, cauciurile mai erau bune un sezon cald, dar presiunea e ok să fie ca cea din manual?
  9. Bună seară, dragi colegi! Am avut o experiență neplăcută și aș dori să mă ajutați să găsim cauzele, respectiv ceea ce este de făcut pentru viitor. Mi-am luat un Kawasaki En 500C, toate bune și frumoase, 400km în 5 zile(sunt începător). În ultima zi dinaintea plecării la facultate, m-am gandit ca ar fi ok să mai fac câtiva km după o ploaie( străzile erau uscate în proporție de 70-80%). Ies, totul ok, 2 km până acasă. Urmează limitatorul de viteză, îl văd din timp, decid să pișc frâna(față) ca să o trec în treaptă inferioară. Următoarea fază m-a surprins total: într-o secundă sunt jos, motocicleta ducandu-se în stânga și eu trăgând dreapta. Căzătura a fost cu daune minime(genunchiul puțin julit-vina mea lipsă echipament, mâna stângă mă doare puțin că am căzut pe ea, în rest, toate ok). Experiența a fost una prea scurtă ca să știu exact cum să o scriu, dar vreau să evidențiez următoarele aspecte: 1. Chiar dacă a fost uscat dupa ploaie, tot s-au udat putin cauciucurile. 2. Cauciurile cam uzate, dar cu carne le-am pus presiunea la valoarea din manual.( E adevarat ca presiunea la cauciurile vechi trebuie sa fie mai mica decat valoarea indicată din manual?) 3. Frânare față în vale. 4. Fostul proprietar spune că e posibil să probleme cu rulmentul de la roata din față. Înainte să închei, căzătura a avut loc într-o vale puțin înclinată, totul a fost din senin, motocicleta s-a dus stânga brusc, iar eu am tras dreapta fără vreo intenție. Aștept părerile voastre! Am căzut cu 10 m în fața limitatorului de viteză.
×
×
  • Create New...