Jump to content

RoHD

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About RoHD

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am zis ca nu vreau pentru putere. E ok asa cum e. intreb daca e ok sa ai toba aftermarket full ( nu doar slipon) si sa nu ai dynodet sau ceva alternative. Am auzit ca e recomandat sa ai Dyno daca modifici toba si filtru aer, la mine nu e cazu de filtru. Doar toba. Deci... e ok sa ai toba aftermarket fara dynojet (sau alternative)
  2. La fel si eu. plus ca nu prea obisnuiesc sa scriu pe forum-uri. si apas aiurea pe taste :))) E albastru ca astia is "nebuni" cu mediu "poluare". Dac lasi motoru pornit mai mult de 1 min primesti amenda 200 euro ( sau ceva de genu'). Dar revenit la toba, e omologata. Am si hartiile la ea. Cat despre restul modificariilor... Doamne ajuta! Semnalizariile sunt primele care vor suferi modificari. PS: Sunt aproape Suedez. Astept cetatenia. Dar sunt nascut si crescut in Romania asa ca nu am scuze. Dar recunosc ca nu am fost de 10 la Lb. si literatura Romana :))))))))
  3. 1. Nu cred ca sunt pe un forum unde dezbatem limba Romana. Vezi ca si tu mai scapi greseti. Sper sa fi mai priceput la pilotat ... ps: ce am gresit, atat de mult incat sa te deranjeze atat de mult? 2. Sa trecem ON. Nu vreau sa fac "Avion" din ea. Vreau doar sa arate putin mai bine pentru 2019. Modelul e 2009, la vremea lui era ok. 3. Sper sa ajung atat de bun in curbe, incat toba sa fie o problema... dar o sa treaca MULT timp. Cel mai mult o folosesc la naveta si plimbari scurte Sambata\Duminica. 4. Manetele... daca nu o sa ma inteleg cu ele, o sa trec inapoi la cele originale. Si mereu voi pastra componentele OEM. Pentru ca la revanzare sau la inspectie tehnica periodica e posibil sa am nevoie de ele. Multam frumos si asfalt incins! Am scris undeva mai sus, ca XJ6 Diversion vine si din fabrica echipar cu toba Scorpion. Nu stiu daca si al meu a venit asa. Eu l-am cumparat de la dealer Yamaha cu toba Scorpion si cea stock. Scorpion e cu DB kill montat si nu am de gand sa-l dau jos. In Suedia n-o sa fie nici o data problema de zgomot. Multi au conceptia " Loud pipes, save lifes" la motociclete si camioane. Sunte cateva Harley-uri in oras STUPID de galagioase si nu are nimeni traba. In fine... Toba Scorpion care e pe motocicleta nu e chiar asa de zgomoatoasa, dar are un sunet placut. Daca la urmaroatea inspectie in spune inspectorul ca nu e ok, o dau jos si aia e. PS: Multam tuturor pt. ajutor si info.
  4. Stopul e demential!!! Manetele nu le vreau pe cele mai scurte, doar putin mai finute cele OEM sunt badarane pentru 2019. indicatorul de viteza nu l-am mai trecut ca e pe drum. Power commander... Aici e o dilema mare pe care sper s-o rezolv curand aici pe forum. Am intrebat in sectiunea Service daca e SAU nu e nevoie de el, avand in vedere toba aftermarket. Multi spun sa pui DynoJet sau alternative la fuel tuning ca distrugi motorul. Toba modifica cantitatea de aer si de aceia. Dupa mine, NU asa cheltui bani multi pe acest motor. Fiind primul, sunt constient ca i-l voi vinde si nu se merita investiti MARI. Dar nici nu vreau sa-l distrug.
  5. Da. Scuze de gresala. Dar nu stiu cum s-o editez. Treci peste :))
  6. Salut. Sper sa fie ok locul unde deschid topicul. Desi am cautat raspunsuri cam peste tot, nu gasesc cea ce caut. info: Moto: Yamaha xj6 diversion- aka FZ6R an: 2009 km:12XXX Toba: Scorpion red power. Full Intrebari: 1. E NECESAR dynoJet sau alternative, daca am toba aftermarket full?? Care e baiu' daca nu pun Dyno? 2. Ce alternativa e mai buna (DynoJet e stupid de scump), cele gata programate doar plag and play sau cele care necesita optimizare intr-un service de specialitate? Am mai gasit ceva plag and play cu mai multe mod-uri, si poti sa tot schimbi intre ele pana iti place unu din ele. Motocicleta nu e pentru competiti si nici nu vreau sa ii cresc puterea. E prima momtocicleta si e ok asa cum e din punct de vedere al puteri. Intreb daca e ok pentru motor sa ai toba After fara fuel Tuning avand in vedere faptul ca toba modifica cantitatea de aer. O mica precizare XJ6 Diversion vine echipata si fabrica cu toba Scorpion, nu stiu daca e cazu si la a mea.
  7. Buna, ea e Yma. An:2009 Cc: 600 km: 12xxx ( in poza are 10xxx cand am achizitionat-o acu 2 luni) toba: Scorpion RedPower FULL + cea originala ( trebuie pentru verificarea tehnica periodica ) in rest... Stock! Ce pot sa zic e ca, e PERFECTA ca si prima motocicleta. Cautarile erau: 4 cilindri, sub 4000 euro (40.000 sek Suedia), sa fie dupa 2007. Cand am aplicat filtrele aceasa Yamaha mi-a captat atentia INSTANT. Eram in Romania inca faceam scoala moto. Imediat dupa examen (admis) am sunat dealer-ul in Suadia si am rezervat-o. Era la 220 km distanta de unde locuiesc eu. Dar nu imi era frica sa conduc primul meu drum ca motociclist pe prima motocicleta un drum national de 220 km. Doar pentru ca a fost “pure love at first look”. O recomand incepatorilor!!!! M-a iertat de 2-3 ori, tragand aiurea de acceleratia in turati mari. Modificari pe viitor: crash paduri power commander semnalizari led Manete scurte ( frana+ ambreaj) cele stock isi fac treaba fff bine dar arata . Sper sa avem parte de aventuri frumoase fara evenimente ne placute. Asfalt incins tuturor!!! 🏍
  8. Salut. 1. Cumparati casca ta! Oricum ai nevoie de ea dupa ce termini scoala! Si nu fi zgarcit cand o alegi!!! Minim 4 stele sharprating. 2. Restul echipamentului cumparal pe perioada scolarizari, si cum le cumperi fa proba cu ele in poligon ( manusi si papuci). Eu le-am cumparat si nu le-am facut proba... si surpriza sunt ffff incomode manusile ( 90€ aruncati pe manusi alpinstar). 3. Obligatoriu e casca. Restul NU! Dar NU te duci in pantaloni scurti si slapi. 4. Perioada e infunctie de cat de repede inveti. Dar sub 2 luni... nici vorba. De la inscriere tre sa treaca 30 zile pana ai dreptul sa dai sala. Si de aici depinde cum te programezi la oras. Bafta multa!!! ps: mie mi-a trebuit 1 an sa obtin cat.A. Pentru ca nu locuiesc in tara. Si de fiecare data trebuia sa iau concediu sa mai fac un pas in aceasta directie.
  9. RoHD

    Nou si confuz.

    Am sa verific azi. Cand ajung acasa de la lucru sunt cca 10 km de mers. Mersi mult de ajutor.
  10. RoHD

    Nou si confuz.

    Salut si bine v-am gasit. De curand (2 sap) am achizitionat o Yamaha XJ6 2009 ( 10.000 km la momentul achizitiei). E cumparata de la dealar autorizat Yamaha si inainte sa o puna in vanzare au facut si revizia de 10.000 km, care contine o multime de puncte ce trebuiesc verificate. Pe langa astea am si 3 luni garantie. Dar... am niste intrebati in legatura ce ceva sunete. 1. Se aude placuta cum atinge discul fata. Cand o ridic de fata si invart roata usor cu mana se aude cu freaca. Nu tare! Doar intrun punct anume se aude putin mai tare. Pe o sectiune de 1-2 cm. E normal?!? Sau tre sa apelez la garantie? 2. Sunet lant sau pinion. Aici nu pot sa imi dau seama exact de la ce e sunetul. Cand e suspendata de spate si invart roata usor cu mana, se aude de la pinionul din fata, lantul cum merge pe pinion. E un sunet ca de cricheti de bicicleta, nu frecat sau sa cârâie urat. l-am uns acu 300 km cu lubrifiant MAXIMA. Cat si cum tre sa se auda lantul?
  11. RoHD

    Incepator

    Nu e greu de loc! Eu am facut scoala cu 0 experienta. Acum 3 saptamani am loat permisul de cat.A, acu 2 saptamani am cumparat un XJ6 de la 220km distanta de unde stau eu si am venit calare pe el pana acasa. In primele 2 saptamani am adaugat 1000 km la cei 10.000 pe care ii avea. Ps: stiu sa merg pe bicicleta. Daca nu sti... nu cred ca o sa te ia nici un instructor. Bafta!
  12. RoHD

    SUEDIA

    Salutare din Malmö. Nou pe forum si pe 2 roti 🏍
×
×
  • Create New...