Jump to content

Marianul378

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Marianul378

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    KAWASAKI ER 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da, stiu. Kit-ul montat este de la AlphaTechnik. Restul le am fara cartea aia. Sa-i mai bat la cap pe cei de la service atunci
  2. Da, in Voluntari am fost ca pe Grivita asteptam aproape 1 luna la programare. Sa inteleg ca ideea cu db-killer pica. Nu-mi vine sa cred ca te-au pus pe tine sa il desfaci :))) Mie mi-a spus ca ii trebuie nu stiu ce poza ca sa vada unde e sa se uite la el. Nu am nici cartea aia galbena, inginerul a zis ca fara aia nu se poate dar cand am vorbit la service am inteles ca nu imi trebuie. Restul de acte le am, pana si stickerul ala. Toba stock de unde ai gasit? Eu am cautat la a mea si degeaba
  3. Motocicleta este limitata la SF MOTO, reprezentanta autorizata RAR. Am toate actele de la limitare. Incep sa cred ca ai dreptate si ca sunt ei cam incapabili. Pe langa faptul ca s-a luat de toba, i-am aratat actele de limitare si a inceput sa-mi spuna ca imi lipseste cartea kit-ului si ca ei doar accepta foaie de limitare de la reprezentanta kawasaki.. Am continuat sa insist ca SF moto e reprezentanta autorizata RAR dar tot pe a lui o tinea. Ulterior am sunat la service si mi-au zis ca nu exista asa ceva, actele sunt toate in regula si trebuie sa ma treaca prin procesul asta. Am inteles, "inginerul" era pe ciubuce si eu nu am avut sa-i dau. Exact aceeasi situatie si la mine, doar ca eu o am limitata fizic, nu in acte. Ai mers cu A2-ul cu ea asa la 37kw? O idee ar fi deci, sa incerc sa imi iau un DB-killer, cum spune superbec si sa sper ca daca nu urla prea tare motocicleta nu mai zic nici inginerii nimic? Toba nu pare ea foarte diferita de originala, si ma indoiesc ca stiu ei exact cum arata evacuarea la un Kawasaki ER5
  4. In carte are trecut 37. Din cate stiu, din fabrica a iesit cu 36.5. Diferenta asta de 1.5 max 2 kw ma bate la cap. Sunt convins ca din 2003 de cand a iesit ea s-au dus mai multi kw de atat din motor. Eu imi iau un DB-killer, dar inginerul ala asta mi-a spus, ca fara toba originala nu imi poate trece limitarea in carte. Ca cica limitatoarele sunt gandite pentru tobele originale...
  5. OLX este primul loc in care am cautat. Am sunat la baietii care au anunturile si nu o mai au.
  6. Are cineva un kawasaki er5, sau macar daca cunoasteti pe cineva cu unul? Sunt incepator, am permisul pentru A2 si am disperat ca nu stiu pe unde sa mai caut. Am cumparat un Kawasaki er5 din 2003 pentru A2 in urma cu 2 saptamani, motocicleta este limitata dar am marea problema ca am am luat-o cu o toba aftermarket. Am avut surpriza la RAR sa mi se spuna ca pentru ca limitarea sa fie omologata sa mi se treaca in carte si in talon trebuie neaparat sa am toba originala. Am intrebat si cautat prin toate locurile pe unde m-a dus capul. Nu stiu unde altundeva sa ma mai uit. Intrebarea mea este daca are sau a avut cineva modelul asta de motocicleta, sau daca cunoasteti pe cineva, care poate i-a pus o toba si a ramas cu cea originala aruncata undeva prin curte. Platesc pentru ea nicio problema. Nu imi trebuie decat sa-mi fac RAR-ul la ea. Chiar si daca este dispus cineva sa ma ajute cu toba imprumut, nu imi trebuie decat 1 zi, eventual dau la schimb toba care este pusa pe motorul meu cat imi fac omologarea. Din nou, platesc si pentru imprumutul asta.
  7. Am nevoie de toba original apentru un Kawasaki er5. Imi trebuie neaparat originala pentru RAR, chiar si un imprumut de la cineva care are asa ceva mi-ar fi suficient cat imi trebuie pentru o zi.
×
×
  • Create New...