Sari la conținut

Macsy

Membru
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Vstrom DL650

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Macsy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Ma gandesc sa imi vand atelajul, care este intr'o stare excelenta, km putini (~24k). Inca nu l'am pus la vanzare. Daca iti schimbi parerea despre SH, da'mi un semn si mergem sa iti arat jucaria.
  2. Salutare. A incercat cineva parbrizul din link? pentru un 650 din 2016... https://www.moto24.ro/produse/piese-si-accesorii-strada/parbrize-moto/motorcycle-screens-suzuki-dl-650-v-strom-2012-2016-parbriz-touring.htm/ Sau puteti sa imi recomandati un parbriz care sa elimine turbulentele laterale - pe care le am cu parbrizul stock + deflector? Multumesc mult.
  3. Salut. Lățimea e 26.5cm, iar înălțimea e 12cm. Putem să ne vedem să îl montăm, să vezi cum e... Deflectorul clar face diferenta, orice prindere ar avea. Si eu sunt tot la primul motor, nu pot sa fac diferenta fata de naked la capitolul vant din prora. Singurul test e sa ma ridic din sa la viteza mare sa vad cum se simte vantul direct in casca. Eu am parbrizul stock si simt niste turbulente tare dubioase in casca lateral peste 110-120. Am schimbat si oglinzile cu unele mai aerodinamice, cele mai ieftine de pe ali; se simte o mica diferenta. Tot testand in mers, cum am pus palma la baza parbrizului, unde este o minuscula aripioara, a disparut complet turbulenta respectiva. Mno, oricum m'am obisnuit cu dopuri la drumuri in afara orasului. Altfel, pe termen lung, solutia e parbriz after-market. Deocamdata rezist cu dopurile .
  4. Salut, am eu un deflector cu prindere centrală, cumpărat tot de pe oleics. E folosit foarte puțin. Îl dau la preț de nerefuzat; fă'mi te rog o ofertă, dacă îți e de folos. Prinde praf la mine undeva ambalat în bubble-wrap.
  5. Mulțumesc. O să arunc un ochi, însă nu prea mi-e cunoscut motorul ăsta. Dacă ai avea o poză cu găurica respectivă ar fi ideal.
  6. Doar dupa apa am patit asa, dupa cele 2 spalari la fise... In rest, porneste imediat, merge rotund motorul, bujiile tocmai ce au fost schimbate. Si apa la bujii are voie sa ajunga, incat sa porneasca asa de greu? Daca ii asa, mie imi suna a bai...
  7. Salutare. Am si eu o problema mai altfel: incepator fiind cu motoreta din dotare, am spalat'o de doar 2 ori de cand e la mine. Stiam ca nu trebuie insistat prea tare in anumite locuri cu presiune maxima - unde am dat doar pe "bot". Azi cand am pornit'o, dupa ce am spalat'o duminica, a luat'o greu de tot, invartea electromotorul singur ca la balamuc. Din a 5-a incercare, sau mai multe, a reusit; apoi a fost totul ok. Prima data, inainte de iernare, am patit cam la fel, dar a luat'o mult mai repede decat azi. Teoretic, chiar daca a intrat apa prin admisie, ma gandesc logic ca ar fi avut timp sa se usuce in 2 zile... De curiozitate, ce am facut cum nu trebuie? ...ca sa stiu data viitoare. Multumesc.
  8. Super. Deja pe lista mea scurta a ramas Scorpion Trail II si Roadtec 01. Stiu ca sunt din categorii (usor) diferite, insa deocamdata merg doar pe asfalt. Intre astea 2, vad pe https://www.tyrereviews.co.uk/ un usor avantaj pentru Metzeler. Inca par ca mai merg sezonul asta gumele pe care le am (sunt din 2016).
  9. Multumesc mult pentru toate informatiile, mi'e mult mai clar acum.
  10. Hm, deja s'a complicat ecuatia. Credeam ca am simplificat destul de mult lista, folosind search-ul . Ar fi mai de folos o lista scurta, bazata pe recomandari calde . Multumesc.
  11. Salutare. Dacă tot s'a deschis cutia Pandorei plină de anvelope, întreb și eu: ce părere aveți de Continental TrailAttack 3? Mă interesează doar pentru asfalt 100%. Mulțumesc. PS: mă interesează în principiu comparația cu Pirelli Scorpion Trail 2 și Metzeler Tourance Next...
  12. Faina si Honda . Multi km fara incidente si cu ea. Multumesc pentru info!
  13. Salutare. Ce nu inteleg eu ii de ce ai iesit vinovat, Lucian? Adica tu ai depasit prin loc permis si ala a tras de volan fara sa se asigure temeinic. Situatia ii simpla si legislatia ii clara, mai ales ca se vad urmele mobrei pe portiera, deci lateral... Adica ii chiar asa de mare jungla? Si in plus, de cand e obligatorie o camera amarata, cand se poate judeca situatia si cu materia cenusie? Eu m'as fi judecat cu tovarasii militieni pana in panzele albe.
×
×
  • Creează nouă...