Sari la conținut

Oddball

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    Kawasaki ER 6N

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Oddball's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. A mai fost cineva in afara localitatii de luni incepand? De preferabil cineva care a fost oprit de politie mergand in scop "recreativ" :)). Adica vreau sa stiu, daca merg sa ma plimb si ma opresc, incepem discutii cu privire la ce e activitate recreativa individuala si de astea, sau ma lasa linistit sa merg?
  2. Strada Haga 27. Gasesti pe net numar de telefon pentru programare. Am fost in 27 aprilie 2020. 100 de lei. 20 de min, max.
  3. Am avut aceeasi dilema anul trecut dupa ce mi-am luat carnetul. Am facut scoala pe un Hornet de 600cc, 4 cilindri, 98 de cai. Mi-am luat Kawasaki ER6N din 2006. Si dupa cateva luni de plimbat si 2500 km cred ca nu puteam sa fac alegere mai buna. Motorul are 2 cilindri, 650 cc, 72 de cai, e foarte usor ( cu vreo 15 kg fata de Hornetul de scoala ) si o chestie foarte importanta - sau cel putin asa o privesc eu - are saua la 790 mm, adica eu la inaltimea de 1.69 ajung sa calc cu toata talpa pe asfalt atunci cand stau la semafor...ambele talpi :)). Probabil acest aspect se va parea nesemnificativ motociclistilor experimentati, dar pana inveti sa "te lasi" pe motor si sa tii echilibrul doar din picioare, cred ca iti va fi de ajutor. De exemplu pe Hornetul de scoala ajungeam doar cu jumatate de talpa jos ( ca si cum ai sta pe varfuri ), si era si mai greu...nu ma simteam foarte confortabil. Pozitia de mers e destul de ridicata, deci nu stai in maini sau nu ai senzatia ca stai in maini. Si cei 72 de cai sunt suficienti pentru primul motor si mai si "iarta" :)). Am dat 2400 de euro pe motor (dupa unii cam mult) si nu intentionez sa-l vand cel putin 2 ani. La fel ca si tine ma plimb si ma bucur de motor. Nu vreau inca sa trec la o clasa mai mare, mai am foarte multe de invatat si cred ca ER6N- ul e perfect pentru asta. Ca parte neplacuta, sa nu-i zic negativa :)), e faptul ca nu are carene si la viteze de peste 90-100 km/h vantul se simte foarte tare, dar....cum zicea cineva mai sus, prinde viteza legala si nu cred ca iti trebuie mai mult pentru inceput. Deci, eu, ca incepator, am stat deoparte de 4 cilidri, 100 de cai si o sa prea inalta :))....si nu regret deloc. Asfalt uscat !!
×
×
  • Creează nouă...