Sari la conținut

Rand0m

EX+
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Rand0m's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Rand0m

    Socat Pe Viata

    Stiti voi zicala aia "Cine se arde cu borsul fierbinte sufla si in iaurt" nu? Cu motoarele or e boala ori e o faza. Si orice sofer sau motociclist o sa aiba acel moment unde ori renunta ori se tine si mai bine. Poate sa se faca praf in proces sa poate doar sa-l vada pe altul ca se face praf, dar ala o sa fie momentul in care se face decizia. De aia e bine sa ai multi ani l activ. Parerea mea - aia care se lasa pt orice motiv nu sunt motociclisti. Cum zicea ala, "ma las cand mor". Multi oameni au jucat carti cu moartea, au castigat si calaresc in continuare. Daca ai boala nu te opreste nimic. Daca nu mai bine nu te apuci.
  2. Mistoooo.....dar am o intrebare? Care-i fata?
  3. Rand0m

    Viteza Sau Neatentie

    Stiu foarte bine cum e cu pusul petei, dar acum cu varsta(merg pe 21) gasesc ca m-am mai linistit si sunt mult mai Zen in anumite situatii. Nici o situatie nu mai e asa de viata si de moarte, nici chiar situatiie de viata si de moarte. Ce-o fi o fi, ca pana la urma sfarsitul e tot acelasi. La furie tot rosu vad si eu (vezi post-urile incitante la razboi anti-soferi in alt forum de pe board-ul asta) dar cand sunt de unul singur asa si sunt doar eu si motorul intru intr-un mod de functionare foarte aproape de Zen (sau ce cred au ca e Zen oricum). Asta e o chestie de gandire mai mult decat orice, si de incredere in tine si motorul tau. Dai din incheietura mainii drepti cat ai tu nevoie, si in rest te bucuri de senzatie. Nu trebuie sa te uiti in toate partile la drum liber, iar dupa vreme mersul in oras te invata si iti intra in reflex. Exemplu:nu stiu daca ati vazut filmuletul asta, dar este o faza pe o strada englezeasca(deci sensurile sunt puse invers) can vine unul pe motor tare de tot de sub un pod si ii iese in cale un minivan, care nu prea avea cum sa il vada ca vine. Soseaua era d-aia ca la noi, o banda pe fiecare sens deci nici gand sa eviti pe alta banda - ori in sant or pe contrasens. Tipul a reactionat foarte incet ceea ce ma face sa cred ca nici el nu prea era atent la ce face. Si a tras intre masina care intra si sant, ceea ce este o chestie f.f.f.f. proasta ca daca te-a dat afara de pe banda ai rupt-o. Adica ai rupt mai toate oasele din corp. A avut noroc ca soferul probabil l-a vazut si nu s-a bagat de tot in banda, deci calaretul a scapat doar cu o sperietura. Personal, cand am rulat faza la viteza normal reflexul meu a fost invers. In loc sa ma bag pe unde stiam ca se baga masina intram pe contrasens pentru doua motive: a)Cel cu minivanul deja trecuse pe acolo ca sa intre pe sensul meu deci ori era o gaura in traficul pe contrasens ori masinile deja se incetinisera ceea ce imi dadea ceva loc de manevre. Si chiar daca veneau masini, soferii de obicei te vad mult mai bine din fata si o motocicleta se potriveste destul de lejer pe la mijloc. Am mult mai multa incredere sa ma evite soferii de pe contrasens daca nu le ies in fata, decat soferii de pe sensul meu. b)In momentul in care vezi faza asta, imediat iti dai seama ca soferul nu o sa te vada pana nu esti afis pe spatele lui, zbori peste capota, sau te scoate de pe sosea, si posibil nici atunci. Deci sansa sa-si dea seama ca vii tare din spate si te bagi pe unde vrea sa intre el, si sa reactioneze cum trebuie este aproape nula. c)Pana la urma ideea este una idioata. Sa vii tare, de sub un pod unde stii ca pe partea ailalta nu vezi si probabil nu te vede nimeni, cu ditai gaura in traficul din fata ta pe care orice prost o sa incerce sa intre......este accident facut la carte. Mania de viteza este buna dar este buna pe sosele sau strazi, care sunt fara intersectii pe perioada de sosea pe care dai tare.
  4. Bravo frate. Marele meu noroc, aci in State este ca sunt cursuri de motociclisti destul de tari - un curs de chestii de baza care il faci cu motoarele si echipamentul lor si te scuteste de proba practica la examen, si restul sunt de chestii avansate, la care vii cu propriul motor/echipament. Toti motociclistii de aci recomanda cursurile (MSF) si cica te invata multe, si iti arata exact la ce ai de exersat. Pacat ca in .ro nu prea exista asa ceva, s-ar reduce motociclistii amatori si accidentele destul de binisor. Oricum ai grija, si vezi, incearca sa calaresti cu alti motociclisti mai experimentati care sa-ti arate niste chestii care nu le-ai invatat la scoala.
  5. Bine ziceti. Personal cand am vazut cam cat ar costa sa imi aduc o Hayabusa in tara am injurat vreo juma' de ora. Norocul meu este ca oricum ma uit la o Hayabusa din '99-2000 ca sa nu fie restrictionata, si asta taie vama aia de neam prost (~5000 de euroi pentru o Hayabusa din anul curent) la mai putin de jumate, plus ca daca stii sa cauti poti sa gasesti motociclete din anii aia neatinse care pur si simplu nu au fost vandute de dealership, si ca atare se vand la preturi foare bune (pt o motocicleta practic nou noutza). Dar ma gandesc ca din cauza vamei asteia se cam duc componentele care vroiam sa le adaug, dar oricum este mai mishto sa ai motorul bun, si sa faci economii pt fiecare upgrade. In 3-4 ani de la cumparare o sa ai un motor super upgradat si care o sa fie inca in stare de functionare foarte buna.
  6. Rand0m

    Viteza Sau Neatentie

    Explicatia e simpla: soferii sunt blegi in comparatie cu motociclistii. Ma refer la faptul ca ei au reflexe foarte proaste si nivelul de concentrare este la pamant comparati cu motociclistii, asta pe langa faptul ca au si o "cusca" de o tona care le ofera un mare plus de protectie. Daca este un accident intre o masina si o motocicleta, poti sa fii sigur a cui vina a fost si cine a avut cel mai mult de suferit. Asta este riscul pe care noi, ca motociclisti ni-l asumam de fiecare data cand ne suim pe motor. Selectia naturala isi face in plin datoria in randul nostru, masinile sunt ceva mai crutatoare pentru cei care le conduc. Daca vrei cu adevarat sa fii motociclist traiesti cu riscul asta. Pentru fiecare motociclist mort/paralizat/ranit grav exista cel putin doi care nici macar n-au culcat motocicleta pe jos vreo data, si cel putin 4-6 care au avut accidente lejere, si au scapat cu zgarieturi pentru ca aveau piele din cap pana in picioare si cizme/casca/manusi bune. Daca ai boala motoarelor n-ai ce face. Ia-ti echipament bun, nu-ti suprima nevoia de viteza, dar tine-te departe de riscurile inutile (mers pe sosele in timpul noptii, cascadorii, curse cu alte motociclete pe drumuri publice, etc) si invata tot ce se poate despre cum se conduce o motocicleta cum trebuie. Accidentele de masina sunt mult mai dese, deci au ajuns deja chestie normala, plus ca nu sunt atat de periculoase pentru conducatori. Lumea deja nici nu se mai uita la accidente de masini pentru ca practic se intampla tot timpul. Si daca ai noroc si ai grija, poti sa scapi si tu doar cu zgarieturi (poate nici atata) in mai orice situatie nasoala cu motocicleta daca ai reflexe bune si echipament bun. Si cu putin antrenament si niste echipament special s-ar putea sa nici nu te coste mult reparatiile la motor.
  7. Daca stii sa o conduci bine si ai experienta pe cursa lunga (nu mentionez ca trebuie sa fie si comfortabila pt cursa lunga) cel mai bine e sa te urci pe ea. Oricum va fi dusa in doua etape cel putin, si daca esti doar tu pe motocicleta iesi mai ieftin cu benzina, plus ca ai siguranta ca esti tu cu ea si nu o lasi altcuiva. Partea nasoala despre ideea asta este ca va trebui sa treci prin cateva tari si este destula munca de planuit toata calatoria. Dar, daca te face sa te simti mai bine, este foarte bine pentru experienta si obisnuinta ta cu motocicleta. 2-3 zile cu un maxim de 10-15 ore pe motocicleta, si o s-o cunosti ca pe buzunarul tau, plus ca se si 'aseaza' mai bine. Dar sa fii sigur ca planuiesti bine drumul si ca motocicleta este comfortabila pentru perioade lungi, ca altfel iti can rupe cu**l. Metoda cu remorca te costa mai mult sigur(costul remorcii plus benzina) dar asigura o calatorie mult mai comfortabila si capacitatea de a cara bagaje si altele. Daca nu stai foarte bine pe "motor" sa nici nu te gandesti sa mergi altfel decat cu remorca. Personal, daca asi avea Hayabusa mea pentru asa ceva as merge cu prima idee, pentru ca pentru motociclistii convinsi nu este nimic mai bine decat mersul cu moticicleta pe drum lung, si in zone necunoscute. Dar Hayabusa este construita mai mult pentru curse lungi si nu sunt sigur ca CBR600 te tine pentru un drum asa de lung. Ca o adaugire as avea si eu cateva intrebari despre aducerea unei Hayabusa in .ro (mai mult despre ce se intampla o data ce am adus-o in tara). 1. Cat de stricta este chestia cu catalizatorul? Este posibil s-o imatriculezi cand are sistemul de esapament original cu catalizator, si sa bagi alt sistem dupa asta? Tine chestia asta? 2. Locuiesc in Bucuresti. Exista ateliere serioase de motociclete si exista reprezentanta Suzuki cat de cat serioasa care are si motocicletele? Nu ma intereseaza sa aiba toate piesele/modelele in stoc sau chestii de genul asta, doar existenta unei reprezentante de unde sa se poata face comanda la piese si altele. 3. Cum sta situatia cu furturile? Se fura modelele mai smechere? Lumea le baga pe totate la garaj sau se pot tine afara?(am dubii serioase la aceasta ultima intrebare ca doar am plecat de acolo acum vreo luna si un pic, dar trebuie intrebat)
  8. Rand0m

    Pozitii :)

    L-am vazut pe ala cu testul intre Hayabusa si ZX-12. FRATE ce se spargeau baietii in figuri. Stateau pe o roata mai tot timpul cand accelerau, si la unul chiar sa vazut maiestria cand era sa o piarda dupa un wheelie la 250 km/h si a readus-o pe linie dreapta cu foarte putin efort. Opiniile au forst impartite intre cele doua, dar clar, pe partea de sus ZX-12 merge mai binisor, dar pe acceleratie, frane si putere Hayabusa domneste cu impunitate. Apropo, politistii, de la noi, daca le arati "cifra 1" de pe motor ar fi bine sa te trezesti dupa aia in spital.
  9. Da, B-king-ul arata superb, personal cred ca esapamentele laterale strica look-ul naked-urilor. Suzuki a facut un pas mare cu cauciucul enorm din spate (240 mm) si cu esapamentele montate sub sa. Zvonurile spun ca are in jur de 250 de cai la roata din spate, dar daca va intra in productie poti sa pui pariu ca toate gadget-urile o sa dispara ca sa o poata cumpara si omul de rand. Oricum gadget-urile sunt ultimul motive pentru care as cumpara-o. Sa aiba un pret pe langa Hayabusa, si dupe iau Busa, ma risc si la o de-asta . Edit: Ah am uitat, probabil o sa muncesc vreo patru ani DOAR ca sa fac bani pentru "motoare" dar asta-i viata, daca ai boala, trebuie medicament.
  10. Da, puneti-ma si pe mine pe lista de asteptare pentru chestia aia S-A TERMINAT CU SMECHERIA!!!!!!!!
  11. Rand0m

    Pozitii :)

    O singura problema......baietii arata o Hayabusa la inceput si sfarsit pentru secventele cu super viteza si arata total alta motocicleta pentru cascadoriile care le fac baietzii cu politistii. Fiti atenti la bordul motocicletei la inceput/sfarsit si atunci cand se misca pilotul. Dar, in retrospect MAMA CUM SE DUCEA HAYABUSA!!!!!!!!!
  12. Daca vrei 600cc mergi cu CBR, daca vrei 750cc sau 1000cc Gixxer-ul(GSX-R) este solutia ta. Sau daca ai rabdare si bani asteapta sa vezi ce face R1 cel nou cand apare impotriva GSX-R1000-ului si orienteaza-te in functie de asta. Personal sunt client convins Suzuki de cand cu modelele astea mai noi dar faci ce te tine gustul (si portofelul).
  13. Bine asa. Serios vorbind daca ai bani si un cap ca lumea pe umeri ia-ti Suzuki Hayabusa. Nici un client dezamagit. Plus viteza destula sa faci de ras mai toate celelalte "vehicole" de pe strada, sosea, etc. Ah, mai era o chestie.
×
×
  • Creează nouă...