Jump to content

Totoke

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Totoke

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Va multumesc pt mesaje si spor la dat. Asfalt uscat ! [emoji1373] Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Desigur. Asa si obisnuiesc. Numai ca de data asta le am luat pe toate partile. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Multumesc frumos de raspuns. Tatal meu are gs1200 si asa e , cand l-am cumparat am crezut ca era stricat. [emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. In manual zice sa l schimb la 6000 dar il schimb mereu la 5500. 15w50 full-synthetic motul 7100. Cu asta mi-am alimentat toate motoarele, il stiu cel mai de incredere.
  5. Hello guys ! Stiu ca asta este un subiect tabu pentru unii dintre voi , din acest motiv ma adresez in principiu detinatorilor de suzuki xf (freewind) sau celor care au avut acest model de motocicleta. Personal detin acest model , cumparat nu de multa vreme , incerc sa aflu daca este tipic acestor modele sau am o problema la ambreaj sau cutie. Ca sa scot eventualele motive din care ar putea fii problema: -Am reglat cablul de la ambreaj corect, are un mic "joc" (3-4mm cerut in manual). Anume , cand pornesc motocicleta si bag viteza unu din N are un sunet "Clanc" cand bag in viteza mai direct si daca apas incet pe schimbator un "crrit" pana ce intra usurel. Stiu ca e tipic unor modele de motociclete cu ambreaj umed dar nu sunt sigur ca si la acesta. Turatia este la 1500. dar am incercat si la 1100 si la fel face. Tin sa precizez ca in general in timp ce schimb din mers nu are nici un sunet de cutie stricata , schimba frumos, nu sare din treapta 2. Practic este doar acest sunet din stand in viteza unu pe loc. ( Interesant este ca daca imping un pic de motocicleta in fata si pun in viteza nu suna nimic si la fel daca bag viteza unu apoi scot pe N apoi bag apoi 1 , asta fara sa demarez din loc. ) Astept orice sfat sau idee despre aceasta. Va multumesc! :)
  6. Pentru ca asa se testeaza o motocicleta daca are problema cu directia sau intra in voblaj. Anyway, va multumesc tuturor pentru raspunsurile si timpul acordat ! Am schimbat guma si totul este in regula , merge ata ! Asfalt uscat !
  7. Buna ziua ! Am achizitionat o motocicleta vara trecuta, un suzuki xf de 650 din 2002. Am honarit-o in lung si lat , sunt foarte multumit de ea din punct de vedere tehnic. Am cumparat-o de la un tip care cazuse cu ea, se poate observa pe elementul de protectie al tobei de esapament ,frana de fata si putin pe bratul drept al furcii. Am observat asta in momentul cumpararii dar am spus ca e doar o problema estetica asa ca nu am pus la suflet. Dupa o perioada am realizat ca in momentul in care iau mainile de pe ghidon aprox la 80 kmh are voblaj. Nu este foarte agresiv dar este ca o vibratie care apare la 80 iar dupa ce trec de scara asta dispare. ( tin sa spun ca se simte numai cand iau mainile de pe ghidon). Am cautat informatii pe forum in legatura cu voblajul respectiv , de ce apare si de unde. Din cunostintele mele amatorii despre mecanica am inceput sa "mesteresc la ea" , am schimat rulmentii de la jug care erau deteriorati si aveau un anumit sunet de clinket dar voblajul inca este acolo. Am verificat roata de fata si nu este descentrata si nici nu are joc in rulemt, am dat jos amortizoarele de pe furca si nu sunt strambe , nu curg, nu au joc. Am ramas fara idei despre ce ar putea fii in legatura cu voblajul care inca tine sa fie. Daca este cineva care s-a confruntat cu ceva asemanator sau un mecanic care are idee despre asemenea situatii m-as bucura de orice sfat. Va multumesc frumos !
×
×
  • Create New...