Sari la conținut

DDavid2102

Membru
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    piaggio mp3 500 LT
  • Numar Moto
    B700TDP
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

DDavid2102's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu sunt foarte sigur daca se poate. Nu am cautat- voi cauta. Pot sa dezactivez asr /traction control si e poisbil asta sa dezactiveze si abs pe spate, dae verific
  2. Gata și anvelopele. Comportamentul s-a schimbat major - cele vechi erau foarte plate, iar astea sunt foarte rotunde... Probabil după 50-100km mă voi obișnui
  3. Pana la urma am comandat Pirelli, aștept sa vina. Între timp am început sa fac 30-40km pe zi în București, iar timpul s-a redus aproape la jumătate (fata de mașină). Am pus și parbrizul de vara, cu cel mare nu bătea vântul deloc și sper ca acum sa fie mai ok la viteze de oraș...
  4. Poate sa stea dacă blochezi suspensia fata. De la un buton ea se blochează (pneumatic, dacă nu greșesc) și poate sta asa. Doar ca nu e indicat sa stea termen lung (zile).
  5. Se comporta ca unul pe 2 roti, nu sta singur
  6. Dacă nu îi blochezi suspensia nu stă drept, cade. E recomandat ca la opririle mai lungi să nu fie furca blocată.
  7. Am luat și montat un topcase de 36L oem care momentan este albastru - nu arata foarte rău, dar îl voi colanta în culoarea scuterului. Sper ca de acum voi începe sa merg mai mult cu el )
  8. Comparând cu ce am avut eu de 50cc pana acum (vespa, sr50, etc.) mp3-ul este la maaaare distanta din orice punct de vedere. felicitări pentru Niken, întotdeauna mi s-a părut un model interesant. Sa ne tina pe amândoi furcile fata cât de mult s-o putea Da, e varianta lt - triciclu in acte
  9. Nu neg prețurile că nu le cunosc. Timpul va rezolva și voi vedea care sunt costurile. Sigur că eu sunt foarte încântat de el și e greu să am altă părere :)). Accesoriile, comoditatea, mersul pe ud - dacă e cazul, cele 2 roți față pentru linii de tramvai și gropi + categoria B au fost criterii importane pentru mine. de strecurat nu se strecoară ca un vespa, dar până acum nu am avut probleme să ajung primul la semafor. Ce-i drept nu am condus nici foarte mult, dar nu se simte greoi tare. Este mare și lung pentru oraș, dar asta am vrut:). Din punctul meu de vedere, de bine este că al meu e luat din Ro de nou, toate întreținerile la dealer ș.a.m.d. asta nu înseamnă că nu vor apărea probleme, dar cred că sunt minimizate. Pe de altă parte, nici prețurile de achiziții nu sunt mici, sunt niște scutere scumpe, indiferent de unde se aduc (ăsta a fost și unul dintre motivele pentru care am luat unul cât mai nou față de unul din 2008-2012)
  10. Pedală de frână, nu de accelerație, accelerația e ca la orice scuter
  11. Mersi, Da, este foarte posibil, nu știu și cu prima ocazie cu care aflu, voi posta aici . Probabil când voi merge la revizie voi întreba - dacă nu voi fi nevoit sa merg mai repede )... Da, partea cu B m-a atras și pe mine bineînțeles
  12. Cred ca am putea opri discuția aici, când o sa fac revizie la punte voi scrie aici. Nu știu dacă ajuta pe cineva discuția, atât timp cat nu știm neapărat costurile
  13. Sigur, e și asta adevărat :)) (dar n-am d-ăla)
  14. Da, e LT, are pedală, e omologat triciclu în acte, peste tot e L5e, sigur este ok. E cumpărat din România, și cei de la reprezentanță mi-au confirmat.. nu există dubii. Aștept doar să fiu oprit prima data
×
×
  • Creează nouă...